לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

זה לא אני, זו את.


לא נכנסתי ל'דיכי', זה רחוק מהמציאות.
אם חשבת להתחנן, אז תפסיקי,
זה יעלה לך בבריאות.

לא עצוב, לא עצבני.
מאושר, זה מה שאני.
לא עיוור, לא אותו אידיוט.
אני גדול עלייך, בכל כך הרבה מידות.

תארזי למזוודה את כולך ותזרקי מכל המדרגות.
זה לא אותו אחד שעמד מולך,
כבר לא יעזור לך לבכות.

התמסרת בגופך לכל מי שאלייך פזל,
נתת לזה להימשך,
בטפשותך סמכת על מזל.



היית לי כחלום מתוק
והיום זיכרון חסר תועלת.
הרשי לי אותך לזרוק,
ולסדר לך בליינד דייט עם הדלת.

הפסדת בחור שאהב והיה נותן את עיניו.
אבל לקחת כמובן מאליו ודקרת היישר בגב.

תגידי,
את במקרה גם א' במשפט של קצב?

לא עצוב, לא עצבני
מאושר, זה מה שאני.
לא עיוור, לא אותו אידיוט.
אני גדול עלייך, בכל כך הרבה מידות.

למרות שלא אוכל להתעלם ממה שעד כה עברנו,
אני יכול לומר לך בלב שלם:
ברוך שפטרנו.



שיר שכתבתי למישהו שביקש ממני במייל.
[למרות שביקש ממני לכתוב את השם שלה, לא ככה זה עובד כאן. אני בשמחה אנסה לכתוב בשבילכם מה שתרצו, גם אם בתור נקמה לבני זוג שסרחו, אבל בלי לנצל את הבלוג דרך פרטים אישיים על מושא השיר.]

כמו שבטח הבנתם, זה שיר על חברה של אחד שבגדה בו וכנראה עם יותר מבחור או שניים.
הוא היה איתה בקשר קרוב לשנה, העניק לה את העולם. הוא לא בטוח מתי כל מסע הבגידות הזה החל, אבל ברגע שהבין עם מי הוא חי, הוא מיד זרק אותה מהדירה שלו.
שניהם בני 20+
הבחורה ברוב חוצפתה, עוד מחפשת את סליחתו.
הרי אם לא היה עולה עליה, היא היתה ממשיכה לפתוח רגליים [סליחה על הביטוי] לכל המרבה במחיר.

מילה שלי,
ממה שהבנתי ממך במייל, אתה מרגיש שהוקל לך.
למרות שאתה מרגיש שבזבזת כמעט שנה מחייך על... [בוא נשאיר את התיאורים לצנזורה הפעם;] אתה לא מתכוון לבזבז עוד תקופת חיים על שאלות מיותרות ורחמים עצמיים.
שמחתי גם לדעת שאתה כבר יוצא לבלות, מכיר בנות ולא "מתאבל" על מה שהיה.
אני שמח בשבילך על זה, על אף שאני יודע, שאתה תעבור תקופה של בניית אמון מחדש, שנהרס על ידי אחת שכבר לא חשובה.
אני מאחל לך , מכל הלב, שתמצא בקרוב את האחת שתכפר על כל טפשותה וחוסר כנותה של האחרת.
אל תוותר על האהבה, היא לא ויתרה עליך, פשוט נפלת על צפרדע [או שמא, קרפדה?] ועכשיו צריך להסתכל קדימה.

מכמה מיילים שקיבלתי ממך, אתה נשמע בן אדם טוב שמגיע לו הרבה יותר טוב מזה.

בהצלחה, איש!
אתה מוזמן לעדכן אותי לגביך בכל עת.


*גם אם אין לכם בלוג, אתם יכולים להירשם כמנויים*
איך נרשמים: מתחת ל"מצב רוח כרגע,"[בתחילת הרשימות] יש מלבן ריק.
מלאו אותו עם כתובת המייל שלכם ואז לחצו מתחת על "הצטרף כמנוי".


זה הכל לבינתיים...

למנויים צפויים שלל מסרים יפים בקרוב.
***

מזל טוב לה!

אני אבקר ואגיב גם אצלכם, כמו תמיד. DONE

*גלעד שליט נמצא בשבי כבר: 1,389 ימים.*

נכתב על ידי , 13/4/2010 21:59   בקטגוריות בגידה, בגידה באמון, פרידה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
310 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-22/4/2010 16:29



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)