לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  .GHh.

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

סקובידובידווו


~אהמאהמ~

 

טוב אז באותה נימת דכאון של הפוסט הקודם

עמוס ... מאוד .. ונמאס

אבל עדיין לא מוותרת ><

 

שקלתי לפרוש מקולנוע ... דיברתי עם אדיב על זה ...

בגלל שאני במגמת חוץ אני חייבת עוד מגמה של 5 יח"ל בביה"ס ...

ובגלל שיום שלישי לא הגעתי ל3 שעות בבוקר (חשבתי שעומד להיות מבחן שלא היה לי זמן ללמוד אליו אז לא היה לי טעם לגשת) ואח"כ בצהריים לא יצאתי משיעור ערבית (אהמ למדנו חומר חדש ולא שמתי לב לזמן ><) המורים החליטו שכבר פרשתי -_-

עוד יותר טוב אני לא אברר מה אני עושה עד אחרי ה"חופשה" ויהיה לי פחות (יהרייט) על הראש ...

 

מחר תעודות ... מסתבר שיש לי נכשל אחד ...

אני ממש לא מצפה לראות אותה ... הממוצע שלי ירד עכשיו ב15 נקודות לפחות

שיהיה ... הגעתי למצב שאכפת לי רק שיהיה לי ממוצע 70 -_-

ואז יש לנו "חופשת חורף" .. עד שלישי (בעקרון שני אבל שלישי זה בחירות וזה מתחבר) ...

יה ריט חופשה ... ארבעה (או שזה עלה לחמישה ?) מבחנים רק בשבוע וחצי אחרי שחוזרים -_-

 

כבר שלושה ימים שאני בוכה ... ממש כמו שנה שעברה התמוטטות עצבים ארורה בגלל פאקין בית ספר !!
אתמול בערב לא הרגשתי כל כך טוב

ניצלתי את זה כדי לקחת לעצמי יום חופש ...

כאילו אני באמת לא מרגישה טוב כבר שבועיים נראה לי שיש לי דיסקו נמלים בראש ~_~

היה נחמד להתכרבל כל היום ולא לצאת מהמיטה .. עכשיו אני עושה רק את השיעורים כדי שב"חופשה" אני אלמד למבחנים ...

 

עכשיו מתחילה מחצית ממש עמוסה .. צריך להשתדל ולחזיק מעמד עד ה2 ביולי ><

וויש מי לאק ...

 

ב16 למרץ יש את המשללחת לפולין .. מפגשי ההכנה הם בימי שני עד 8 (אני לומדת רצוף מ8 עד 8 Oם)

יש לי הרגשה שאני והלכת להצטער על זה מאוד .. (מבחינת עומס לימודי) אבל לא אכפת לי .. אני לא רוצה לפספס את זה...

ימי חמישי גם אני לומדת רצוף מ8 עד 8 Oם ב23 לחודש יש לי את הבגרות בנשמ"ע .. לפחות כבר תהיה הקלה קלה ><

כשחוזרים מפולין כבר חודש וקצת אחרי יש לי את הבגרות הראשונה בתחילת מאי ...

 

מה שנחמד הוא שהמורה לספורט ילדה .. לבנתיים עד להודעה חדשה אין שיעורי ספורט .. שתי שעות חלון בשבוע גם מועילות קצת ..

עד להודעה חדשה עם הבי"ס שלי זה כנראה עד שהיא תחזור מחופשת הלידה XDD

 

עכשיו גם כיבסתי את שייקספיר ...

סניליות ארורה @#$%^*& תמיד אמרתי שהיא תהרוג מישהו יום אחד ...

קצת יותר קשה בלי מוזיקה....

גם הרדיו-דיסק שלי החליט להתפגר עכשיו ><

כל מה שנשאר לי זה דיסקמן שבור ואת המחשב ...

או ללכת ולקנות מטען ואוזניות לפלאפון שיהיה מעשה יותר חכם לדעתי XD

אפילו עם כאב הראש הארור הזה אני אל מוותרת על מוזיקה... אני עמוק בסמים

 

אני מרגישה שהשתנתי למרות שזאת אותה ליאור שהתחילה את התיכון לפני שנה וחצי

אולי התחלתי אותו בשלבי השינוי אבל עדיין

כל סדרי העדיפיות שלי משתנים כל מה שאני אוהבת התחביבים הטעם הרגשות הכל

ובו זמנית זו אותה ליאור לאורך כל הדרך

זה נשמע מוזר אני לא מצליחה להסביר את זה לעצמי איפלו ><

 

אגב כאבי הראש האלה ...

זה מדכא

ואני גם ממש חסרת סבלנות בגלל זה ...

אנשים מדברים איתי ואני מתפרצת עליהם ובמיוחד כל הריבים בבית והכל מעצבנים אותי

וששוב המוזיקה היא דווקא התמיכה .. אם אני מרגישה שהרעש מסביבי יותר מדי חופר אני שמה אוזניות ושוקעת בעולם שלי ...

 

בכולופן ...\

עכשיו אחרי שלא הלכתי לביה"ס היום ונראה לי שבכיתי את טיפת התסכול האחרונה שהייתה בי ...

אני מרגישה הרבה יותר טוב ...

ואני לא יודעת איזה רושם הפסוט יוצר ..

הוא נכתב בסוג של נימה אופטימית

נראה לי שרציתי פשוט לשחרר את הכל כדי להתחיל את המחצית הקרובה במצב נפשי פחות מעורער

למרות שיש לי הרגשה שזה לא יחזיק מעמד זמן רב ב מיוחד

וכשזה יחזור אני כנראה אצטרך תמיכה נפשית בחמשת החודשים הקרובים ><

 

הפוסט הזה נכתב לקוראים המעטים שלי .. שיקרים לי בתקווה שאני יקרה גם להם ...

גם השיחות החטופות שלנו פעם ב... מעודדות אותי המון

אני אוהבת אתכם 3>

 

עד לפעם הבאה ,

ליאור ^^

 

נ.ב

יצא למיי כמיקל השבוע שיר .. זה אמנם רק קאבר לשיר של בוב דילן שהם עשו לסרט החדש ווטצ'מן שיצא בקרוב ...

אבל אני מאושרת

במיוחד כי לשיר יש גם קליפ מדהיםמדהיםמדהים *_*

אני כל כך מאושרת ><

לראות אותם אחרי כל כך הרבה זמן שהם לא הוציאו משהו ... והדדס פארייד גם צולם ב2007 אז אפשר לומר ששנה שלמה שלא ראינו מהם משהו חדש ...

בכולופן אני כלכךכלכך מושרת אני פשוט אוהבת את מיי כמיקל יותר מדי XD

יאמי אחד גדול על השיר והקליפ D ::

אחחח מיי כמיקל מיי כמיקל כפרעליהם 33>

מאמצע 2007 הם כל כך הרבה בשבילי ... חיים תמיכה עידוד פשוט ...

אעאעאעהאהאהאאהאהאעאה$#%^&*)^^%#@%^$$*#*%&@$

אחד גדול XD

נכתב על ידי .GHh. , 4/2/2009 19:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

10,998
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.GHh. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .GHh. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)