לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Anime Obsession


בלוג עם תקצירים והמלצות לכל אוהבי האנימה, מנגה, הדרמה והסרטים ממוצא יפני, קוריאני טיוואני ועוד..

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

דרמה: Powerful Opponents


 

Powerful Opponents

 

 

 

שם: Powerful Opponents

שמות נוספים: Kangjeon, Kang Jeok Deul, Rivals, Adversaries

ז'אנר: רומנטיקה

סוג: דרמה קוריאנית, KDrama, Korean Drama

מספר פרקים: 16

שנת פרסום: 2008

 

 

שחקנים:

    שם השחקן                 שם הדמות

(Cha Young Jin            Chae Rim               (Dal Ja's Spring

Kang Soo Ho              Lee Jin Wook

Yoo Gwang Pil            Lee Jong Hyuk

Jung Yoo Min             Choi Ja Hye

 

 

תקציר:

צ'ה יונג-ג'ין היא האישה הראשונה שעובדת כשומרת ראש בבית הנשיאותי.

יונג-ג'ין ויו גוונג-פיל עובדים כשומרי ראש אשר מוצבים לשמור על בן הנשאי, קאנג סו-הו.

הם מוצבים לשמור על סו-הו למשך 15 חודשים.

 

 

דעה שלי:

כששידרו אותה ממש אהבתי אותה, וכבר שמתי את העין שלי עלייה עוד מלפני.

למה? כי אני אוהבת את צ'אה רים והדמות שלה פה מצחיקה, השחקן השני לי ג'ין-ווק גם יפה (והתפקיד שלו פה הרבה הרבה יותר טוב משהוא היה בAir City ששם תקעו אותו עם דמות עלובה -__-''), והשחקן השלישי, נו טוב אני לא ממש אוהבת אותו אבל שיהיה כי הדמות שלו בסדר.

וכמובן העלילה נראת מעניינת ויוצאת דופן.

הדמות של צ'אה רים היא צ'ה יונג-ג'ין, שומרת ראש שזה משהו נדיר בשביל בנות. המשפחה שלה בחובות והכל בגלל הסבא האבא והאח שלה (זה באמת מראה מצחיק לראות אותו בחבורה XD) אז היא תמיד הייתה צריכה לדאוג להם והכל אבל נמאס לה והיא רוצה לעזוב אחרי שסיימה את הבית ספר לשומרי ראש *LOL יש להם בית ספר שלם*

הדמות של לי ג'ין ווק היא קנג סו-הו, הבן של הנשיא. בגלל שאבא שלו הוא הנשיא אז גם אמו ואחותו מתעסקו בדברים פוליטיים אז אין לו ממש משפחה חמה ואוהבת, אז הוא תמיד עושה דברים כמו לברוח לשומרי ראש, ללכת מכות איפשהו ולהתעסק עם אנשים רעים בשביל לנקום במשפחה שלו אני מניחה.

כשהוא פוגש את יונג-ג'ין קורים הרבה דברים מצחיקים ומשעשעים, כמו הפעם הראשונה שהם נפגשו: הוא היה בתלבושת בית ספר כי הוא ברח מהבית חולים והשומרי ראש והיא רואה אותו מעשן, הם רבים קצת והיא מתקשרת לאבא שלו, הנשיא, ונותנת לו נאום על איך שהבן שלו מתנהג. ואז כשהיא מאחרת לעבודה היא פוגשת את הנשיא וגם הוא בא לשם, וכשהיא מדברת עם הנשיא היא מזכירה את זה שהיא "נשואה למדינה" מה שהיא גם הזכירה בטלפון, ואז הוא נכנס והיא עושה את עצמה מתעלפת כי היא לא יכלה לסבול את הבושה XD

והוא גם ביישן כזה, אז התנהגות שלו חמודה >O<

והדמות השלישית הוא יו גוואן-פיל, גם שומר ראש. הוא ויונג-ג'ין תמיד רבים, והיא לא סובלת אותו אבל הם הופכים לצוות אחרי סיום הבית ספר וצריכים לשמור על סו-הו, מה שיוצר משולש אהבה באיזו שהיא נקודה.

בהמשך זה נהיה יותר רציני כשמראים למה סו-הו שונא את גוון-פיל ועל מה שקרה "לפני 8 שנים", והדמות של סו-הו עוברת שינויים. הוא מתחיל להיות יותר בוגר ולעשות את הדבר הנכון בזמן שגוון-פיל מתחיל לדאוג שהוא יאבד את מה שהכי יקר לו וישאר עם כלום.

בפרק 12 כשהם שינו את הסטייל של סו-הו כמעט הזלתי ריר, הייתי מזילה אם הפה שלי לא היה סגור. omo כזה יפה!!! הזכיר לי קצת את Mike He כשהוא היה בDevil Beside You/Why Why Love בגלל התסרוקת והצבע שער. לפני זה הוא נראה חמוד כזה, עכשיו הוא נראה פחות חמוד :< ויותר כמו איש עסקים T^T אבל עדיין Hott אז נסלח.

בפרק 14 כשהם מבקרים בים אז יש שם מגדלור כזה, אם אני לא טועה אז צילמו סצנה מהסרטThe seventh cutter(עם Yoon Eun Hye) שם.

