לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

הולך לאיבוד.


יושב שעות מול דף אילם,
ממילים ורגשות.
הלב הוא כבר מזמן שילם,
ומדמו גמע עוד שוט.

למה ויתרתי וכמו אידיוט-
הפניתי את הגב.
איך זה יכול,
האם יכול להיות,
שאני עדיין בך מאוהב?

אין איש שיתאר,
[כמה] אני זקוק לך, קטנטנה.
כיצד הלב שלי פועם מהר,
כמה אהבתך היא מתנה...


הגוף מתרוקן לאט לאט,
בלי חמצן, נחנק, לכוד.
פעם היינו רק אני ואת,
היום... זה כבר לחוד.


ועכשיו...

את עם אחר, צמוד.
לא חושבת עליי בכלל.
כמו גבר אני הולך לאיבוד
אך לא ממרפסת,
ממגדל


שיר שכתבתי למישהו שביקש ממני במייל.
*התמונה היא להמחשת השיר בלבד. שלא יעלו לאף אחד רעיונות מטופשים כפתרון.

הוא הכיר מישהי בתחילת הלימודים [הוא בי"א והיא שנה מתחתיו] ושבועיים לאחר מכן, הם נעשו חברים.
כתלמיד כיתה י"א, מופעלים עליו הרבה לחצים לציונים גבוהים מצד הוריו.
הוא לומד עד מאוחר וקם מוקדם מאוד בבוקר כדי ללכת ללימודים.
הוא ראה שהוא מקדיש יותר זמן ללימודים מאשר לה ולכן, החליט להיפרד ממנה, כי הוא הבין שהוא פוגע בה.
היא רדפה אחריו כל הזמן, התעקשה, רצתה והוא כמובן לא הפסיק לאהוב אותה.
הם חזרו שוב, אבל כנראה שהפרידה השניה, היתה קשה במיוחד עבודה וקריטית למערכת היחסים ביניהם.
היא התחילה להסתובב עם אנשים שכנראה נתנו לה את כל תשומת הלב שהוא החסיר ממנה וכשהם חזרו, זה כבר ממש לא היה אותו הדבר.
היא המשיכה להסתובב איתם ולאחר שבוע, היא זו שנפרדה ממנו.
הוא כמובן לקח את זה מאוד קשה וכמה שבועות אחר כך, היא נכנסה לקשר זוגי עם אחר.
צריך להדגיש ולומר, שבאף רגע, מאז שיצא איתה ועד היום, לא הפסיק לאהוב אותה.
בחודשים האחרונים הוא התחיל להבין ולראות מחדש את התמונה.
הוא נזכר כמה היא רדפה אחריו והוא היה אדיש [למרות שכן אהב אותה] אבל לא הראה לה את זה.
הוא מאמין שאם היתה לו עוד הזדמנות אחת, הקשר שלהם היה פורח לעוד הרבה מאוד שנים יחד. הוא ניסה לחזר אחריה גם כשהיא היתה עם אחר, אבל ללא הצלחה.
היא הסבירה את זה שלהיפרד מהחבר הנוכחי יהיה לה קל יותר מאשר ממנו שוב. היא מפחדת שאם היא תחזור אליו [למי שכתבתי את השיר], היא תיפגע מחדש.

הוא ביקש ממני לכתוב לה שיר שיסביר לה ולו במעט, מה הוא מרגיש כלפיה.
הוא מצטער שהעדיף לימודים מאשר להראות לה את אהבתו הכנה ושהוא לא מעיז להיות עם אחרת, כי הוא חושב שזה יהיה כבגידה באהבה שלו.

מצד אחד, הוא כועס שהיה לה את הכוח הזה להמשיך הלאה, בזמן שהוא לא מסוגל אפילו לחשוב על זה בלעדיה,
אבל מצד שני, כל עוד טוב לה, הוא מאושר.
גם אם זה בלעדיו.

מילה שלי,
הדגשת בכל המייל שלך כמה אתה אוהב אותה.
אותי שכנעת.

אני כלכך מבין אותך.
נפרדת ממנה כשאתה נטול כל אגואיזם מצידך.
למרות שאהבת אותה, או שמא יותר נכון, מכיוון שאתה אוהב אותה, בחרת להיפרד כי ראית כמה היא סובלת ונפגעת מהאדישות וחוסר תשומת הלב אליה.
יש כאלה שנפרדים בגלל חוסר אהבה לצד השני,
במקרה שלך, זה היה הפוך. וזה כל כך יפה מבחינתי.
למרות שאלוהים עדנו, זה כואב.

