לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פנטזיות , סקס , וכל שאר הדברים שאי אפשר לחיות בלעדיהם , הכניסה אסורה לילדים מתחת לגיל 18!

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 382102432 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היא אפילו לא חוקית!! חלק ראשון


חזרתי רשמית עם פנטזיה חדשה..

ולא סתם עוד פנטזיה, אלא פנטזיה בלשון זכר!!

אה וגם כנראה שיהיו לה שני חלקים, או שלושה, לא יודעת עדיין 

 

תהנו-

 

מעין- קטנטונת, שחומה... בת 17 עוד חודשיים, שיער ארוך וחלק גולש על כתפייה...

קימורי גופה בלטו לעיין באותו יום בו פגשתי אותה...

היא עבדה בקניון , בחנות תכשיטים...

לצורך הפרוטוקול באתי לקנות מתנת יום הולדת לאקסית...

נכנסתי לחנות ואפילו לא התייחסתי אליה, בחנתי את השרשראות המוזהבות , והצמידים הכסופים, הטבעות שהיו גדושות ביהלומים מזויפים... וחשבתי לעצמי: "טבעת תבהיל אותה... זה נראה כאילו הצעתי נישואין..." באותו הרגע מעין קטעה את מחשבותיי ושאלה  בקול חמוד ושקט: " כן, האם אוכל לעזור לך?" בעודה בוחנת את גופי... , "אמממ... לא , לא תודה...." מלמלתי... וחזרתי למחשבותיי...

לאחר כרבע שעה שאני טועה איזה סוג שרשרת החברה אוהבת , התייאשתי וביקשתי את עזרתה של מעין, היא חייכה קצת ורצה לעברי...

"כן? במה אוכל לעזור?" שאלה

"אממ... מחפש משהו חמוד ליום הולדת של החברה..." עונה בקול חלוש... עסוק בעצמי

היא מחקה את החיוך שהיה מרוח על פניה, והראתה לי מיליון סוגים שונים של צמידים, שעונים ושרשראות.

ואני הולך אחריה לכל מקום...  חושב על החברה... על לילך... מה תאהב לעזאזל?

ושואל בלי לחשוב יותר מדי:" מה את היית רוצה לקבל כבתור מתנה ליום הולדתך מהחבר?"

קצת מובכת אבל בהחלטיות ענתה לי: " אם היה לי חבר, היה מספיק רק חיבוק חם ואוהב"

ת'אמת? צודקת... גם אני הייתי מסתפק בחיבוק טוב... ואולי גם איזה זיון קטן... בעצם כמה זיונים!....

ובחזרה לסיפור שלנו. מעין הראתה לי איזה שרשרת... ואני בשביל לבחון אותה יותר טוב, ביקשתי ממעין לשים אותה על צווארה...

היא חייכה, הסתכלה לי בעיניים, ושמה את השרשרת על צווארה.

התליון נכנס למחשוף הקטן שהיה לה... ובאותו הרגע שמתי לב לחזה המרשים שלה , לבטן השטוחה... ולחיוך המקסים שלה...

ואז בלי לחשוב הרבה, במיוחד לא על החברה, התקרבתי למעיין, שמתי את ידי על צווארה,התקרבתי עם שפתי אל שפתיה...

הסתכלתי אל תוך עיניה מהופנט  ונשקתי על שפתיה... טועם אותה, מחדיר קצת לשון...

אני מוריד את ידי אל החזה המדהים שלה, מרגיש את הפטמות מזדקרות , מוריד את ידי אל גופה החטוב...

כל כך יפה...

שם יד אחד על המכנס שלה.. ממש מעל הכוס שלה.

היא בתנועה חדה מזיזה לי את היד, ומפסיקה את הנשיקה.

"מה קרה?" שאלתי, "לא מתאים" היא ענתה במין הבעת אכזבה, "יש לך עט ודף קטן?" שאלתי, היא עיוותה קצת את פניה ורצה אל מאחורי הדלפק כדי להביא לי את שביקשתי.

