לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

הבן החמישי


כל לילה שוכבת ומתחננת כבר לנס.
מחכה היא לילד, מחכה שייכנס.
עד מתי יירדו דמעות מתוך עצב, לא הקלה?
השעות עוברות, חולפות,
הנה עוד יום חדש עלה.

תמונה של זכרונות,
תלויה על קיר בתוך החדר.
"כן, זה הולך להשתנות," אמרה,
"הכל יחזור להיות בסדר"

כסא אחד שמור היטב,
[עם תקווה עמוק בלב]
אפילו אליהו,
אפילו הוא שם לא יישב.

ילד שלי, גלעד.
אל תפחד, אל תרגיש לבד.
לא אתייאש עד שתשוב, ילדי.
עד שתהיה שוב לידי.

ילד שלי, גלעד!
אל תפחד, [לא] אל תרגיש לבד.
לא אתייאש עד שתשוב, ילדי.
עד שתאחז שוב בידי.


חיבקתי כשהיה עצוב וליטפתי כשכאב.

תסלח לי בן יקר אהוב,
שלא עושה זאת גם עכשיו...



"על ארבעה חמישה בנים דיברה התורה: על החכם, על הרשע, על התם ועל שאינו יודע לשאול"
ויש עוד בן אחד, זה שהמדינה עדיין לא השיבה,
בנם האובד של משפחת שליט, של נועם ושל אביבה.

אין חג חירות אמיתי, בלי החירות של גלעד.


1,375 ימים ולילות בשבי החמאס

הזמן חולף וגלעד מחכה שיפרצו את הדלת וישחררו את ידיו מאזיקים.
אז מי השליט שישחרר את גלעד?
נכתב על ידי , 31/3/2010 16:32   בקטגוריות גלעד שליט, געגוע, אקטואליה, צבא  
145 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-8/4/2010 00:31



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)