לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

חברות במשבר.


למה את האמת לא תגידי בפרצוף,
למה לחשד את נותנת עוד לצוף?
הקנאה שלך עיוורת, קדימה תתעוררי!
תבטחי בי, גברת,תבטחי או תבחרי.

את עומדת מול מראה, מחפשת זוג קרניים.
חושדת בחברה, אם עושה לו היא עיניים.
תגידי לי, השתגעת? אפילו אל תעני...
עזבי שבי פגעת, שכחת כבר מי אני.

הייתי מעדיפה סטירה, רק לא את העלבון.
הלכלוך שאת מסתירה, לא יסיר אותו סבון.
לא צריכה שתאמרי דבר, הפכת אותי אוייבת.
הכאב עדיין לא עבר
זה רק מחמיר, אני חושבת.

אני לא גונבת חברים, זה לא אצלי באופי.
חוץ ממנו יש עוד אחרים,
בי אל תטילי דופי*

נתת לי לחשוב שאת חברה 'על אמת,'
כנראה לא חשבתי טוב,
 איזו מטומטמת...
קשר מדהים, שחשבתי שאין כמותו,
דאגת במהרה להכתים,
ולקבוע את מותו.


שיר שכתבתי למישי שביקשה ממני במייל.
* להטיל דופי = להשמיץ. לדבר בגנות-, להכפיש.

שתי חברות מאוד טובות, שחוות עכשיו משבר אמון.
לחברה של זו שביקשה ממני את השיר, יש חבר שהיא כמובן הכירה לה.
הם בהתחלה דיברו שלושתם ביחד והכל היה רגיל וטוב, עד שחברה שלה התחילה לקנא כשגילתה שהם ממשיכים לדבר גם כשהיא לא נמצאת.
זה לא שהם ניסו להסתיר את הקשר [הידידותי והאפלטוני לחלוטין] שלהם ולעשות משו מאחורי גבה,
אבל היא החליטה שהיא לא רוצה שהם שוב ידברו ויעשו שיחות ולא משנה אם זה על מוזיקה או פוליטיקה, שישמרו מרחק אחד מהשניה.
זו שלה שכתבתי את השיר, מאוד נפגעה ולא הבינה למה היא כלכך לא סומכת עליה ולא רוצה לשמוע שהיא לא בונה עליו בכלל והם מדברים על נושאים כלליים שבשום אופן לא יכולים להוביל למשו כמו בגידה.

מילה שלי,
מצד אחד, זה נכון שאת פגועה, ובצדק, עליי לציין.
פגועה כי היא לא סומכת עלייך מספיק כדי להשאיר את שניכם לבד וזה ממש לא בסדר מצידה.
אבל מצד שני, בתור חברה טובה,
לדעתי, את צריכה להבליג ולהתגבר על הפגיעה הזאת, ולהבין אותה בלי לשאול יותר מדי שאלות.
קנאה לא תמיד נובעת מחוסר אמון בצד השני, היא גם נובעת מחוסר ביטחון עצמי שגורם לחשוב שאנחנו אלה שלא נראים אמינים לחברים שלנו ובגלל זה הם מבקשים שננתק כל מגע מילולי עם בני הזוג שלהם.
אם את אוהבת אותה והיא חשובה לך, תביני אותה ותשפטי אותה לכף זכות.
מערכת יחסים עם בני זוג, היא תמיד נושא רגיש מדי ויש כאלה שכלכך פוחדים לאבד אותה מרוב שהיא אהובה עליהם, שהחשד ישר עולה ונהיים פרנואידים לגבי מה שקורה כשמסובבים את הגב.
אל תקחי את זה אישי מדי, למרות שזה קשה אמנם שלא, אבל אסור להתגרות בקשר הטוב שיש לנו עם חברים בגלל המין השני,
זה לא שווה את זה. לא שווה את הויכוח ולא את הסכסוך.
האמיני לי, זה לא.

שיהיה לך בהצלחה ומקווה שהקשר ביניכן רק יתחזק בעקבות זה ולא להיפך,


מנויים
פרויקט כתיבה ברויאל, עדיין ממשיך.
פרטים באחד הפוסטים הקודמים או ברשימות [תחת הכותרת "למנויים שלי"]
הזוכה לשבוע, ילונקק ברשימות בכפתור לינקוק הזה עד לפוסט הבא.

הודעה לגבי הסיפור החדש בהמשכים
כמו שאתם יודעים, סיימתי לכתוב את הפרק הראשון.
לגבי השאלה ששאלתי אתכם בפוסט הקודם, קיבלתי החלטה.
ראשית, היום [31/5] בשעות הערב או לכל המאוחר מחרתיים, המנויים והמנויות שלי, יקבלו טעימה קטנה מתוך הפרק, לפני שאר הקוראים שלי.
בעוד מספר ימים, אפרסם את הפרק בשלמותו בבלוג.
המנויים שלי [וכמובן, המנויות המדהימות שלי] יקבלו לפני כל פרק שאפרסם, "טעימות" לפני כולם מתוך הסיפור ובל נשכח, גם את המסרים הרגילים שלא קשורים לסיפור אבל מעניינים לא פחות[:
איך זה נשמע לכם?
-מי שרוצה להירשם כמנוי, מוזמן/ת לעשות זאת בכל רגע.-
Vהסבר, מתחתV

*גם אם אין לכם בלוג, אתם יכולים להירשם כמנויים*
איך נרשמים: מתחת ל"מצב רוח כרגע,"[בתחילת הרשימות] יש מלבן ריק.
מלאו אותו עם כתובת המייל שלכם ואז לחצו מתחת על "הצטרף כמנוי".


עד כאן להפעם.

שיהיה לכולכם שבוע טוב ושזוף במיוחד
אני אבקר אצל כל מי שהגיב אצלי לפוסט הקודם. DONE

אגב, ח"ח לישרא על השדרוג לטבעות.
מוצלח ושימושי ביותר.

עד לפוסט הבא,



שלכם תמיד,

שתיכף סוגר 200 שירים בבלוג
נכתב על ידי , 31/5/2009 03:43  
167 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ♫ love story ♫ ב-4/6/2009 13:49



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)