"בשביל מה?" שאלה תוך כדי מביאה לי את העט..

"בשביל שיהיה לך את המספר שלי" עניתי בחיוך, גם היא חייכה מיד... 

היה לה את החיוך הזה... שיש רק לבנות מסוימות, חיוך מתוק, תמים... אמיתי...

נתתי לה את המספר שלי ויצאתי מהחנות... בעוד המחשבות הן רק עליה.

עוד באותו הערב נפרדתי מהחברה... ידעתי שאני רוצה את מעיין, למרות שהכרתי אותה בסך הכל 5 דקות...

יום למחרת היא התקשרה אלי, כפי שצפיתי. קבענו שאאסוף אותה בערב..

כשבאתי היא כבר חיכתה לי למטה, יופייה היה זוהר, היא הייתה מדהימה, חצאית מיני לבנה , וגופיה שחורה עם מחשוף דיי קטן... צנוע אבל יפה , בדיוק כמו שאני אוהב...

היא כל כך יפה... פשוט נסיכה...

בעוד שאני לא מוריד ממנה את העיניים, היא נכנסת לאוטו, סוגרת אחריה את הדלת ולא אומרת מילה...

אפילו לא מסתכלת עליי

"חשבתי עלייך כל היום" אמרתי, היא חייכה קצת וסובבה על פניה אליי סוף סוף...

"את כועסת או משהו?" שאלתי, והיא מיד ענתה- "לא, סתם כמה מחשבות רצו לי בראש"...

"קשור אליי?" השבתי, והיא לא ענתה...

התחלתי לסוע... ותוך כדי לחשוב איך אני ממשיך את הערב איתה...

אחריי חצי שעה של שתיקה, הגענו לחוף שרציתי.

טיילנו לנו שם, אכלנו, דיברנו לא מעט...  במשך 3 שעות, מרותקים אחד לשניה, לא מסוגלים להפסיק להתעניין אחד בשניה...

התחלנו לקום לכיוון המכונית...

היא כבר ממש פותחת את הדלת, ואני עוצר אותה.... משעין אותה על הדלת כשהיא סגורה...

עומד מולה... מביט בשתי עיניה הירוקות...

מתקרב אליה, שם את ידי על מותנייה...

מקרב את שפתי אל שפתיה, מניח אותן על שלה...

מרגיש את הליפסטיק שלה נמרח על שפתיי, אני כל כך אוהב את ההרגשה.

ההרגשה של השפתיים החלקלקות שלה...

מכניס לאט לאט את הלשון... מערבל אותה עם הלשון שלה...

מצמיד את הגוף שלי לשלה... מרגיש כמה היא רוצה את זה.... כמה היא צריכה את זה....

היא משתפת פעולה... ושמה את ידיה על גופי... מרגיש את הידיים הקטנות שלה זזות עליי

אחריי כמה דקות של נשיקה מדהימה , אני שואל " בא לך עוד סיבוב קטן על החוף לפני שנפרדים?"

היא לא אמרה מילה, רק חייכה את החיוך המושלם שלה...

התחלנו ללכת... יד ביד , ממש כמו זוג, מחובקים, הולכים לשומקום, רק כדי להאריך את הדייט שלנו.

אחרי זמן מה, בלי לשים לב הגענו לחוף מבודד, שקט... רק אנחנו והחושך...

עוצרים לרגע, לשבת קצת על מדרגות של איזה קיוסק...

מתבוננים אחד בשניה, דקה של שקט, מדברים דרך העיניים...

מיליון מחשבות רצו לי בראש, כולן על הבחורה המדהימה שישבה ממש לידי.

אחרי דקה ארוכה , היא שאלה "אממ.. כדאי שנחזור..לא?"

ואני חוזר למציאות וברגע אחד מנשק אותה שוב...

