לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Yes-this is my life לטוב ולרע.



כינוי:  =]stavush[=

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת פרסומות?
אני אוהבת את התחום של הפרסום ואני כנראה אלמד את זה ואעבוד בזה. P:
אבל בתור לראות פרסומות - לפעמים ולא יותר מפעם פעמיים (בטח

לא כשזה כל דקה באמצע תכנית).


מה הפרסומת האהובה עלייך? למה?
אמ... הפרסומת של בזק עם התקלות במחשב ממש חמודה וחכמה.^^
גם הפרסומות של YES (למרות שיש לי HOT)
כמו הפרסומות לתכנית "התיכון שלנו" או משהו כזה.

מה הפרסומת השנואה עלייך? למה?
יש כ"כ הרבה פרסומות מפגרות ולא קשורות לנושא.XD
אני די שונאת את הפרסומת של מגנום לארטיק החדש ההוא ואת

כל הפרסומות ההן של טורנדו - רעיון נחמד אבל.. לא.

האם היית רוצה להופיע בפרסומת? מדוע?
אמ... זה יכול להיות נחמד אבל הייתי רוצה לעשות אותן.

האם את משתיקה את הפרסומות בזמן הצפיה בסדרת טלויזיה?
לא, בד"כ אם אני כבר רואה פרסומות אני מקשיבה להן.

מה יותר טוב: פרסומת, או פרומו?
זה פחות או יותר אותו הדבר...
רק שבפרומו לפעמים נוטים לגלות הכלXD
כמו בפרומו לפרוייקט מסלול הישראל שגילו כבר 5 משימות!!!

מה יותר מפחיד: פרסומת של ג. יפית או של מיקי בוגנים?
אמ...שאלה קשה.

מהו הערוץ עם הפרסומות הכי טובות? והערוץ עם הכי גרועות?
האמת שהפרסומות הן בכל מקווווווווווווווווווווווווום.!

האם לדעתך העולם היה יותר טוב ללא פרסומות?
לא לא.

נכתב על ידי =]stavush[= , 12/6/2009 22:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הא-איייייייייייייייייייייייייי! (פוסט מספר 36)


אני לא מאמינה, עברה כמעט שנה והבלוג שלי עדיין חי! חבוד!

בזכות חברה (מיטל) נזכרתי בבלוג החבוד שלי ויש לי כל כך הרבה דברים לספר עליהם! (בין אם מישהו קורא את הבלוג

 ובין אם לאXD).

 

אוקיי, אז קודם כל, אני עכשיו מסיימת כיתה י', כבר עברתי שלושה מגנים (מתוך שלושה) ובגרות אחת (מתוך שלוש..). בגלל שאלו הבגרויות והמגנים (=מתכונת - במתכונת הבגרות) הראשונים תרשו לי לחלוק איתכם (להשוויץ) את הציונים של המגנים (הבגרות עוד לא קיבלנו):

(הציון הגשה מורכב מהמבחנים,הבחנים,שיעורי בית וכאלה של כל השנה)

מחשבת ישראל: מגן- 91 ציון הגשה- 95

היסטוריה: מגן- 82 ציון הגשה- 85

לשון: מגן- 83 ציון הגשה- 94

תודה תודה.....P:

 

ועכשיו לנושא אחר לגמרי: סופסוף לאחר 4וחצי שנים (מכיתה ו' עד כיתה י') הורידו לי את הגשר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כולם אומרים לי שאני נראית אחרת לגמרי והשיניים שלי מושלמותD:

הנה תמונות לפני ואחרי:

 

 

חחחח במקרה יצא פחות או יותר אותה פוזהXDD.

 

 אז,

עוד שתי בגרויות לפניי ואז סופסוף מתחיל החופש הגדול!!! אני אלך לים, אשתזף, אלך ללונה פארק ואנצל כל רגע.

קצת לפני החופש אנחנו נוסעים כל השכבה ללילה לבן בכנרת מ10 וחצי בערב אחרי הטקס תעודת זהות שסוףסוף נקבל!

 

אתם יודעים מה קרה? לא. אני אגיד לכם.

כבר שבוע שאני עושה דיאטה הכוללת: שוקולד פעם ביום, ספורט שעה עד שעה וחצי כל יום, ירקות כל יום, פחמימות פעם ביום.

תוצאה > עליתי במשקלXD

טוב נחכה עוד שבוע, זה בטח יירד במכה אחת....^^

 

טוב, אני מקווה שמי שכן קרא את כל מה שרשמתי לא השתעמם, ממש שמחתי לכתוב שוב! אני אשתדל לזכור את הבלוג החבוד שלי ולעדכן כמה שאפשר.

תמשיכו לקרוא!

3>

 

נ.ב

אני בקרוב אפתח בלוג עם חברה (אליאנה) אז אני אפרסם אותו פה (למקרה שיש פה אנשים) בשביל שתבקרו בו.[:

נכתב על ידי =]stavush[= , 12/6/2009 19:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





618
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=]stavush[= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =]stavush[= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)