לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

זה תלוי רק בך


כי אם רק ארצה,
שמיים אפורים יולידו קשת בענן.
אם רק ארצה,
אגשים כל חלום גדול או קטן.

כל אבן שבדרך,
אבעט אותה רחוק.
גם פרט שולי הוא שווה ערך,
אוסיף אותו כחוק.

אולי זה נשמע קיטש,
אבל לא, זה לא אכפת.
זה מנטרה לכל איש,
לבן כמו לבת.

קושי לא נועד להפיל,
אלא להתאמץ יותר.
צריך לפעמים עור של פיל,
לנסות שוב ושוב בלי לוותר.

לחיות, זה גם לקבל את הרע.
זה לא תמיד פשוט.
סוכריה לפעמים הופכת מרה,
אכזבות נועדו לטבוע לא לשוט.

כי אם רק ארצה
שמיים אפורים יולידו קשת בענן
אם רק ארצה
אגשים כל חלום גדול או קטן

לכולנו יש חלומות,
אך הגיע הזמן להתעורר.
לנגב עיניים דומעות,
הייאוש הוא רק רגש סורר.

אל תתנו לפחד לשתק,
או לחוסר הבטחון לעוור.
זה רק עוד אתגר מרתק,
תנו לשאיפות במקומכם לדבר.

העולם לעיתים מלא צביעות,
מרגישים שאין על מי לסמוך.
הזמן חולף לו באיטיות,
כשאף אחד לא בא לתמוך.

"אני יכול, אני מסוגל"
תהפכו למנטרה של החיים.
לאט לאט ראשכם יהיה מורגל,
לצחוק בפרצוף לקשיים.

כי אם רק ארצה
שמיים אפורים יולידו קשת בענן
אם רק ארצה
אגשים כל חלום גדול או קטן

זה קל לברוח,
קשה לסלוח
לבכות שאין כוח,
לנטור מאשר לשכוח.

אבל הדרך הקלה,
מובילה לשום מקום.
לא תיצרו שום התחלה,
לא תגשימו חלום.

ליפול מדי פעם זה מותר
את היכולת זה לא סותר!
טעמו של הכישלון הוא מר,
אבל של הכניעה,
הוא עוד יותר...


רציתי לפתוח את החודש באופטימיות, בלנסות לגרום לכל אחד ואחת מכם/ן, להאמין בעצמכם/ן.
לפעמים חלום גדול לאנשים קטנים כמונו, נראה בלתי אפשרי,
אבל אם רק מתקרבים, רואים שזה היה רק צל גדול שפחדנו ממנו.
יש רגעים שניצבים מולינו אתגרים לא פשוטים,
אפשר לברוח מהם ואפשר להתמודד איתם.
האופציה הראשונה רק יגרום לאותו אתגר לגדול יותר ויותר ולהיעשות לשד מפחיד שירדוף אותנו מדי יום.
האופציה השניה, זה פשוט להתמודד, עם כל הקושי, עם כל החששות.
לפעמים החיים מקשים עלינו וגורמים לנו לאבד בהם אמון אחרי שבגדו בשלנו,
זה לא אומר שכולם יעשו אותו דבר, אסור לנו להתרחק מהחברה ולחשוד בכל הבעת אכפתיות של מישו כלפינו.
"כבדהו וחשדהו" כך צריך תמיד לנהוג.
חברים ומשפחה הם הגלגלים של האוטו שלנו, בלעדיהם, קשה להתקדם.
אנחנו צריכים לטפח קשרים, לחזק אותם ולחפש תמיד איפה נוכל לעשות לעצמינו טוב ולא [בשום אופן] לא לוותר ולתת לחיים לחלוף.
כשנהיה בני 70, לא נרצה להסתכל אחורה בזמן ולאכול את הלב עם השיניים התותבות, על זמן אבוד שבזבזנו על כניעה וחוסר אמון ביכולות שלנו.

שיהיה חודש טוב, נעים ומלא בבשורות טובות לכולם!


כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.


במסגרת הטבעת שפתחתי "משהו טוב קורא פה"
היום אני ממליץ על הבלוג הבא:
לחצו פה
כנסו, אולי זה שלכם.
אל תשכחו לתת שם מילה טובה.

_____________

4/11


לה יש יומולדת היום,
כנסו למזל"ט:
פה


http://www.habanim.org/gilad.html


מנויים
נשלחה אליכם עכשיו בדיחה וגם... סרטון ששם אותנו, הבנים, במצב מאוד לא נעים.
יכול לקרות לכל אחד,
טוב...חוץ ממני XD


5/11
נשלחה אליכם עכשיו מצגת בנושא "סגירת מעגלים"
+ בדיחה


-מסרים נוספים, בקרוב-

בקשה אישית
אני כמה וכמה פעמים נתקל בתגובות שאומרות לי לעשות משו עם הכתיבה שלי,
שחושבים שיש לי קצת כישרון ושאני יכול לעשות עם זה הרבה.
אם זה חשוב לכם כמו שזה חשוב לי,
בבקשה תפרסמו את מצגת השירים שהכנתי,
תשרשרו אותה במיילים ובכל מקום שאתם יכולים.
אין לדעת כמה זה יעזור לי, אבל בהחלט אני אעריך כל אחד ואחת שיעשו את זה בשבילי.
זה הקישור להורדה:
http://www.upfree.net/336272

השקעתי בה המון שעות,
לא הכנסתי את כל השירים שכתבתי, אבל יש אוסף נדיב.
תודה לכל העוזרים/ות

זה הכל לבינתיים!
אני אגיב לכל מי שעדיין לא הגבתי לו בפוסט הקודם ואבקר אצלכם בבלוגים
. DONE

לא לשכוח -תחרות הכתיבה לבית ב' של "תגלית רויאל", מתחילה ביום חמישי.
נא לאשר השתתפות.
מי שעדיין לא נרשם, עדיין יכול, לחצו פה.

עד לפוסט או העריכה הבאים,
שלכם תמיד,


נכתב על ידי , 3/11/2008 18:36   בקטגוריות יהיה בסדר, אושר, איך להיות מאושר, התחלה חדשה, השינוי נמצא בידיים שלנו, אופטימי  
125 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-7/11/2008 20:57



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)