מצמיד לה את שפתיי בכוח, אם תרצה ואם לא..

היא משתפת פעולה.. ואני משכיב אותה לאט לאט על המדרגה... מנשק אותה עם כל השפתיים...

מוצץ את הלשון שלה...את השפתיים שלה...

ומתחיל לרדת משפתיה לצווארה... מלקק אותו קצת.. היא משמיעה אנחה קלה, ואני נותן ביס קטן.. ועוד אנחה נפלטה מפיה...

היא מדהימה... והצוואר שלה... אחחח....

אני מתחיל להוריד ממנה את הגופייה אבל היא עוצרת אותי, מרימה את ראשי, ולוחשת באזני "אני בתולה"...

 

 

Genie in a Bottle שחזרה אחרי הפסקה ענקית...  (לפחות מהכתיבה)

 

נכתב על ידי , 2/5/2008 22:21   בקטגוריות אהבה, אהבה אהבה אהבה, אירוטי, סיפור בהמשכים, סקס, פנטזיות, רגשות, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, פנטזיה, פעם ראשונה, סקסי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Genie in a Bottle ב-12/5/2008 13:29
 



מוצאי שבת בלילה


הפוסט הבא הוא לא רגיל (כמו כל השאר( הוא מין סיפור שאני ומישהו שאני רוצה  כתבנו יחד... הוא נכתב כאשר אני הייתי חרמנית נורא , ואז הוא הציע שנכתוב סיפור קצר שורה אני שורה הוא (בעיקר שורה הוא) וזה מה שיצא-

 

 

שי אומר/ת:

מוצאי שבת בלילה, אני בפנטהאוז של חברים בתל אביב

 

שי אומר/ת:

תמשיכי

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

 סוף ,סוף הגעתי לשם, עד שמצאתי את הבית... אני דופקת בדלת... ואז הוא פותח לי

 

שי אומר/ת:

וואו הלב שלי ממש טס, אני פתח לה את הדלת אחריי הצצה קטנה בחור המנעול והיא עומדת עם חיוך ביישני, חצאית של קיץ וגופייה בצהוב בהיר

 

שי אומר/ת:

שי שלח נדנוד

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

 אתה מפריע לי לחשובבב

 

שי אומר/ת:

חחח

 

שי אומר/ת:

תחשבי מהכוס לא מהראש

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

חחחחחח

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

לא בא לי מהכוס

 

שי אומר/ת:

אז יאלה מהראש

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אני נכנסת, עושה כמה צעדים לכיוונך... קצת מפוחדת

 

שי אומר/ת:

טל נכון?,וואו בקושי זיהיתי אותך... מה את עושה כאן?

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

"גיל הזמין אותי, הוא אמר שיהיו פה הרבה חתיכים, אז לא היה לי הרבה מה להפסיד" אני עונה, ומרגישה איך הרטיבות מתחילה להתפשט בין רגלי

 

שי אומר/ת:

אמממ... לא יודע אם הרבה, אני כאן... מחייך ומשפיל מבט לפטמות הזקורות שלך. "איזה מין מארח אני, בואי כנסי... אפשר להציע לך את הקברנה של גמלא?"

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

"אף פעם עוד לא ניסיתי.. תביא נטעם ביחד..." אני אומרת בחיוך

 

שי אומר/ת:

קבנרה של גמלא יין אדום מעולה, מעולם לא טעמת? זה ענק לגימה ואת עפה

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אף פעם לא שמעתי על זה בכלל, אני לא בקיאה ביינות

 

שי אומר/ת:

"לא משנה תמיד יש פעם ראשונה", מחייך ומביט ישירות לכוס הבוער שלך. לחיים.

 

שי אומר/ת:

מתיישב לידך נינוח לגמרי, מחייך ובוחן את הגוף שלך במבט שמרעיד אותך

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אני מתיישבת לידך, לא מפסיקה לבהות בך...לא מסוגלת להפסיק לחשוב מה הייתי עושה לך לו לא היו עוד אנשים בחדר...

