לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

בתפקיד אורח


"אני אוהב אותך, בואי ואראה לך,
היכנסי למיטה שם אהיה רק שלך."
"אני אוהב אותך, באמת אוהב"
משכנע אותה ואז איתה שוכב.

אבל כשאתה יוצא מהחדר, הכל הופך שונה.
אתה לא רואה אותי ממטר, אתה אפילו לא עונה.
אני כבר לא אותה נסיכה שליטפת מתחת שמיכה,
אין לך זמן או לא בא לך לשבת איתי לשיחה.
אז איפה הכתף שהצעת פעם לתמיכה?

כשיש לך חשק והגוף צמא למגע,
מילותיך הן הנשק ומתחילה שוב ההצגה.
אתה פתאום אביר מקסים עם ורד אדום,
שיצא מתוך חלום ומנצל אותי עד תום.

"אני אוהב אותך, בואי ואראה לך,
היכנסי למיטה שם אהיה רק שלך."
"אני אוהב אותך, באמת אוהב"
משכנע אותה ואז איתה שוכב.

איפה המחמאות, החיזורים והחיוך הכובש?
מסיכות זה רק בפורים,
אז למה מלא תחפושות אתה לובש?

זו האהבה שאתה מציע? תענה ואל תשתוק.
כשאתה רוצה, אתה מתאמץ ומזיע,
כדי שאפול לבור שחפרת כה עמוק.

כואב בלב כשאתה כאן , בשקרים אותי מורח.
אתה לא מתחשב, אתה כמו שחקן,
ואני, רק בתפקיד אורח.


את השיר הזה כתבתי למישי שביקשה ממני במייל.

יש בחייה מישהו, שאומר לה מילים יפות ואת משפט האלף ["אני אוהב אותך"], אבל רק כשהוא רוצה לשכב איתה.
הוא לא מעריך אותה, מזלזל, לא מכבד ואחר כך גורם לה להרגיש רע עם זה.

מילה שלי,
אני בטוח במאת האחוזים, שכל מי שקורא עכשיו את הסיפור שלך, לא מבין למה את עדיין נותנת לו התייחסות רצינית ממך.
לפי מה שאני הבנתי מהמייל ששלחת, הוא שומדבר מלבד בן אדם אינטרסנט שמנצל בך את התמימות והאהבה הכנה שיש בליבך.
כל עוד תמשיכי להיות איתו בקשר, כך תרגישי יותר רע לגבי עצמך.
אני בטוח שאת מרגישה לידו כמו חפץ שהוא משתמש בו ואז מניח בצד ולא מתייחס אליו ואם מתייחס, אז זה בזלזול וחוסר כבוד.
כשהוא רוצה משהו, הוא ה-נסיך, יגיד לך "אני אוהב אותך" בכל לחן אפשרי, אבל כשהוא קיבל מה שרצה, הוא כמו זר.
למה את נותנת לו לעשות לך את זה? כי את אוהבת אותו?
מה יש לאהוב בבן אדם כזה?
את הנצלנות שלו? את האגואיזם? את האופי ה"מושלם" שנותן לו תואר של אביר על סוס לבן?
נראה לי שמגיע לך הרבה יותר מזה.
אולי הוא עבד על הלב שלך יותר מדי טוב ובגלל זה קשה לך לחשוב מהראש והרגשות מעוורים אותך,
אבל למען בריאות הלב שלך ולמען מתן הזדמנויות חדשות, אמיתיות ואוהבות מבני זוג אחרים,
[איך ורדה רזיאל היתה אומרת במקרה הזה?] תעזבי אותו. הוא לא מוכן לקשר, לא לקשר רציני ולא לקשר בכלל.
הוא צריך עוד להתבגר ולהעריך אהבה אמיתית מהי ועד אז? אל תתני לעצמך להיות זו שהוא נהנה ממנה ולעומת זאת, את רק סובלת.
כמובן, שזו אך ורק דעתי ואת ההחלטה תצטרכי לעשות את.

המון בהצלחה!


זה שיר מס' 199 שלי

מנויים
* פרויקט הכתיבה נמשך, פרטים ברשימות.

הפעם שלחתי לכם 2 סירטונים:
- קטע מצחיק "הפסיכולוג המהפנט"
- כלב ג'ורדן - צפו ותתרשמו בעצמכם. במילה אחת: ספקטקולרי [:


תקבלו בקרוב הצצה קצרה, ראשונה ובלעדית לפני כולם, לחלק ג' בסיפור. נשלח. מקווה שאהבתם[:

עריכה 15/6
שלחתי לכם עכשיו מצגת מרהיבה ומרגשת.
מה גם שהיא גם נכונה מאוד.
מומלץ ביותר ומועלה אליכם באהבה והערכה ממני.

*גם אם אין לכם בלוג, אתם יכולים להירשם כמנויים*
איך נרשמים: מתחת ל"מצב רוח כרגע,"[בתחילת הרשימות] יש מלבן ריק.
מלאו אותו עם כתובת המייל שלכם ואז לחצו מתחת על "הצטרף כמנוי".

מזל טוב וכל הכבוד לשי וגיא על הזכיה ב"מירוץ למיליון"![אולהה]

עד כאן להפעם,

שיהיה לכולכם שבוע סוף!
אני אבקר אצל [כמעט] כל מי שהגיב אצלי לפוסט הקודם. DONE






שלכם תמיד,
נכתב על ידי , 13/6/2009 00:02  
142 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנונימי ב-23/6/2009 17:55



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)