לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סוף העולם. זה התחיל כשהפסקנו לחלום.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


המון זמן לא כתבתי, ממש המון. חודשים אני חושבת. ממש אין לי כוח, או זמן, או זיכרון מספיק טוב כדי לעדכן על כמה חודשים.

 

בכל אופן, היו לי יומיים מדהימים.

 

אתמול היינו עם חברה (שמתגייסת, מחר, בעצם כבר היום :/) בהופעה של עברי לידרבזאפה. והיה ממש כיף, הוא ממש חמוד, וכותב ממש יפה, ושר ממש יפה והכל. והיה לי ממש כיף איתה. שתיתי פאולנר שזה ממש טעים :] ואחרי זה הלכנו לאכול והכל, וזהו, היה נחמד.

(אפילו הייתי עם האוטו של אמא D:)

 

אמ. ישנתי אצלה, והיום נסענו עם עוד חברה לאכול במקס ברנר ארוחת בוקר :] גם שם היה ממש כיף. וטעים. ומשמין. אחרי זה עד הערב לא הייתי רעבה XD

אחרי זה השארתי אותן לחזור באוטובוסים :/ (כי הייתי ממש צריכה ליסוע לאונ').

אממ החלק של האוניברסיטה לא מעניין, ואחרי זה נסענו עם המון חנונים לפיינטבול. והיה ענק. ממש :]]

 

אני אוהבת להיות עם אנשים ממש חכמים. כאילו, הלא ממש מוזרים מביניהם ממש מגניבים. ושנונים בצורה חכמה והכל.

והיה שם מישהו שממש ממש ממש רציתי פעם. ממש. ואז הצלחתי לשכוח אותו, ולקח לי זמן. והיום ראיתי אותו, אחרי המון המון חודשים.

ונזכרתי כמה הוא מדהים, ולמה לקח לי חודשים לשכוח ממנו. והוא כל כך יפה. אחד האנשים הכי יפים שראיתי, באמת. וכל כך חכם בצורה מפחידה, וטוב, וחמוד, ו.. איך אפשר להיות כל הדברים האלה בבנאדם אחד? וואו.

זה לא היה טוב, עכשיו שוב יקח לי המון זמן לשכוח ממנו שוב. אחרי בסך הכל כמה שעות, זה כל כך מוזר.

 

זזה לישון.

מקווה שאני אכתוב שוב, מתישהו, בקרוב. ומקווה שיהיה לי משהו טוב לספר :]

נכתב על ידי , 21/7/2008 00:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33




2,126
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנונית וגאה בזה:P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנונית וגאה בזה:P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)