 

שי אומר/ת:

אני צולל לתוך העיניים שלך, מנסה לקרוא את המחשבות, מחייך בעדינות, מרגיש את המתח בין הרגלים שלך עומד להתפקע

 

שי אומר/ת:

גם אצלי יש התרחשות, אני תוהה אם את מבחינה בה

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אני מנסה להתקרב אלייך יותר ויותר, מנסה לקרב את השפתיים שלי לשלך.. אבל פוחדת... פוחדת מהתגובה שלך

 

שי אומר/ת:

אני אוהב את הרצון והתשוקה שלך שמתנגשים בפחד- הפחד מחוסר הודאות. אני כל כך נהנה מהרגע וממשיך  לשחק איתך בפלרטוט הזה

 

שי אומר/ת:

מושיט אצבע לשפה העליונה שלך, מנקה טיפת יין- את מחייכת במבוכה

 

שי אומר/ת:

על מה באמת את חושבת עכשיו? אני שואל ואומר שאם את לא רוצה להגיד בקול, את יכולה ללחוש לי באוזן

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

מתקרבת אלייך רוצה ללחוש לך, אבל מתחרטת ברגע האחרון ומזיזה את הפנים שלי אל מוך הפנים שלך...

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

ומצמידה את השפתיים שלך לשלך

 

שי אומר/ת:

אני מחליט לנסות איתך משהו קצת אחר, ממשיך את הנשיקה ומיד שולח יד מתחת לחצאית בלי להמתין אפילו שניה. מחכה לראות איך תגיבי, ומנשק בתשוקה.

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אין לי המשך לזה

 

שי אומר/ת:

חח איך היית מגיבה?

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אני מזיזה את היד , "לא פה" אומרת לך, ואז שנינו קמים והולכים לאחד החדרים

 

שי אומר/ת:

היד שלי ממש רטובה. זה מפתיע אותי שאת כבר נוטפת אני שואל אותך בדרך לחדר כשאת הולכת לפני ואני צמוד אלייך מאחור- את יודעת שאת רטובה סקסית שכמותך?

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

" מהרגע הראשון שראיתי אותך הרטיבות החלה, בוא כבר יותר מהר. אני לא מסוגלת לחכות כבר, בא לי שתכניס את הזין שלך עמוק לתוכי"  אני עונה בלחישה

 

שי אומר/ת:

את יודעת מה את עושה לי כשאת מתחילה לדבר ככה? אני אומר ודוחף את הזין שלי לתחת הסקסי שלך תוך כדי הליכה לחדר

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אוחחח כמה שזה מחרמן אותי, מוציאה אנחה חלושה, מנסה לא למשוך תשומת לב.

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

מגיעים לחדר, אני פותחת את הדלת ,ואז אתה מסובב אותי ומתחיל לנשק בתשוקה...

 

שי אומר/ת:

מצמיד אותך לקיר בעוצמה, תולש ממך את הבגדים במהירות

 

שי אומר/ת:

החצאית עפה בשניה

 

שי אומר/ת:

ואת לא מפסיקה לדבר, יודעת שזה מטריף אותי...

 

שי אומר/ת:

יודעת שהלחישות שלך עם הבקשות הכמוסות של הכוס שלך משגעות אותי

 

שי אומר/ת:

ואת לוחשת בלי הפסקה

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

רוצה שתזיין אותי הכי חזק שתוכל, רוצה שזה יהיה מהיר

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

ואתה דוחף בשניה את הזין שלך לתוך הכוס שלי ומתחיל לפמפם

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

והגניחות שלי רק מתחזקות

 

שי אומר/ת:

מעיף אותך למיטה לאחור מרוב עוצמה

 

שי אומר/ת:

