לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 408544289 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

תמונות וסמינר קייץ 2008!!!


אני לא יכול  לתאר כמה כייף היה!!

באוטובוס עשינו מלא מורלים בלי הפסקה ועשינו תחרויות ומלא שטויות.

כשהגענו בר וגל עשו לנו כל מיני פעולות ממש מגניבות וחלקו לנו צ'ופרים.

אחרי כל הפעולות ראינו סרט ממש יפה.

בסרט הבנתי כמה הרמון שלי הוא דר חשוב וכמה שאני לא מוכנה לוותר על דברים שאני אוהבת לעשות ואוהבת בכללי.

בסיום הסרט הייתה לנו פעילות עליו ועל כל המחשבות שלנו עליו אחר כך הלכנו לעשות של האש עם הילדים שגרים בקיבוץ והם בנוער העובד והלומדעשינו צחוקים שרנו כמה מאיתנו נגנו על הגיטרה רכלנו והיה ממש טעים.

כשחזרנו עשינו מסיבת הפתעה ליובל ושמנו מוזיקה והיו זיקוקים כאלו של ימי הולדת. בלילה הלכנו לישון ברבע ל5 כי הכנו צ'ופרים ועשינו צחוקים ונריה נגן לנו בגיטרה ושיחקנו פוקר.

אחרי כלום שעות שינה קמנו ב8 ואני קמתי ב9 וחצי ככה חילקתי את הצ'ופרים הם יצאו ממש יפה!

עשינו פעילויות ואחר כך נפגשנו עם דפנה (שהיא מצלמה) היא צלמהאת השכב"ג באילת מדברים על דברים של המחנ"ק ועושים שטויות אחרי שזה נגמר מין משחק כזה שהיינו צריכים לשכנע 4 חברים שיקבלו אותנו לגן החיות שלהם החיה שאני קיבלתי היא ג'ירפה בסו המשחק רון מקבל טלפון ואומרים לו שהאוטובוס פה והוא היה אמור לבוא עוד שעה אז מהר ניקינו, סידרנו והעלנו ציודבאוטובוס כלום הלכו לישון אבל לפני זה צעקנו בלי הפסקה כל מיני דברים כמו "לנועה יש קקי" "לשי יש קקי" וכל מני דברים כאלה אחרי שהפסקתי נגמר לי הקול והייתי עייפה אז הלכתי לישון אבל הלכתי לישון לא על המושבים אלה מתחת להם.

כשהגענו לאילת לא רציתי לקום אז אריק העיר אותי בכוח והוריד אותי מהאוטובוס וכל רגע שהיה לי הלכתי לנסות לישון בו.

רון הכניס אותנו לשבט ודיבר איתנו על כל מיני דברים בעיקר על השיבוצים והדבר היחיד שחשבתי עליו הוא מה אני יעשה שנה הבאה אם אני לא יהיה מדריכה אני יהיה ממש ממורמרת מזה כי אני ממש רוצה להדריך.

כשהגעתי הבייתה אכלתי התקלחתי ופשוט נרדמרתי עם המגבות עלי מתחת לשמיכה קמתי בבוקר כמו שהלכתי לישון וזה בחיים לא קרה לי.

הדבר היחיד שהיה לי ממש מוזר זה שהכרתי מלא אנשים חדשים בחיים שלי לא הכרתי ככה אנשים פשוט מלא מלא אנשים עשינו צחוקים וכל מני דברים כאלו.

עכשיו תמונות!

עד הפעם הבאה snoofkien:)

נכתב על ידי , 25/5/2008 20:43  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,470

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsnoofkien אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על snoofkien ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)