לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

אני חושב ש...אני אוהב אותך.


רציתי לומר את זה מזמן, את הכל.
לתת את הסימן ולהעיז כבר לשאול.
הלב מתפוצץ עוד שנייה ויגיד,
"לא רוצה עוד למשוך ולהיות לך ידיד"

מתי כבר אוכל להפסיק לחכות?
אני כמו מורעל, סופר פה דקות.
גם אם ייקח לי שנה ותקראי שוב בשמי.
נשבע לך, קטנה,מאוהב, זה רשמי.

כותב עוד מכתב, ומדגיש באדום.
"I THINK I'M INLOVE",
אבל ממשיך רק לחלום.
דוחה למחר כמו שעשיתי אתמול,
תירוצים עם מבחר על ימין ועל שמאל.

רציתי לומר את זה מזמן, את הכל.
לתת את הסימן ולהעיז כבר לשאול.
הלב מתפוצץ עוד שנייה ויגיד,
"לא רוצה עוד למשוך ולהיות לך ידיד"

עינייך כמו מגנט, מחממות הן מקור.
מקולך מתהפנט, מתהלך כשיכור.
מי יודע מה לי צופן העתיד.
ספרי, לי גלי, מה יקרה אם אפסיד.

מתי כבר אוכל להפסיק לחכות?
אני כמו מורעל, סופר פה דקות.

גם אם ייקח לי שנה ותקראי שוב בשמי.
נשבע לך, קטנה,
מאוהב, זה רשמי.

שיר שכתבתי למישהו שביקש ממני במייל.

כמו שהבנתם, הוא התאהב בידידה שלו.
הוא לא יודע מה לעשות, הוא פוחד שהיא לא מרגישה כמוהו ואז הידידות שלהם לא תחזור להיות כשהיתה.

מילה שלי,
אאוצ'
זאת אחת הדילמות במערכות יחסים, אם לא ה-דילמה.

אבל תשמע, זה מאוד תלוי.
אם אתה חושב שבאמת התאהבת בה וזו לא רק הידלקות או 'הרגל למוכר' במסווה של אהבה,
אז אני אומר, לך על זה.
נכון, באהבה יש סיכונים וגם יכול להיות שתפסיד ידידה טובה.
אבל כמו שאני לא בעד זוגות שהתפרקו כשלאחד מהם יש עדיין רגשות והם רוצים בקשר של ידידות,
ככה אני לא בעד בקשר של ידידות כשלאחד מהם יש רגש, בלי שינסה ויראה אם יש לו צ'אנס למשהו מעבר איתה.
כי זה תמיד יכאב ולא משנה כמה מסיכות נכין לאוסף כדי לשקר את עצמנו ולהגיד שזה בסדר, שכך עדיף, וכל התירוצים ההם שלא עושים כלום מלבד מזוכיזם לשמו.

אם היא תגיד שהיא לא מרגישה כמוך, לפחות ניסית.
אתה לא תאכל את הלב שלך כשיהיה לה חבר חדש שהיא תספר לך עליו בפרטים, בעוד שאתה בתוכך מלקה את עצמך בשאלות "אם ואם ואם" המוכרות לכולנו.
אהבה, זה אומר להקריב, להסתכן בהפסד וכו'.
אם זו באמת אהבה? אני לא חושב שאתה צריך לחשוב יותר מדי.
הרבה מערכות יחסים ארוכות טווח התחילו מידידות.

תקראו לי רומנטיקן חסר תקנה, לא מציאותי,
אבל ככה אני חושב.
אהבה שווה את הסיכון של אפילו איבוד קשר ידידות, טובה ככל שתהיה.
אי אפשר לשקר על עצמנו ש"זה יעבור." אהבה היא לא שפעת.

בכל מקרה, שוב, תחשוב טוב טוב עם עצמך אם אתה באמת אוהב אותה מכל הסיבות הנכונות,
כי אם יש צל של ספק בתוכך, שמע לי, זה לא שווה את הניסיון.

שיהיה בהצלחה!

*גם אם אין לכם בלוג, אתם יכולים להירשם כמנויים*
איך נרשמים: מתחת ל"מצב רוח כרגע,"[בתחילת הרשימות] יש מלבן ריק.
מלאו אותו עם כתובת המייל שלכם ואז לחצו מתחת על "הצטרף כמנוי".


זה הכל לבינתיים...

למנויים צפויים שלל מסרים יפים בקרוב.
***


אני אבקר ואגיב גם אצלכם, כמו תמיד. DONE

*גלעד שליט נמצא בשבי כבר: 1,374 ימים.*

נכתב על ידי , 5/4/2010 19:15   בקטגוריות אהבה ויחסים  
174 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *שֹהמוש* ב-12/4/2010 17:47



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)