לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

this is my life


בלוג השיעמום שלי :]

Avatarכינוי:  ברוש :)

בת: 30

ICQ: 328016908 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

פוסט ארוך מתמיד- פוסט פריקה שאף אחד לא יצליח להבין.


זה מאוחר מידי עליי לומר את האמת
אני אוהבת אותך
ולעולם לא תשמע ממני את המשפט
שזה נגמר מבחינתי
ויותר מזה
כל פעם אני מרגישה שזה יותר ויותר
שהאהבה שלי אליך מתחזקת
לא אוכל אף פעם לומר
שאתה לא שווה את זה
אני יודעת שזה לא סתם
אני מרגישה את זה בתוך תוכי
שאני רוצה אותך כמו תמיד
אשקר אם אומר
"אני לא אוהבת אותך יותר"
 
(תיקראו את זה באיזו צורה שאתם רוצים, מבחינתי הוא גם מלמעלה למטה וההפך)
אני יודעת שזה פלצני מידי ונדוש להעתיק את המכתב הזה, אבל אני מרגישה שעכשיו המשמעות שלו גדולה מאי פעם.
הרגש הזה שקוראים לו אהבה כל כך מסובך עכשיו אצלי, אני לא יודעת מה באמת אני רוצה לעשות. אני מנסה לעשות כמה שפחות נזקים אבל לפעמים זה קשה להיות "ילדה טובה ירושלים".
השיפוטים של אנשים כן משפיעים עליי, גם אם השיפוט הוא לא ישירות בפרצוף-אני כן יודעת מה אנשים אומרים, בין אם זה שאומרים לי אחרים או הרגשה אישית שלי.
אל תנסו לעשות לי דברים מאחורי הגב, זה אולי הדבר הכי מגעיל שאתם יכולים לעשות! גם ככה אני הפסקתי לסמוך על אנשים, אין דבר כזה חברות אמיתיות- כל אחת דואגת לתחת שלה. יש לי אחיות - שזה הרבה יותר מסתם חברה טובה. אלו בנות שאני יכולה לסמוך עליהן בעיניים עצומות.
ומאיפה הגעתי למסקנה הזאת? מכל הריבים שלי עם ה"חברות" הכי טובות שלי. כל אחת והסיבה שלה. אחת מרכלת עליי מאחורי הגב- ומשום מה היא חושבת שאני לא אדע על זה, השנייה סתם מפגרת, השלישית רבה מסיבה לא ידועה עדיין והרביעית פשוט נעלמה.
 
עזבו אותכם זה, בכל מקרה אני מרגישה מבולבלת לגבי כל כך הרבה דברים- אני אוהבת אותו, אבל לא כמו פעם- כי היחס החרא שלו פשוט לא שווה את זה, אני חייבת להפסיק להיות מאוהבת באנשים שפשוט היחס שלהם אליי חרא. לא כולם אותו הדבר כמו ההומו ההוא, אבל הם עדיין פשוט לא שווים את זה!
אני יודעת שיש כל כך הרבה אנשים שיכולים לעשות אותי מאושרת, אבל אני לא יכולה לנחש מי אלה, ואלה שכן-אני פשוט לא רוצה.
אני לא נתקעת רק בו ואני כן מנסה, אבל עדיין לא הצלחתי להגיע לזה שכן ירגיש אליי את אותו הדבר- שלא יספר לי שהוא דלוק על ההיא ואני ארגיש חרא עם עצמי או שלא יתנשק עם אחרות ויגיד שלא קרה שום דבר ומאחורי הגב שלו אני אגלה שקרה כל כך הרבה מעבר למילים שלו. שאני אצליח לסמוך עליו, שלא ישקר לי בפנים, שיבוא יגיד לי את המילים "אני אוהב אותך" ובאמת יתכוון לזה, ובנוסף לזה, רק אם רק אפשר- שיהיה רומנטי וחתיך לטעמי P:
אבל יש לי שאלה אחת...
 
האם נישארו כאלה גברים?!
 
כי לא ממש ניראה לי..
 
שיהיה שבוע שקט! 3>
 
(סורי על הפוסט הארוך.. (: )


(עריכה - 15:23)
 
יש אנשים חארות בעולם הזה.. :(
ירדי חיימי את ה-כ-ל! אין עוד אנשים כמוך (: תודה על הכל, אוהבת אותך הכי בעולם!
נכתב על ידי ברוש :) , 12/1/2009 10:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברוש :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברוש :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)