לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלללוג סקס . ^ (: @


בלוווג על סקס וכאלה(:

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

SeX


מי אמר שאין הפתעות בחיים? כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו (אני מניח) היתה תקופה פרועה. תקופה של זיונים בלי לעשות חשבון. תקופה כזאת שהכל היה מותר. אצלי זה היה בסוף שנה ג'. נפרדתי מהחברה הרצינית שהיתה לי, פניתי את הדירה מהחפצים שלה וכמו הדג נחש יצאתי בהכרזה "הנה אני בא". ובאתי. לא האמנתי שזה יהיה כזה טוב. בדיוק בתקופה הזו הכרתי את דורית. לא יפיפייה חלומית, לא דוגמנית צמרת, אבל היה לה חזה ע-נ-ק. כשדיברתי איתה, התקשיתי למקד את הראיה.

יום הסטודנט. האקסית שלי ניהלה איתי משא ומתן על חזרה והפריעה לי להסתכל על כל הכוסיות שהסתובבו שם עם ביקיני. בדרך לאוטו פגשתי את דורית. הצעתי לה טרמפ ונסענו. קשקשנו קצת על לימודים ועוד שטויות. לפני שהורדתי אותה שאלתי – "את באה להופעה היום?" היא חייכה חיוך ביישני, "לא, אני צריכה לעבוד". "וסתם לקפה, אפשר להזמין אותך?"... החיוך שלה התרחב ואני עשיתי מאמצים אדירים להמשיך להסתכל בעיניה. "בשמחה", היא אמרה. "שישי בצהריים?", שאלתי. והיא הנהנה.

שתינו קפה ביחד. היה מזג אוויר מצוין. נעים עם קצת רוח. היה כיף. השיחה עברה מנושאים מאוד מאוד רציניים ועמוקים לסתם שטויות של סטודנטים. החזקתי לה את היד. האצבעות שלנו השתלבו ושיחקו וליטפו. זה היה סקסי ומענג. בדרך לאוטו הלכנו יד ביד. עצרתי אותה ונישקתי אותה נשיקה רכה על השפתיים המלאות שלה. הלשונות שלנו פצחו במחול. היא היתה כל כך טעימה, וזה היה כיף.

בדרך הביתה תכננתי את "נאום המצפון" שלי. זה היה סוג של הצהרת כוונות. ידעתי שאני לא מחפש שום דבר רציני, וטרחתי לשתף בכוונות שלי את בנות הזוג. לפעמים הן ברחו שנייה אחר כך, לפעמים זה לא הזיז להן בשיט. בעוד אני מתכנן, היא הטילה עלי פצצה. ."אני חייבת לספר לך משהו" היא אמרה. "כן?".. "אתה מבטיח לא לצחוק?", "מה.. היית פעם גבר?" שאלתי. "לא", היא צחקה. "אז?"... "אני בתולה". היא אמרה בלחיים סמוקות. "אז?" שאלתי. "זה נורא חשוב לי שתדע". "את חושבת על לשנות את המצב הזה?" "כן, אחרת מה אני עושה פה". הייתי קצת מופתע. בכל זאת בחורה בת 26, בתולה, זה קצת נדיר. החזרתי אותה הביתה, התנשקנו עוד קצת ברכב, ונסעתי.

אל תעשה את זה. תמי צעקה עלי. היא היתה היועצת שלי לענייני נשים. "למה אתה צריך את זה? הרי מה שחשוב פה זה לא הזיון עצמו אלא הפוצי מוצי אחר כך, ולזה לא יהיה לך כוח. אתה סתם תפגע בה וחבל. יש עשרת אלפים סטודנטיות באוניברסיטה הזאת, לא בתולות ולפי מה שאני שומעת רובן מחפשות, אז למה אותה?"... "כי החזה שלה משגע אותי". אמרתי. לא היתה לה תשובה לזה. אז לפחות תדאג שזה לא יהיה מגעיל. "נו, באמת". אמרתי לה. "הזיכרון שלך עד כדי כך קצר?"

קבענו "לצאת". אספתי אותה ומיד בשניה שהיא עלתה לרכב התחלנו להתנשק ולהתחרמן. הרעב שלה למגע הטריף אותי. היא רצתה לגעת ולהרגיש ולמשש ולא שבעה מהמגע. היא חירמנה אותי כל כך, ששאלתי אותה אם היא מעדיפה שניסע אלי הביתה ישירות. היא הביטה בעיני, "כן. אני רוצה שנעשה את זה". יכולתי לראות שהיא מתרגשת מהמחשבה. נסענו אלי.

