לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

WELCOME TO MY LIFE




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

פשוט תודה לך.


תודה  לך על אותו היום.

תודה  לך על כל המבטים.

תודה  לך על כל המילים.

תודה  לך שצחקת.

תודה  לך על שהקשבת.

תודה  לך שהתעניינת.

תודה  לך שנתת לי להרגיש אותך.

תודה  לך על שהיית קרוב.

תודה  לך שנתת לי ללמוד על עצמי.

 

תודה שהיית פה כל הזמן הזה



נכתב על ידי looli21 , 20/1/2008 17:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cried
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie
Is made up on your side

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it okay
I miss you

I've never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
Are lyin' on the floor
And they smell just like you
I love the things that you do

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it ok
I miss you

We were made for each other
Out here forever
I know we were
Yeah, yeah

And all I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe I need to feel you here with me
Yeah

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it ok
I miss you
 
 
הידלקות זמנית שתחלוף?!
מאמי ,מה נהיה ממני ><
נכתב על ידי looli21 , 16/1/2008 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום מסריח. שבוע מסריח. והוא רק התחיל ..


לא יודעת למה אני כותבת פה.

בחיים לא חשבתי שאני אכתוב פה.

אבל הנה אני פה.

חייבת לפרוק וזה נראה לי המקום המתאים.

השבוע שלי היה ממש נחמד והסופ"ש בעיקר.

ואז הגיע יום ראשון והייתה לי הרגשה של באסה-פתאום נחתה עליי.

קוורה שמצוברחים לפעמים בלי סיבה.

ואז הגעתי לביצפר לחברות שרק עוקצות אותי מכל הכיוונים,

לא היה לי לאן לברוח. אז נשארתי לסבול עוד עקיצות וירידות.

וככה המשיך גם אתמול וגם היום.

אבל היום? זה השיא ! זה מה ששבר אותי.

אנשים חושבים שעקיצות זה משעשע ומצחיק,

כן יש דברים מצחיקים .. אבל שנוגעים בנושא רגיש כל כך ועוקצים אותי על זה בצורות מביכות ומגעילות ..

אין לי מילים. פשוט לשתוק ולהתעלם. מהפרצופים והצחוקים.

אז יופי שזה נראה להם מצחיק ! אותי ממש לא ..

"חבר אמיתי זה זה שרואה את הכאב בעינייך בזמן שכולם מאמינים לחיוך על פנייך .. "

האמנתי למשפט הזה. והייתי נאמנה לו.

אבל אני? טיפשה ותמימה כמו תמיד.

וכמה שאני רואה שזה נכון אני מנסה להוכיח לעצמי שוואלה זה לא.

ואז האמת באה ליי כמו בומרנג לפנים.

אין על מי לסמוך .. אין עם מי לדבר ..

אני רוצה לברוח מכאן

 

נכתב על ידי looli21 , 15/1/2008 17:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  looli21

בת: 30

תמונה




179

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlooli21 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על looli21 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)