ואת גונחת וממשיכה  לבקש

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אני מרגישה את האורגזמה כבר קרובה, אבל מנסה לדחות אותה, רוצה שתמשיך לזיין

 

שי אומר/ת:

פותח את הרגלים שלך יותר, מפסק אותך, ומכניס אותו עמוק וחזקקק יותר

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אחחח טוב בשלב הזה כבר קשה לי לחשוב

 

שי אומר/ת:

אני רואה שאת קרובה, אבל לא רוצה לתת לך לגמור

 

שי אומר/ת:

מוציא אותו במהירות וגומר לך על הפנים והחזה

 

שי אומר/ת:

ממלא אותך לגמרי

 

שי אומר/ת:

את באקסטזה, מורחת את הכל על עצמך, ומתחננת לסיבוב נוסף

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

רוצה לגמור

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

בא לי לגמור

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אני רוצה שתכניס את הזין לך לפה שלי

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

בא לי למצוץ אותו חזק

 

שי אומר/ת:

אני תופס את השיער שלך חזקקק

 

שי אומר/ת:

מכוון אותו לזין שלי ודוחף חזק

 

שי אומר/ת:

הוא מלא עדיין בזרע. והיד שלי על הראש שלך

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

אני שואבת את הזין שלך חזק, אני מרגישה אותו  כבר בגרון

 

שי אומר/ת:

דוחף לך אותו בפראות- בלי להתחשב

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

ואני בנתיים שולחת יד לכוס, דוחפת אותה עמוק לתוכי.

 

שי אומר/ת:

אני רואה את זה ונדלק לגמרי. אבל מעיף לך את היד משם, את תאונני רק ברשות זה ברור?

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

"אני רוצה לגמור" מתחננת

 

שי אומר/ת:

אני מוציא אותו מהפה והופך אותך על הבטן במהירות

 

שי אומר/ת:

את מרימה את התחת שלך כמו כלבונת מיוחמת

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

רוצה להרגיש את הזין שלך

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

לא מסוגלת יותר

 

שי אומר/ת:

אני פותח את התחת שלך  ומחזיק אותך במותניים

 

שי אומר/ת:

משחק איתו על הקצה

 

שי אומר/ת:

מענה אותך

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

"תכניס כבררר, אני רוצה את הזין שלך!" אני צועקת

 

שי אומר/ת:

אני דוחף אותו בבת אחת

 

Genie in a Bottle אומר/ת:

בפראות משתוללת

 

שי אומר/ת:

אני בכלל לא חושב על האורגזמה שלך, לא מתחשב...

 

שי אומר/ת:

דופק וגומר בפיצוץ.

 

שי אומר/ת:

את לא מספיקה לגמור

 

שי אומר/ת:

אני יוצא החוצה

 

שי אומר/ת:

מביט בך מתפתלת

 

שי אומר/ת:

ואומר-" זהו נגמר, יש לך מונית למטה"

 

שי אומר/ת:

לוקח אותך ביד ונותן לך את הבגדים

 

שי אומר/ת:

את הולכת מבוישת במסדרון כשכולם מסתכלים, רועדת מתשוקה והשפלה

 

שי אומר/ת:

לילה טוב, אני מחייך וסוגר את הדלת.

 

 

 

 

הוספה שלו:

כל מי שנדלקה על סגנון הדמיון שלו והזין שלו, מוזמנת לבקש מבקש ממני במייל את המסנג'ר שלו, כמובן שבנות קטנות מגיל 18 לא יקבלו מענה

 

טיפ ממני:

אם עברת את גיל 20 ואת חרמנית באופן כרוני, הוא מאוד יאהב אותך XD

 

My mail:

 

[email protected]

 

ד.א.

למישהו יש רעיון לפנטזיה מקורית?

אני כבר לא מוצאת דרך כדי לשפר את צורת הכתיבה, כל הפנטזיות האחרונות נראות אותו הדבר.

 

Genie in a Bottle.

