לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

נושך את הלב.


אתה אומר שאין אחרת,
שאפסיק לחיות בסרט.
אבל ההרגשה הזאת נשארת,
ממנה לא נפטרת.

אתה אומר "רק אותך אוהב", אבל עדיין,
לרוב אתה נמצא איתה, וזה כואב,
אתה לא מוריד ממנה עין.

והיא מסתכלת עליך, אני נקרעת ובוכה.
זה רק מחמיא לך והיא מחייכת בתוכה.
אתה נמצא שם יותר מאשר איתי.
איזה קשר מגושם, מזוייף ולא אמיתי.

מוצאת מפלט בתחביב שעושה לי טוב.
זה רק אני, בלי המסביב, שגורם לי לחשוב...
 שהאהבה הזאת מזמן נגמרה,
לחשוב שלא נותרה לנו יותר ברירה.

ואולי אני מושכת את הסוף הכל כך ברור,
כשאתה נושך את הלב ושורף עם גפרור.
ואולי הגיע הזמן ללכת, כי מגיע לי יותר,
השנייה הזאת מתארכת,
כי קשה קצת לוותר.

מה מחזיק את שנינו כאן אם זה אבוד,
אולי הרגל?
הרי בינינו, זה נגמר מזמן.
ביחד או לחוד,
אין כבר הרבה הבדל.


את השיר הזה כתבתי למישי שביקשה ממני במייל.

יש לה חבר, שפוזל לכיוונה של חברה שלה.
אותה 'חברה' נענית לגישושים מהצד שלו, ברוב חוצפה, הרשו לי להוסיף ובלי טיפת בושה.
הוא מנסה לשכנע אותה שהוא אוהב רק אותה ו"מרגיע" במתנות, אבל במעשים, לרוב הוא נמצא עם אותה "חברה" יותר מאשר איתה.
זו שלה כתבתי את השיר, מוצאת מפלט בענף ספורט שהיא אוהבת.
היא גם אומרת שלפעמים היא נמצאת עם חברים שלו ואפילו מחבבת אחד מהם.

מילה שלי,
שום מילים יפות ואף מתנה שבעולם, לא שוות ערך כמו מעשים בשטח.
המעשים הם אלה שקובעים אם אותן מילים יפות, הן אמיתיות ולא סתם חארטה.
לגבי אותה חברה, נראה לי את צריכה לשקול מחדש את המושג הזה של חברות ולתת את התואר למי שזה באמת מגיע לה, כי עם חברות כאלה, מי צריך בכלל אויבים.

בן אדם שפוזל לצדדים, לא שווה אפילו לנסות להציל את הקשר איתו.
אמון זה הבסיס להכל, בעיקר במערכת יחסים זוגית.
כשהוא אומר משהו אבל בת'כלס עושה את ההיפך, זה אחד שמנסה ליהנות מכל העולמות. מה שנקרא "לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה", או "לרקוד על 2 חתונות" או "טיפש שלא מעריך אהבה אמיתית מהי."
עצם זה שאת מחבבת מישהו אחר, רק אומר כמה הקשר הזה רופף מהיסוד ונמצא שם כדי לתת כותרת של 'חברים', לא יותר מזה.
כי כשאוהבים מישהו, לא מחבבים אף אחד אחר מהמין השני [הכוונה שלא אפלטוני], אבל לא מאשים אותך אחרי שאני קורא את הסיפור שלך.
[ד"א, אם לו אין בעיה לבלות עם אחת החברות שלך, גם לך לא צריכה להיות בעיה כזאת]
אני מציע לך לשקול טוב טוב את ההמשכיות של מערכת היחסים הזאת ולא להתעקש עליה כשהצד השני בקשר, לא משתף פעולה ומשטה אפילו בעצמו.

בהצלחה!



מנויים

* פרויקט הכתיבה נמשך, פרטים ברשימות.
* בקרוב תקבלו דברים נוספים אליכם היישר למייל.
מה זה יהיה הפעם? בטוח שלא ישעמם[;

עריכה 8/6
http://www.f2h.co.il/203298018314
[שני ראשים, בחורה אחת]

* ד"א, כנראה יש בעיה עם התיבה של וואלה והמנויים שמנויים בישרא עם הכתובת שלהם,
עשויים לא לקבל חלק מהעידכונים והמסרים, או את כולם.
נא לפנות לבלוג 5 שיסדרו את זה.
מי שמעוניין שאשלח לו ידנית עידכונים ומסרים,
שיכתוב לי למייל את הכתובת איתה הוא מנוי אצלי ואני אדאג לשלוח באופן אישי עד שהבעיה תטופל.


*גם אם אין לכם בלוג, אתם יכולים להירשם כמנויים*
איך נרשמים: מתחת ל"מצב רוח כרגע,"[בתחילת הרשימות] יש מלבן ריק.
מלאו אותו עם כתובת המייל שלכם ואז לחצו מתחת על "הצטרף כמנוי".

בקשר לתגובות ללא שם, עם שם, בפוסט הקודם והחלטה שנעשתה בעקבות זאת
קיבלתי מיילים מקוראים ותיקים שלי, אלה שמגיבים ואלה שרק קוראים,
שהמליצו לי לא לרדת לרמה של אנשים שמחפשים את זה ולא לכער את האוירה הטובה שתמיד היתה פה.
למרות השעשוע בדבר [אני חש מנחם בן] החלטתי שבשבילם וגם בשבילי, כל תגובת נאצה שתתקבל, תימחק.
למי שיש לתת הערה לגבי משהו שלא קשור לכתיבה שלי או כן, שיכתוב אותה בשם מאומת.
אם אין למישהו שם מאומת עם סיסמה, שישלח את הערותיו אליי למייל, שנמצא ברשימות, ולא תחת מסווה של אנונימיות.
אני לא אסגור את התגובות לאורחים, כי פתחתי אותן למען אלה ללא בלוג שרוצים להגיב וגם למען אלה שאני כותב בשבילם שיר והם לא רוצים להזדהות.
אז למרות שזה מעלה לי תגובות לשמיים, אני חוזר למתכונת של פעם.
מי שבא לו להשתעשע ולהעביר את הזמן, אני מכיר כמה חתולים וכו' שישמחו לאמץ אתכם לחיקם.
עד פה על הנושא הזה.

-חלק ב' של הסיפור החדש בהמשכים, יפורסם, כך אני מקווה, מיד לאחר הפוסט הזה-

שיהיה לכולכם שבוע טוב ומהנה!
אני אבקר אצל [כמעט] כל מי שהגיב אצלי לפוסט הקודם. DONE




שלכם תמיד,

נכתב על ידי , 6/6/2009 07:06  
154 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-12/6/2009 14:48



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)