לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

ספיישל פורימי+ שיר שכתבתי.


היא מפיחה חיים בדמויות מסיפור,
מריצה קטעים עם שפע של איפור.
פרצופים מצחיקים מקצתם מבהילים.
רעיונות מבריקים. נו, מתי כבר מתחילים?

הנה מסיכה ועוד אחת אחרת.
מחקים אותך, לא רק ב"ארץ נהדרת"
היום אתה ראש הממשלה ואת לגברת.
רוצים הכל מהתחלה? לחצו על REW בסרט.

היא רוצה מלכת הכוכבים.
הוא אינדיאני עם נוצה, השלישי הוא אלוהים.
אני עדיין מתלבט, אבל אין די זמן!
אולי לאחת מאותיות האלף-בית או אולי ליצן?

תראו אותו התחפש לשחקן.
אין עוד כמותו, ומה עוד יש לנו כאן?
תינוקת קטנטנה, ממצלמה מנסה לברוח.
בקושי בת שנה, מחופשת לאפרוח.

ומי שם מעל העץ מסתתר?
ילד עם חץ והנה גם פנתר!
מאחוריי כבאי ולצידו שועל זומם.
בחיי, שכאן אין רגע דל משעמם!

ולמה את מתחפשת? תגידי לי בינתיים.
אולי לחתולה כועסת שולפת ציפורניים?
או נסיכה עם שמלה נוצצת כמו כוכב בשמיים?
לך דווקא אני חושב שיתאים, אוניה טובעת בתוך המים!

פעם אחת בשנה,
מצבי רוח היא משנה.
מצחיקה ומבדרת,
תלבש אותה, תרגיש אחרת.

מפיחה חיים בדמויות מסיפור,
מריצה קטעים עם שפע של איפור.
פרצופים מצחיקים מקצתם מבהילים.
רעיונות מבריקים.
נו, אז מתי כבר מתחילים?


שיר שכתבתי לכבוד פורים

*תודה רבה לבלוג הזה על התמונה למעלה*

רוצים ספיישל פורים?
אני לא שומע, רוצים?
טוב, אל תענו...
אבל בכל זאת יהיה!

* רעיונות נוספים, יתקבלו בברכה *

1.
כל מי שיעשה פוסט שמח ובעיקר מצחיק לכבוד החג וירצה להשתתף, [גם פוסטים יצירתיים ואפילו אישיים עם התחפושות שלכם] שיעתיק את המשפט הבא לפוסט שלו:
גם אני משתתפ/ת בספיישל פורימי בבלוג rOyAAAL wOrld [לא להוריד קישור]
מי שמשתתף, לא לשכוח לעדכן אותי.

כולם זוכים בלינקוק בפוסט הזה, חוץ ממעטים שיתעלמו ממה שכתבתי גם אני בנושא.
זוכה יחיד מקבל לינקוק ברשימות עם הכפתור של "העבירו את זה הלאה", למשך 3 ימים.

רשימת הקטעים שלכם:

2.
כל מי שיעשה לי סיין יחד עם התחפושת שלו, יקבל כפתור זכיה וגם ילונקק בפוסט יחד עם הסיין שהכין.




זו נעם למעלה, והיא התחפשה להמבורגר, הכנה ביתית. יפהפה.

3.

ספיישל מנויים גדול!
מה אשלח מחר? תקציר:

זה פשוט מטורף.... תתמקדו באזור שיש אנשים ותגדילו עד הסוף...

תמונה מטקס ההשבעה שבה אפשר לראות את הבעת הפנים של אדם בקהל.

אפשר לעבור על התמונה ובאמצעות דאבל קליק לעשות זום על כל חלק בקהל...לחכות כמה שניות...כדי שהפוקוס יתייצב.

התמונה צולמה באמצעות מצלמה רובוטית עם

1,474 megapixels

כמעט פי שלוש מאות ממצלמה טובה עם תמונות של 5 מגהפיקסל.

הלינק יישלח למנויים בלבד.

[מסר נשלח]

עריכה 8-3
תקציר המסר הבא שיישלח למנויים:
- מנחם בן מ"האח הגדול VIP" נופל מהמיטה, אפילו אותי זה הצחיקXD
+
סימבה ופומבה האמיתיים!
[מסר נשלח]

מי שעדיין לא מנוי, זה הזמן שלו.

[;


שיהיה לכולכם,
חג פורים שמח!
תעשו שטויות, תהנו, תצחקו הרבה הרבה והכי חשוב-
תחזרו אליי בריאים ושלמים



נכתב על ידי , 7/3/2009 19:14   בקטגוריות פורים, מסיכות ותחפושות, אקטואליה  
160 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DAshKA_CHibURasHKa ב-16/3/2009 18:06



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)