ואני גם מבין אותה.
היא מחזרת אחריך כל כך הרבה זמן, מנסה לשמור אותך קרוב ואתה עסוק בשלך.
בעניינים אחרים, גם חשובים לא פחות, אני חייב לציין.
פתאום מגיע לה בן אדם חדש, שנותן את כל מה שהיא רצתה ממך, בלי שתבקש ממנו אפילו.
אינסוף תשומת לב, אהבה, השקעה, יחס.
פתאום היא מצאה את ה"פלסטר" הזה, את התחבושת שהדביקה את הלב המרוסק שלה מהפרידות שחוותה ממך.
קשר נוח שכנראה עם הזמן, התרגלה אליו.
אולי הוא זה שמשמש שריון ברזל מפני פגיעות ממך שוב.
המחסום שעומד בינה לבינך ובין הרגישות שלה אליך מפני שברון לב מחודש. והכל מיוזמתה ובלי ניסיון שלה להזיז אותו מהדרך.

כתבת לי גם שבמקום להיפרד ממנה מההתחלה, היית צריך להשקיע פחות בלימודים.
זה כל כך טעות.
אני לא אומר שהיא שווה פחות, חלילה.
אבל במקום החשיבה הזאת, אתה פשוט היית צריך לשתף אותה, להגיד לה.
בין לימוד ללימוד, לשלוח לה SMS, לחזר אחריה בפרחים, במילות אהבה, בהזמנה שתישן אצלך גם בלי שתתכנן לה ארוחה רומנטית, אבל שתראה לה שהיא לא במקום אחרון בחיים שלך.
שהיא קיימת בשבילך.
נשים צריכות יותר מכל דבר אחר בעולם : יחס, תשומת לב, חיבוק.
כשהן לא מוצאות את זה ולא משנה אם הן אוהבות או לא,
הן תמיד יתמגנטו לכיוון אחר שמחמיא להן, מדבר איתן, מחייך אליהן.
גם אנחנו ככה, הגברים, אבל הנשים רגישות יותר לפרטים הללו.
אי אפשר לשים את הבת זוג על "HOLD" עד שתסיים את עיסוקיך, לא ככה זה הולך.
לאהוב בלב זה לא מספיק, צריך וחייב גם להראות -בכל הזדמנות- שיש.
ואני לא מציע לך להשקיע פחות בלימודים, אלא לתמרן בין שניהם. אני יודע כמה זה קשה, אבל זה זמני.
תמיד יהיה משהו שידרוש את מלוא היחס שלך, היום זה לימודים, מחר זה צבא אחר כך אוני', קריירה - גם אז תשקיע שם פחות?
זה לא יהיה אפשרי. ואני בטוח שאם היא אוהבת אותך באמת, היא תעזור לך ולא תתלונן.
תקשורת = המפתח להכל במערכות יחסים, לאו דווקא רומנטיות.

ואחרי ש"נזפתי" בך,
אני אפנה לאהובה שלך, שעכשיו נמצאת בזרועות אחר.
אני מבין לגמרי, בלי שתסבירי לי, את ההחלטה שלך להיפרד ממנו ולתת צ'אנס עם מישהו חדש שאת מקבלת ממנו כל מה שרצית והיית צריכה רגשית.
אבל, אם נשארה לך אפילו טיפת אהבה, זיק וניצוץ קטנים של זיכרון עבר,
אני רוצה שתחשבי שוב ותשקלי מחדש את ההתנהלות הרומנטית בחייך.
אני מבין שזה נוח להיות בקשר שאם הצד השני ייפרד את לא תרגישי כאב חזק כמו ממישהו שאת אוהבת.
ואני מבין שנפגעת מספיק מפרידות וניסיון שוב להרים את הקשר עם האקס,
אבל מערכת יחסים אמיתית, נבנית לא מימיה הטובים, אלא משגיאות שעושים בה, מהנפילות, מהמשברים -
משם אהבה גדולה וארוכת טווח מחזיקה מעמד.
אם יש לך משהו לבחור החדש, לא אני זה שיגיד לך לעזוב אותו ולהסתכן שוב.
אבל אם את לא אוהבת אותו ויש לך הזדמנות כדי לראות אם באמת האקס הוא ה-אחד שלך,
אני אומר "תחטפי אותה בלי לחשוב פעמיים"

לא מציע לאף אחד לוותר על האהבה האמיתית שלו.
כי יש כאלה שלצערם, כבר פספסו את הרכבת

בהצלחה לשניכם בכל אשר תבחרו!

*גם אם אין לכם בלוג, אתם יכולים להירשם כמנויים*
איך נרשמים: מתחת ל"מצב רוח כרגע,"[בתחילת הרשימות] יש מלבן ריק.
מלאו אותו עם כתובת המייל שלכם ואז לחצו מתחת על "הצטרף כמנוי".


זה הכל לבינתיים...

למנויים צפויים שלל מסרים יפים בקרוב.
***
כל מי ששלח לי בקשות ושאר ירקות למייל,
אני קורא ומשיב לכולם.
תודה על הסבלנות.


חג שמח!


אני אבקר ואגיב גם אצלכם, כמו תמיד. DONE

*גלעד שליט נמצא בשבי כבר: 1,406 ימים.*
נכתב על ידי , 30/4/2010 00:53   בקטגוריות געגוע, פרידה, בהקדשה מיוחדת, אהבה ויחסים  
139 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אגזוזי:) ב-8/5/2010 21:39



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)