לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

בוא.


כשתבוא, נשאיר מילים בחוץ, את הריבים, הצעקות.
[רק תבוא] אני ארוץ, למלא כולך בנשיקות.
השפתיים לא ישמיעו קול חוץ מאנחות של הקלה.
אתה עייף כבר מהכל, ולא יכול,
אז בוא נתחיל מהתחלה.

מילה נזרקת ומתרסקת, מי נוטל את האשמה?
אין אוייב כמו השקט,
את הייאוש איש לא ישמע.

זכוכיות של מבטים, כמו מחטים, תקועים בגוף ממך.
וזה מדהים, כמה מתאים,
שני הפכים,
היכן היא השמחה?

לא לשמאל, לא לימין, לא פוזלת, מבטיחה.
מתי תבין, לי תאמין, אני כולי, כולי שלך.
שתי עיניים, לבינתיים, חיפשו שתיהן אותך.
אין גבול, גם לא שמיים,
אתה יודע בתוכך

אז תבוא, נשאיר מילים בחוץ, את הריבים, הצעקות.
[רק תבוא] אני ארוץ, למלא כולך בנשיקות.
שפתיים לא ישמיעו קול חוץ מאנחות של הקלה.
אתה עייף כבר מהכל, ולא יכול,
אז בוא נתחיל שוב מהתחלה.


שיר שכתבתי למישהי שביקשה ממני במייל.

יש לה חבר כבר קרוב לשנה.
שניהם אוהבים אחד את השניה מאוד, אבל עם הזמן, היא חשה קנאה גדולה מצידו. הוא לא רואה בעין יפה דיבורים שלה עם ידידים או סתם אחד שבא באמצע הרחוב לשאול אותה משהו וקל וחומר, כשמתקשרים אליה ואז מתחילה ה"חקירה".
הוא מיד נכנס לסרטים ומתכנס בתוך עצמו.
היא ניסתה כמה וכמה פעמים לגרום לו להבין שרק אותו היא רוצה ואין לה שום רצון לפזול ולחפש מישהו אחר, כי הוא היחיד שמספק לה את כל מה שהיא רק ייחלה לו, ומעבר לזה.
הוא מפגין ריחוק וקרירות ולוקח לפעמים כמה ימים עד שהוא חוזר לעצמו ומתקרב אליה שוב.
היא פוחדת שיום אחד זה יתפוצץ או מהצד שלו, או מהצד שלה.
כי למרות אהבתה הגדולה אליו, הקנאה הזו דורשת ממנה המון כוחות וסבלנות להתמודד עם זה כל פעם מחדש.
הוא אומר לה שהוא כן סומך עליה אבל הוא לא סומך על האחרים ששמים עליה עין, לטענתו.

מילה שלי,
כל תכונה היא טובה, אבל בפרופורציה.
במידה הנכונה.
קנאה בקשר, זה מצוין, זה רק מראה שאכפת לצד השני מהבן/בת זוג.
אבל אובר-קנאה? יש מילה שנוצרה בעיקר לסיטואציה הזאת: ר-כ-ו-ש-נ-י-ו-ת.

למרות שהוא אמר שהוא כן סומך עלייך, כנראה הוא לא סומך מדי.
אולי בגלל ביטחון עצמי נמוך, כי הוא חושש שמישהו אחר יעניין אותך יותר ממנו, ימשוך אותך פיזית יותר ממנו.
החששות האלה מתבטאים בצורת כעס וריחוק ממך.
סימנים לזה שלמרות שהוא נעשה אדיש וקר, הוא כן מחכה לאישור ממך שאת רק שלו.
ככל שאת מתעקשת יותר להתקרב כשהוא מרחיק, כך את בונה לו שוב את הביטחון העצמי ואז הוא חוזר ומתאפס על עצמו.

אבל תראי, אני ממש יכול להבין שאת מתעייפת לעשות את זה כל פעם מחדש ואני מתכוון, כל פעם מחדש.
זה מתיש לשכנע מישהו באהבה שלך אליו כשכל פעם שצץ איזה משהו שלא קשור למה שעשית, זה יכול לערער את זה וכל הבניין שבנית שניה קודם במאמצים רבים, פתאום שוב קורס מנגיעה קטנה של רוח.

אי אפשר לחיות ככה. למרות שאת מאוד אוהבת אותו וככה זה נראה במייל ששלחת לי, אבל אני מרגיש דרך השורות שלך שאת עייפה.
במקום אהבה שאמורה לגרום לשניכם לרחף באויר וליהנות ממנה, זה נראה כמו עבודה רגשית קשה מאוד שדורשת הרבה ממך.
הוא יצטרך לעבוד על עצמו אם הוא רוצה קשר ארוך ומהנה, כי אני בטוח שקשה גם לו וגם לו זו לא קייטנה.

הוא צריך להבין ממך, או דרך שיחה או דרך שיחה [כן, חזרתי על זה פעמיים כדי להדגיש] שאין לו ברירה אחרת ואם את חשובה לו והוא אוהב אותך כמו שאת אוהבת אותו, יהיה עליו למצוא דרכים [איתך או לבד] לבנות את הביטחון העצמי שלו. לא להצטייר כחבר אובססיבי וקנאי לבת הזוג שלו, כי אף אחת לא תוכל לחיות עם זה הרבה זמן בלי שיהיה פתח לשינוי מתישהו, ולא משנה כמה אהבה תהיה.
אהבה זה לא הדבר היחיד שיכול להחזיק קשר, ומי שחושב שאם יש אהבה יש הכל, הוא חי באשליות.
לאהבה דרושים עמודי תווך שישמרו אותה עומדת ואיתנה.
עמודי התווך הללו, הם: אמון, פירגון הדדי, סבלנות והקשבה. יש עוד הרבה, אבל לדעתי, אלה העיקריים.
כשחסר אחד מהם, הקשר מתערער וכל פיפס קטן יכול להפוך למלחמת עולם.

מאחל לך המון הצלחה!


*גם אם אין לכם בלוג, אתם יכולים להירשם כמנויים*
איך נרשמים: מתחת ל"מצב רוח כרגע,"[בתחילת הרשימות] יש מלבן ריק.
מלאו אותו עם כתובת המייל שלכם ואז לחצו מתחת על "הצטרף כמנוי".


זה הכל לבינתיים...

למנויים צפויים שלל מסרים יפים בקרוב.
***
הודעה/פרויקט הכתיבה למנויים.
הפרויקט הזה נועד כדי לחשוף אתכם, הכותבים הצעירים. אם לא תהיה היענות, לא תהיה לי ברירה ואבטל לגמרי את הנושא.
כדי שייצא לפועל השבוע ובעתיד, יצטרכו לפחות 3 להשתתף.


אני אבקר ואגיב גם אצלכם, כמו תמיד. DONE
פסח שמח, א-כ-י-ל ומהנה לכולנו!




*גלעד שליט נמצא בשבי כבר: 1,369 ימים.*


נכתב על ידי , 25/3/2010 14:41   בקטגוריות געגוע, התחלה חדשה, חוסר ביטחון, אהבה ויחסים  
189 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-1/4/2010 18:01



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)