נכתב על ידי , 22/8/2007 21:21   בקטגוריות אהבה, אירוטי, סייבר סקס, סקס, סיפור בהמשכים, פנטזיות, רגשות, אהבה ויחסים, סיפרותי  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סטראטאפיסט ב-6/9/2007 21:12
 



הכלבונת החרמנית שלי


 

 

הבטחתי אז אני מקיימת, פנטזייה נוספת:

 

הלשון שלי טיילה בתוך הכוס שלה חצי שעה!, אתה יודע מה זה חצי שעה של גניחות שלא נגמרות? פשוט תענוג...

היא גמרה איזה פעמיים, ואני הרגשתי את הזין שלי עומד כמו טיל מרוב חרמנות.

אז קמתי מהמיטה  והתיישבתי על הכיסא מול המחשב, רציתי לממש סוף סוף את אחת הפנטזיות שלי , שחררתי אותה ואמרתי לה לשבת עליי, בנתיים כשהיא הסתדרה שמתי על המסך מחשב את הסרט ההוא שצרבת לי, נו.. זה עם הרוסייה הפצצה שמצצה לו בסוף.

אז כשהיא התיישבה עליי היא התחילה לקפוץ על הזין שלי, הזיזה את האגן...

עלתה וירדה במהירות בזמן שאני מסתכל איך הכושי עם הזין הענק מזיין את הרוסייה.

וכשנגמר הקטע הזה בסרט חשבתי על רעיון.. היה בא לי להרים אותה מעט, שתרגיש רק את הכיפה שלי...

אז תפסתי אותה במותניים, וניסיתי להרים אותה כמה שיותר... הרמתי אותה עד שכל הזין שלי יצא מהכוס הבוער שלה, ורק הכיפה נשארה בתוכה ,היא השתגעה מזה, גמרה באותו הרגע!, היא השפריצה כמו מטורפת... כל המיץ שלה נפל עליי. וואיי איך היה בא לי ללקק את הכוס שלה באותו רגע!!!

הסתכלתי על הסרט בעודי מעסה לה את הדגדגן, שומע אותה גומרת שוב.. ושוב...

עד שכבר היה נמאס לי... למה שהיא תגמור בשרשרת ואני אף לא פעם אחת?

הפסקתי אותה וציוויתי עלייה למצוץ לי, אז היא ירדה מתחת לשולחן , ישבה על הברכיים והתחילה ללקק את הזין שלי... ואז אמרתי לה משהו כמו: "תמצצי כלבונת חרמנית שלי, תמצצי עד שהגרון שלך יהיה מלא בשפיך", אתה לא מבין איך היא התחרמנה מזה... כלבה

בנתיים כשהיא מכניסה את הזין שלי לפה, אני צפיתי באורגיה שהייתה על המסך.

אני נשען לאחור, שם את הידיים מאחוריי העורף ופשוט נהנה מכל שניה שחולפת לה , וחושב לעצמי כמה טוב היא מוצצת.. לא, לא זאת שמתחת לשולחן... הרוסייה בסרט...

מסתכל לשניה למטה, לראות איך היא מלקקת את הזין שלי ונאנח טיפה, שתרגיש טוב, שתמשיך ללקק לי את הביצים.

רואה אותה כל כך משקיעה... כל כך רוצה אותו שזה מדהים, היא כל כך תאווה אליו, ממש בולעת לי את הזין...

היא מוציאה אותו קצת... מלקקת את הכיפה מכניסה רק אותה לפה מלקקת מעט ומוציאה...

יורקת קצת על הזין ומשפשפת עם שתי הידיים שלה, מכסה את כל האיבר שלי...

ומתחילה להביא לי ביד...

בזה היא הייתה לא רעה.. אפילו דיי טובה...

היא שפשפה את הזין שלי חזק.. מגבירה את הקצב בכל שניה שעוברת...

והכניסה קצת את הזין לפה, ירקה ומשיכה.. נראה שהיא נהנית מזה..

