לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=]מחשבות שעולות בראש ועוד רגשות...=]



Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 302928273 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

נגמר=\


אז כן, לפני שבועיים ככה גמרתי עם הקשר הזה, שלא הלך לשומקום אגב..
קשר של שנתיים ומשוו..
וואלה לא קל, אבל אני מאושרת, באמת..טוב לי ככה..
בינתיים אני בלי אפאחד..וטוב לי ככה..
גם כשהייתי איתו היה לי טוב..אהבתי אותו אהבת אמת..והוא אהב אותי..
אולי אפילו עדיין אוהב,
אבל אני לא יכולה להחזיק את זה יותר..באיזשהו האהבה ברחה לה בלי שאני אשים לב..
ממש לא פשוט להתאושש מקשר של שנתיים..
עברנו כל כך הרבה ביחד..ואני אתגעגע..באמת שאני אתגעגע לכל מה שעברנו ביחד..
אבל עכשיו זה עבר, והאמת? שלא נראלי שאני ימצא מישהו יותר טוב ממנו או כמוהו,
כי אין הרבה אנשים כאלה..הוא מיוחד במינו והוא תמיד ישאר לי בלב..
אורי אני מעריכה אותך על הכל!

לא יצא לי לחשוב יותר מדי על הפרידה וגם לא ממש בא לי, יהיה טוב!
גם עכשיו טוב!

בנאדם שהוא מאוהב ואוהבים אותו בחזרה הוא מאושר..
אני הייתי מאושרת שנתיים!
הכי כיף להסתכל על בנאדם מאוהב ולראות את הברק והאושר בעיניים שלו..
עכשיו אני לבד, אני והחברות והחברים שיקרים לליבי לא פחות מהחבר..
מחכה להתאהב מחדש ולהיכנס לקשר חדש לא פחות טוב ממה שהיה..
אבל זה יקח לי זמן, איפשר לדעת כמה אבל יקח..
ובינתיים אני ינסה ליהנות כמה שיותר גם בלי מישהו למרות שזה ממש קשה לי..
ואני יעשה הכל בשביל להיות מאושרת..נשבעת!

נכתב על ידי , 4/12/2009 19:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,426
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi love me (כי אם לא תאהב את עצמך מי יאהב אותך) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i love me (כי אם לא תאהב את עצמך מי יאהב אותך) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)