לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

איך נולד שיר? [לכבוד 200 שירים שפורסמו בבלוג]


אז איך נולד שיר וכיצד מוצאים מילה?
צריך אוצר מילים עשיר, הימנעו ממגילה.
השראה מבעד לעיניים ורעיון שהתבשל,
מפה הגבול הוא בשמיים, אל תפחדו להיכשל.

חרוזים בסוף משפט ואולי גם בין לבין.
לא חייב, רק אם אכפת, ההשראה היא מכוון.
פסיק, נקודה ובדיקת איות, אסור שם להקל,
משמעות תלך לאיבוד, אם נתעצל להסתכל.

אל תנסו בכוח, כתיבה היא הנאה לא עבודה.
כיתבו טיוטה כדי לא לשכוח, בסוף תגידו לי תודה.
כדי להצליח, צריך לטעות, כך לומדים הכל.
לשיר מבטיח, ולא פחות, לזה כל אחד יכול.

אז איך נולד שיר וכיצד מוצאים מילה?
צריך אוצר מילים עשיר, הימנעו ממגילה.
השראה מבעד לעיניים ורעיון שהתבשל,
מפה הגבול הוא בשמיים, אל תפחדו להיכשל.

השראה היא כמו הרוח,
תמיד כאן בסביבה.
לפעמים שוכבת קצת לנוח,
אבל אז חוזרת,
זה טבעה.

העולם מלא מראות, ברגשות ושלל צבעים.
תכינו אצבעות, כי תוך דקות אולי שעות,
עוד תפתיעו לגבהים.



זה שיר ה-200 במספר שכתבתי ופרסמתי בבלוג.
ביניהם: שירים אישיים, אקטואליה וכאלה שכתבתי לאנשים שביקשו ממני לתרגם את הרגשות שלהם ואת החוויה שעברו, לתוך שיר.
מזל טוב לי


מנויים
* פרויקט הכתיבה נמשך, פרטים ברשימות.
תוכלו לכתוב על הנושא "איך שיר נולד"
הקטע הזוכה, ילונקק ברשימות, למשך 3 ימים, עם כפתור הלינקוק המיוחד שתראו ברשימת "למנויים שלי"


הצצה לחלק ד' בסיפור, נשלח למנויים.
מקווה שאהבתם!
החלק יפורסם במלואו בקרוב.

*גם אם אין לכם בלוג, אתם יכולים להירשם כמנויים*
איך נרשמים: מתחת ל"מצב רוח כרגע,"[בתחילת הרשימות] יש מלבן ריק.
מלאו אותו עם כתובת המייל שלכם ואז לחצו מתחת על "הצטרף כמנוי".

עריכה 20/6


משוגע עלייך, תהילונת.
תודה!

עד כאן להפעם,

שיהיה לכולכם שבוע סוף!
אני אבקר אצל [כמעט] כל מי שהגיב אצלי לפוסט הקודם. DONE






שלכם תמיד,
תודה רבה לעורכי ישראבלוג על הפירסום. ולכם, הקוראים/ות שלי, שהמלצתם!

נכתב על ידי , 19/6/2009 19:40  
168 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I'm like a bird ב-28/12/2011 14:57



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)