לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

אהבה בשבילי...


אז מהי אהבה?
כולם מחפשים תשובה.


הידלקות לרגע עד הבא שיגיע.
אפלטונית בלי פגע, מן משענת שתרגיע.
אביר על הסוס, נסיכה מהאגדות,
ואולי עוד סיפור מצוץ ותחושות שמתבדות.

"והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה"
כמו סוף טוב במחזה ולפעמים,
סתם עוד דקירה בחזה.

אסוציאציה לכאב מלווה באכזבה,
עם הלב שכותב עוד נקודה למחשבה.
"אהבה זה כואב" תאמר נערה, "זה הרי טבעה"
אך חסרונה היא שמכאיבה.

אדרנלין בדם, מבוקר עד לילה.
לרצות עוד את ה"סם", בלעדיו לא להמשיך הלאה.
פרפרים בתוך הגוף, כשמילה היא כמו ליטוף.
ריחוף, שאפשר לעוף, בלי כנפיים, כמו כישוף.

כן, זו בדיוק ההגדרה שלי, כמו הבית שלפניי.
כך האהבה היא לי, אהבה ללא תנאי.
לתת את כולי ולקבל ממך שבעתיים.
כשאת עומדת ממולי,
ונצמדות בין רגע השפתיים.

להירדם כשאת ליד ולהתעורר לצידך.
לא להרגיש אף פעם לבד,
כן, זוהי אהבה בשבילי,
ועוד איך.


שיר שכתבתי לכבוד ט"ו באב.
[5/8]
מוקדש לאסקימוסית, שהאהבה שלי אליה גדלה בכל יום קצת יותר.
סתם לידע כללי:
אני קורא לה כך כי היא אוהבת אף באף כמו האסקימוסים[;

אהבה כזאת, חשבתי שלא אחווה שוב.
ובאמת לא חוויתי כזאת, כי האהבה שלי איתה זה הדבר הכי מיוחד, הכי שונה שהכרתי בחיי.
היא כלכך אחרת, עדינה, מיותר לציין שגם יפה בטירוף של החיים, אבל לא רק זה.
הכרתי המון בנות, אבל המון, בלי להשתחצן או משהו, זה רק כדי להדגיש נקודה.
מהארץ וגם מחו"ל.
בנות יפהפיות, סקסיות ועם חלקן אפילו מצאתי מכנה משותף שלא קשור לקטע הפיזי חח
אבל ברצינות, אני מודה בכל יום לאלוהים ששלח לי את האישה הזאת.
אם הייתי מסתכל מהצד, הייתי אומר שזו סתם פיקציה שתסתיים בקרוב.
אבל הנה, עברה לה שנה [אוטוטו] ואני עדיין מוצא סיבות חדשות לאהוב אותה.

יפתי, מאהבת, חברה ואשת סוד שלי,
גם אם לא תקראי כאן, תהי בטוחה שתקבלי את זה בצירוף של אלף נשיקות וכמות פרחים שלא יביישו שום חממה בקיבוצים.
אני אוהב אותך יותר מאתמול ופחות ממחר.
עכשיו אני מבין עוד יותר את המשפט: בלעדייך אני חצי בן אדם.


הטפשון שלך[:


מילה אחרונה לסיום,
בעקבות הטבח שארע בברנוער בת"א, מוצ"ש: תפסיקו לשנוא את מי ששונה ממה שאתם מכירים,
כמו שהם שונים מכם, כך גם אתם שונים בעיני אחרים.
כמו שלא הייתם רוצים שיפסלו אתכם בגלל טעם וסגנון חיים,
אל תעשו זאת לצד השני.


זה הכל להיום.

חודש טוב ומהנה לכל קוראיי האהובים,

נכתב על ידי , 3/8/2009 00:47   בקטגוריות ט"ו באב, יום האהבה, אהבה ויחסים  
210 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-9/8/2009 10:31



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)