ואם אני לא טועה אז המקום שבו צילמו את הסצנה בפרק 15 כשיונג-ג'ין הלכה לשידוך במסעדה/קפה, צילמו שם גם סצנה מהסדרה Soulmate כשבפרק הראשון עשו שידוך בין Dong-wook לYu-Jin ועוד הפעם כשהיא הלכה עוד הפעם לשידוכים (המוזרה עם השער העומד >_>) שמים לב בתחילת הסצנה כשהם יושבים והמצלמה באה מימין לשמאל.

לקראת הסוף של הסדרה יש יותר ויותר סצנות חמודות ומעניינות כששניהם מחליטים לתת את הכל בשביל לזכות בלב שלה, כשהיא הולכת לשידוך (Omiai ביפנית, זה מן שידוכים כאלה לנישואים לא לסתם להיות זוג) היה ממש מצחיק כשהיא יושבת בבית קפה ושניהם מופיעים שם "היא השומרת ראש שלי, וזה השותף שלה. אם כולנו כבר פה למה שלא נשב ביחד?" >_< lol ובזה המחשבות שלה לגבי שידוך התעופפו להם.

בסוף רק סיימו את הקטע עם הסונבאה שלהם (Sunbae=Senpai) ואז הראו אחרי שנה כשגוון פיל ויונג-ג'י עדיין שומרי ראש והיה משעשע כגוון פיל מלמד ואז יש שם אחת שדומה ליונג-ג'ין "שמעתי מסונבאה שאני מאוד מכבדת עלייך ועל היחס הנשיאותי שלכם לגברים ולנשים" XP

השחקנית צ'אה רים כמו שכבר הזכרתי אני אוהבת אותה 3> , היא שיחקה בWe Are Dating Now, Oh! Pil Seung And Bong Soon Young, Dal Ja's Spring וסדרות סיניות ביניהם Love at The Aegean Sea, Princess Sheng Ping, ועוד סדרות קוריאניות וסיניות.

לי ג'ין-ווק שיחק בAlone In Love, Smile Again, Somedays, Air Cirt, Befor and After: Plastic Surgery

לי ג'ונג-היוק שיחק בGreen Rose, Hello God, Dr. Kkang, Crazy For You, ועוד, וגם בסרטים ביניהם A Dirty Carnival, A Day for an Affair (עם Lee Min Ki), Miss Gold Digger ועוד. לפי הדרמות שהוא היה בהם ניראה שהוא מקבל את דמות "הגלגל השלישי" הידוע גם כזה שמאוהב בדמות הראשית ובסוף נשאר לבד(?)

צ'וי ג'ה-היא בהתחלה לא שמתי לב אבל היא שיחקה בLobbyist שכן ראיתי ואהבתי אותה רק שהפעם לא ממש אהבתי אותה כי הדמות שלה הייתה קצת בי'צית, אבל היא שיחקה גם בDae Jang Geum aka Jewel in the Palace, Be Strong Geum Soon, Spring Waltz

 

הייתי אומרת שהם לא ממש סגרו את הסיפור, אלא רק עד לחלק שבו סו-הו מתבגר והוא וגוון פיל והבת שלהם הופכים לכמו משפחה ושיונג-ג'ין מבינה עד כמה שהיא ברת מזל בגלל כל האנשים שיש מסביבה ויש רמיזה למה יקרה אחרי זה.

לסיכום: אין לי מושג למה אחוז הצופים היה נמוך כששידרו אותו כי הסדרה הייתה סך הכל נחמדה, נכון שלא היה שם מלא רומנטיקה אבל אם יש מלא רומנטיקה הם שמים את אותם סטריאוטיפים ואז זה נהיה משעמם.

 

 

צפייה:

My Soju - Powerful Opponents

 

 

הורדה:

D-Addicts - Powerful Opponents כותוביות

Veoh - Powerful Opponents

 

פרק 1:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 2:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 3:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 4:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 5:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 6:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 7:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 8:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 9:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 10:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 11:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 12:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 13:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 14:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 15:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

פרק 16:  חלק 1  ,  חלק 2  ,  חלק 3

 

 

טריילר:

עוד הפעם לא עידכנתי מלא זמן...~ הכל בגלל הFan Fiction! הם כותבים אותה יותר מידי טוב, עד שאני נשאר עד ל4 בבוקר בשביל לקרוא

בכל מקרה קיבלנו כבר תעודות אז אפשר לישון בשקט. בשלי הציון הכי נמוך זה 80 ורק פעם אחת בהיסטוריה, 85X3 , 90X2, 95X3, 100X3 הממוצע הוא בערך 91.6

אהה וכבר התחילו לשדר את העונה השלישית של Zero no Tsukaima וגם את When It's At Night הפרק הראשון היה מצחיק >_< איך שהיא באה להתחבא ובטעות נכנסה למים החמים שבו הוא היה XD וגם היה מצחיק איך שהם חשבו "אהה אז היא מנסה לגעת בי" כשהיא מנסה למנוע ממנה חשד אחרי שהיא בדקה את הת.ז. שלו

אני מרגישה שאני אצחק הרבה מלראות את הדרמה הזאת ^O^

נכתב על ידי , 15/7/2008 14:27  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של girlwithwings ב-14/6/2010 22:59
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSpider Lily אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Spider Lily ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)