לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 408544289 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

עיצוב חדש, פורים, וחבר!!


 יום חמישי ליפני שבוע ושלושה ימים(כן כן אני סופרת ימים) אני וטום ניפגשנו ומאז אנחנו ביחד.

אני כל כך מאושרת שאנחנו ביחד ושיהיו לנו עד מלא שבועות כאלו.

 

מחר אני נוסעת לטיול שנתי ואחרי זה לחתונה של דוד שלי ואני ממש מקווה שלא הכינו לי לי איזו שמלה מכוערת כמו בחתונה של דוד שלי. כי הוא הביא לי שמלה ורדה אחת המכוערות!!!

 

בפורים היה ממש כיף למרות שזה ממש לא הרגיש כאילו פורים.

מאי חן ולי היו אצלי אד אחת וחצי ואז אמא של לקחה אותי ואת אחויות שלי לאכול בים והיה ממש טעים וכיף.

ביום חמישי הלכתי למאי(אחרת) והי כל כ מצחיק ואחרי כמה זמן חן וטום באו. חן היתחפש לליצן הוא שם מלא איפור על הפנים וטום היתחפש לפיה.. היה מזה צחוקים.

מאוחר יותר הלכתי עם כל הקורס לאכול פיצה. אחרי כמה זמן קיבלתי שיחה ואני רואה על המסך שזה מחו"ל אז אני עניתי ברגיל כזה ואז אני שומעת את הקול של דודים שלי ופשוט התחלתי ליבכות מרוב אושר. אני כל כך מתגעגעת אליהם ולא ראיתי אותם מלא זמן בגלל שהם נסעו לחו"ל..

כשהיינו צריכים ללכת היתקשרתי לאבא שלי שבוא לקחת אותי ואז הוא אומר לי שהוא בדרך עברו חמש דקות עשר דקות רבע שעה והוא לא בא אני מתקשרת אליו והוא לא עונה הגיע אחת בלילה אז חזרתי עם חברים במונית אני מגיע הבייתה ורואה את אבא שלי ישן ! אני כל כך יתעצבנתי עליו בבוקר למחרת אמרתי לו אני הייתי מצפה ממך לפחות להגיד סליחה ובמדום לבקש סליחה הוא צועק עלי ומתעצבן..

 

עד הפעם הבאה snoofkien:)

נכתב על ידי , 23/3/2008 16:46  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,470

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnoofkien אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snoofkien ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)