אחריי 10 דקות שהיא מוצצת לי, הרגשתי שאני סוף סוף עומד לגמור אז הודעתי לה והיא רצתה שאני אגמור בתוך הכוס שלה...

אמרתי למה לא, שנינו קמנו ואז בלי להגיד לה מילה, לקחתי אותה, נישקתי אותה בצוואר מעט  סובבתי אותה והפלתי אותה על המיטה... ככה שהיא עומדת כמו כלבה מיוחמת... בנתיים הלכתי להביא את החומר סיכה.. ככה שלא תהיה בעיה בחדירה...והיא הסתדרה על המיטה, עומדת על 4.

בנתיים מרחתי קצת על הזין מהקרם... והמשכתי במלאכה

לרגע היא חשבה שאנחנו הולכים לעשות דוגי.. אבל אחריי שניה הבינה שטעתה...

הכנסתי את הזין שלי חזק לתוך התחת שלה... אווחחחחחחח איזה תחת עסיסי...

היא נתנה צרחה שהרעידה את הקירות , סדקה לי את החלון הכלבה!

התחלתי לגעת לה קצת בדגדגן, לעסות אותו טוב, להכניס קצת אצבעות לכוס...

ואז התחלתי לפמפם קצת בתוך התחת שלה.. חלש..

ואז העליתי יד אחת לשדיים שלה... ויד שניה מזיינת אותה בכוס...

העליתי עוד קצת את היד שהייתה על השדיים שלה לפה, נתתי לה למצוץ לי את האצבעות... השפריצה מזה הכלבה שלי...

היא התחרמנה יותר ויותר מכל שניה שחלפה לה...

לאט לאט הכאב בעכוז כבר עבר והיא נהנתה יותר... רואים על הפנים שלה שהיא אוהבת את זה...

היא ביקשה אפילו שאני אגביר את הקצב ,ואמרתי לה "אין בעיה כלבה מיוחמת שלי" וחייכתי.

 אבל עדיין זיינתי אותה בעדינות, כאילו פוחד לשבור אותה...

לאט לאט מתחיל להגביר את הקצב... אוהבת את האנאלי הזה, התחת שלה הדוק על הזין שלי.

נתתי לה כמה ספנקים קטנים על התחת, והיא גנחה מזה יותר חזק, ציוויתי עלייה לנבוח,

רציתי לשמוע את הכלבה החרמנית שלי נובחת כשאני מזיין אותה בתחת, אני מת על זה...

בהתחלה לא הצליחה להוציא הרבה קולות, הגרון שלה היה חנוק קצת, אבל אחריי שקיבלה כמה ספנקים טובים על התחת הבינה שהיא חייבת, אוחחחח זה היה כל כך מחרמן!

הרגשתי שאני גומר באותו הרגע, הזרע שלי יצא כמו גייזר בתוך התחת שלה!

גמרתי כל כך חזק וכל כך טוב בתוכה! זה פשוט היה טוב...

אז אתה מבין אחי למה אני צריך את הטלפון שלה שוב?

 

והינה עוד פנטזייה מבית היוצר Genie in a Bottle.  הסתיימה...

 

עלה לי רעיון בעט כתיבת הפנטזייה הזאת, ואני ממש רוצה שמישהו ייקח את זה על עצמו (עדיף בן) שיכתוב את הפנטזייה הזאת בעייני הבחורה בסיפור.

אני ממש מקווה שמישהו\מישהי ירצה לעשות את זה, זה יכול להיות מאוד מעניין.

 

 

 

Genie in a Bottle.

 

 

נכתב על ידי , 3/8/2007 19:19   בקטגוריות אהבה, אירוטי, סקס, פנטזיות, רגשות, אהבה ויחסים, סיפרותי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Genie in a Bottle ב-14/8/2007 22:14
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תחביבים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Genie in a Bottle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Genie in a Bottle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)