לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כאילו שבכל רגע אתה צריך לאמר לעצמך: "זה כך כי רציתי שזה יהיה כך. רציתי שזה יהיה כך או שאני מת."

כינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2017

בז׳נבה


אני מתבוננת מחלונות בניין גבוה. אני מעל נהר ה-רון. נהר קריר שמימיו מתוקים. ואני מעל הסכר. בנוף– הרים. השמש זורחת. המים מתנוצצים. ואני שואלת את עצמי: איך הגעתי לכאן?

 

אני מדליקה את הרדיו ומקשיבה לפראנס קולטור. בריכוז מלא אני יכולה להבין. ממולי מישהו מורח דבק על שלט ריק ומצמיד פוסטר שאומר OUI OUI

ואני

אומרת כן כן

 

ואני אומרת לעצמי: אלו לא ההרים שלי. ואני אומרת לעצמי: אלו הם לא המים המתנוצצים שלי.

 

נכתב על ידי , 28/8/2017 17:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לננוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ננוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)