לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

צבוע בלכלוך


רוצה להקדיש לך שיר מהלב.
לא של אהבה, צר לי לאכזב...
השיר הוא כולו בשבילך רק נכתב,
מקווה שתפיק/י ממנו את המיטב.

מנסה שנייה להבין את הסיבה...

טראומת ילדות בלתי הפיכה.
צורך לתלות, או חוויה מביכה.
הרצון להכאיב בקצב איטי,
כבוד להשיב ואם אפשר אז איתי?

להתחזות בקלות כזאת
לאדם שכולו לטובתך [איזו בדיחה]
לשקר בלי למצמץ בפנים עזות,
לזרוק חץ אחר חץ בכל שיחה.

אפשר לכעוס, להיפגע, לרתוח,
שקרים לבלוס, לנתק מגע, לברוח.
אבל יותר מהכל יש צורך לרחם,
להגיד בקול שהדפקט הוא אצלכם.

זיקיות משנות צבעים כל הזמן,
אך זה נועד כדי להגן על עצמן.
צבוע הוא בעל חיים מכוער ומפחיד,
אולי הוא כמוכם,
אין לו מה להפסיד.

קחו דקה אחת של מחשבה:
קשה, אבל מוצא אחרון,
אולי מעולם לא קיבלתם אהבה,
אבל להיות מרירים,
נראה לכם פתרון?


הרגשתי צורך עז להקדיש לעלובי החיים גם שיר משלהם.
[מי שלא הבין, זה היה בציניותXD]


פירוש המילה צביעות מתוך מילון אבן שושן-
"כונתו והתנהגותו של הצבוע, התחסדות, זיוף."

כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.


במסגרת הטבעת שפתחתי "משהו טוב קורא פה"
היום אני ממליץ על הבלוג הבא:
לחצו פה
כנסו, אולי זה שלכם.
אל תשכחו לתת שם מילה טובה.



http://www.habanim.org/gilad.html


מנויים
נשלחה אליכם עכשיו בדיחה + מצגת בנושא "ידידות" ודברים שיש להפנים.
[זו היתה אמורה להיות בדיחה אחרת|: מצטער שיצא גס:\]

עריכה 9/11
מנויות/מנויים יקרים,
בשעות הערב, אני הולך לשלוח לכם מצגת אמנות מדהימה ביופיה.
תראו שם פסלים שישאירו אתכם עם פה פעור להבין כמה זה נראה אמיתי.
רוצים טעימה עד אז?
קבלו:




-מסרים נוספים, בקרוב-

זה הכל לבינתיים!
אני אגיב לכל מי שעדיין לא הגבתי לו בפוסט הקודם ואבקר אצלכם בבלוגים
. DONE

עד לפוסט או העריכה הבאים,
שלכם תמיד,


נכתב על ידי , 7/11/2008 15:54  
108 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-12/11/2008 15:14



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)