לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומו של ספר מנוקד.


יומנו של ספר מנוקד.(כן כן..אני אחות של אלגברה.)

Avatarכינוי:  נמש XD

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2008

עוזבת לטובת משהו אחר..:)


שלום לכולם!

רציתי לפתוח בכך שפשוט אין לי מה לכתוב בבלוג.

אפילו שכל הזמן קורים לי דברים מרגשים,מאירים ומעולים [כמו למשל שהמורות לספורט ביקשו ממני להיות בתחרות ספורט..]

אני לי את הכוח לכתוב את כל הסיפור על איך זה היה,מי היה,איפה היה וכולי וכולי..

אז החלטתי פשוט לפתוח דף חדש,או יותר נכון בלוג חדש!

אז אני רק באה לספר לכם שאם תראו בלוג חמוד שיש שם ילדה מנומשת תדעו שזאת אני ^.^

אה ושאני עוזבת את הבלוג

 

אוהבת אותכם ומקווה לכניסות לבלוג החדש!

נמש XD בפעם האחרונה..

 

 

 

 

 

נכתב על ידי נמש XD , 13/1/2008 15:31  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהי (: ב-11/4/2008 23:53
 



משולש אהבה,פשוט? ממש לא!


למטה ..

נכתב על ידי נמש XD , 8/1/2008 22:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משולש אהבה,פשוט? ממש לא!


 

שלום לכולם!

בטח שאלתם את עצמכם מה זה המשולש האהבה שלי..

אוקי נתחיל בזה שאני "מאורסת" לחברה ממש טובה שלי ואני ממש אוהבת אותה,אבל היא בריב עם חברה טובה אחרת שלי והחברה טובה אחרת שלי לפעמיים מציקה לחברה אחרת שלי..

ואני ממש אוהבת את כולם! אבל כל אחת רוצה שאני היה איתה לבד וזה עושה אותי בבעיה,כי מצד אחד אני רוצה להיות עם הארוסה שלי (שלאחרונה הולכת כל הזמן לילדה אחרת,וזה דאי מעליב כי אני ממש רוצה להיות איתה!) ומצד שני אני גם רוצה להיות עם החברה הטובה אחרת שנקרא לא י' אבל היא בריב עם הארוסה שלי אבל אני רוצה להיות עם שתיהם וזה יוצר בלאגן ענק!

והחברה השלישית שלי שנקרא לד' דאי מתעצבנת לפעמיים בגלל י' ואז יש מלחמה מוזרה כזאתי ותנחשו מה? אני נמצאת בטוחה..

אוי ואבוי..

אני ברגישה כמו ב"וורמס" כולם רוצים לרצוח את כולם ולא משנה אם אתה הורוד או הירוק או הכחול או הצהוב!

 

אבל כולם תולעים שם! וכל תולעת אוהבת את התולעת השנייה!

ואני אוהבת את כל החברות שלי אבל הם לא מסתדרות אחת עם השנייה וזה יוצר מלחמה ענקית ומסובחת ובסוף אני לא מדברת כמעט עם הארוסה שלי והיא מתרחקת ממני..

ועשיתי בלאגן שלם מהכול!

ובנות באמת שאני אוהבת את כולכן!

ואני ממש רוצה לבלות עם כל אחת מאיתכם! רק בבקשה כשאתם איתי אל תריבו אחת אם השני ו..אל תתעלמו ממני..

 

מתה עליכן!!

נמש XD

 



נכתב על ידי נמש XD , 8/1/2008 21:48  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נמש XD ב-12/1/2008 18:50
 



עיצוב חדשחדש ופריצה!!!! מואמאואומאואהההה...


למטה ^.^
נכתב על ידי נמש XD , 5/1/2008 16:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,322
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמש XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמש XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)