עמדנו בחדר שלי, מחובקים. "אני חייבת להגיד לך. אני מפחדת קצת". "תוכלי לעצור באיזה שלב שתרצי" אמרתי לה. "יהיה רק מה שתרצי". היא משכה את הראש שלי אליה, ונישקה אותי נשיקה עמוקה. הידיים שלה נכנסו לתוך החולצה שלי. מלטפות את הגב שלי. ליטפתי לה את השיער, את העורף וירדתי באיטיות לגב. היא משכה את החולצה שלי. מלטפת את החזה שלי. מנשקת את הצוואר שלי. התחלתי לפרום את הכפתורים של החולצה שלה. מגלה לאט את החזה המפואר שלה. היא לבשה חזיית תחרה שחורה. שכאילו בלטה על הרקע של העור הלבן שלה. הפיטמות הורודות שלה קראו לי מבעד לתחרה. הורדתי לה את החזיה. מחזיק את השדיים המלאים העגולים והיפים שלה בידיי. רכנתי לעבר הפטמה שלה. מלקק מסביב, מכניס אותה לפה שלי, נהנה התחושה המוכרת והאהובה כל כך של פיטמה שמתקשה בפה שלי. מצצתי את הפטמה שלה, התענגתי על התחושה ועל האנחות שהיא השמיעה.

היא שלחה יד הססנית לכיוון המכנסיים שלי. היא ליטפה את הזין שלי מרגישה כמה הוא קשה דרך הג'ינס. פרמתי את הכפתור של המכנסיים שלה. נוגע בכוס שלה על התחתונים. המגע שלי הרתיע אותה בהתחלה, אבל מהר מאוד היא התמכרה למגע, עצמה את עיניה והשמיעה אנחות קלות. הפשטתי אותה לגמרי. עמדתי לרגע להסתכל עליה. היא היתה סקסית בטירוף. העיניים שלה שידרו רעב וחושניות ותשוקה שלא ראיתי בשום מקום אחר. היא פתחה את המכנסיים שלי ושלפה את הזין שלי, שהיה קשה מאוד. היא ליטפה אותו בעדינות, כשכל הזמן היא מסתכלת עלי, לראות את התגובות שלי. השכבתי אותה על המיטה.

נשכבתי לצידה, מנשק אותה נשיקות רכות, היד שלי מונחת על השד שלה. מלטף אותה, מרגיש את הגוף שלה. הזין שלי מתחכך בה בעדינות. נישקתי את הצוואר שלה, והיד שלי ירדה במורד הבטן שלה, לכיוון הכוס שלה. היא כבר היתה רטובה, והאצבע שהחדרתי לה החליקה פנימה בלי שום בעיה. הוספתי אצבע נוספת, והפנים שלה אמרו לי שטוב לה. האצבעות שלי נכנסו ויצאו מהכוס שלה, בזמן שהפטמה שלה היתה בפה שלי. הרגשתי אותה בוערת מתשוקה, היא הניעה את האגן שלה לעבר האצבעות שלי, וחיבקה אותי חזק. המשכתי ללקק את השדיים שלה, את הבטן שלה, עד שהלשון שלי פגשה בדגדגן שלה. הטעם שלה הטריף אותי. ליקקתי אותה בתאווה, מתענג על הריח. היא היתה כל כך רטובה, שהאצבעות שלי ממש שחו בתוכה.

הרגשתי שהיא מוכנה. הזדקפתי ונשכבתי מעליה. הבטתי בעיניים שלה כשהזין שלי מצא את דרכו לתוך הכוס החם והרעב שלה. חדרתי לתוכה באיטיות. הפנים שלה התעוותו בכאב. היא אחזה בכתפיים שלי בכוח. עצרתי, יצאתי קצת מתוכה, ושוב חזרתי. "לאט" היא נאנקה, "תעשה את זה לאט". החדרתי לה את הזין שלי באיטיות. הבעת הכאב שלה עברה אחרי מספר שניות. הרגשתי איך לאט היא מתרגלת לתחושה, ונכנסתי יותר ויותר עמוק לתוכה. היא חיבקה אותי עם הרגליים שלה, מצמידה אותי אליה. נשארנו ככה לכמה שניות.

היא התחילה לנוע מתחתי. מזיזה אותי על הדגדגן שלה. הזין שלי היה תקוע עמוק בתוכה, והיא הניעה את האגן שלי מתחתיי. היא החזיקה בתחת שלי, נצמדת אלי בכוח. התנועות שלה לא פסקו לשניה. האנחות שלה התגברו והפכו להיות קולניות יותר ויותר. הציפורניים שלה חרשו שבילים אדומים בגב שלי. היא המשיכה לנוע ככה, עד שהרגשתי אותה מתכווצת סביבי, הפנים שלה הפכו למסכה של כאב, הנאה ותשוקה. היא צעקה בקול כשהיא גמרה. הגוף שלה רועד ורוטט. היא התנשפה בכבדות, והידיים שלה אחזו בי בחוזקה. זה היה הדבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי. גמרתי כמה שניות אחריה.
נכתב על ידי , 1/6/2008 20:54  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-4/5/2013 06:24
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנערת^סקס^2007 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נערת^סקס^2007 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)