לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

אין צורך במילים.


אין צורך תמיד במילים,
לפעמים מיותר כשמתחילים,
שום רמז למשהו מילולי,
צריך רק את עינייך היפות מולי.

אין צורך תמיד לכתוב,
לפעמים מגע אומר סיפור.
מבט חודר ופרח שמריח טוב,
די והותר יותר מכל דיבור.

נשיקה על האף והשפתיים,
תמונה על מדף שצולמה לפני שעתיים,
חיבוק בלי סיבה באמצע יום,
לא לרצות לישון כי את הוא החלום.

נפסיק לנסח משפטים,
נחפש משהו אחר מתאים.
ליטוף שעל גבי עבר,
משכיח כל דבר שהיה טיפה מר.

אז ספרי לי,
כי אין צורך תמיד רק במילים,
לפעמים מיותר כשמתחילים,
שום רמז למשהו מילולי,
צריך רק אותך,
אותך מולי.


החורף נותן חשק להתאהב

כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.


במסגרת הטבעת שפתחתי "משהו טוב קורא פה"
היום אני ממליץ על הבלוג הבא:
לחצו פה
כנסו, אולי זה שלכם.
אל תשכחו לתת שם מילה טובה.



http://www.habanim.org/gilad.html


מנויים
מקווה שאהבתם את המצגת האחרונה.
צפו למשו יפה יותר מחר.


עריכה 12/11
היום שלחתי לכם חלק אחד מתוך 2 של מצגת המדברת על: ערכה של אישה.
את החלק הראשון תקבלו היום ואת החלק השני בימים הקרובים.
קראו והפנימו.


עריכה 13/11
נשלחה אליכם חלק ב' של המצגת
+
הורדה של שיר:
PINK - SO WHAT

-מסרים נוספים, בקרוב-

זה הכל לבינתיים!
אני אגיב לכל מי שעדיין לא הגבתי לו בפוסט הקודם ואבקר אצלכם בבלוגים
. DONE

נ.ב
מצטער על הפוסט שנשלח למנויים בקשר לתחרות פרסי האינטרנט, מחקתי אותו או יותר נכון העברתי לטיוטה.
זה לא זמן לשלוח המלצות אלא רק מועמדות.
לא בטוח אם בכלל אבחר כמועמד, במידה ותינתן לי הזכות,
אני אפרסם את הפוסט שוב ואשמח לעזרתכם.

עד לפוסט או העריכה הבאים,
שלכם תמיד,


נכתב על ידי , 10/11/2008 19:25  
139 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I'm like a bird ב-16/11/2008 22:38



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)