לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

כוכב נופל...


לא ישן בלילות, האוייב הוא הגעגוע.
מתמלא בשאלות של "למה, איך ומדוע"
מחפש עט ודף, ורועד כאן מקור.
מבולבל, עיוור לכתב,
מדמעות אני שיכור.

שמש איבדה את האור והקשת מצבעה,
בזמן שאת הולכת כדי לא לחזור,
כשאני הוא הסיבה.

זו אשמתי, אהובתי, לא החלטי.
הרחק ממיטתי, אך בנשמתי, תמיד איתי.
במבוך מנסה להימלט, כבר לא שולט.
זורק "לחתוך", אך לא שקט ומה כעת?

חסר אונים כשאת לא נמצאת.
נקרע מבפנים, איך אוכל לשאת?

נשבר, כבר לא יכול, בלעדייך אני לא חי.
לא רק חצי, אתן הכל,
אם אצטרך גם את חיי.

מרחיק, אך את לא מוותרת,
לא מפרה את ההבטחה.
בשבועת אמונים לא מתפשרת,
"אני לעד אהיה שלך"

רוצה אותך קרוב ולך לכתוב:
"מתגעגע לאהוב, בכל מצב, ברע, בטוב"
אסיר לנסיכה יפה, לא מקבל שום חנינה.
ליבי הוא כמו צדפה ואת שם הפנינה.

כי...
זו אשמתי, אהובתי, לא החלטי.
הרחק ממיטתי, אך בנשמתי, תמיד איתי.
במבוך מנסה להימלט, כבר לא שולט.
זורק "לחתוך", אך לא שקט ומה כעת?






לא אוהב, אני מאוהב.
ברגשותיי שבוי.
אבקש כשייפול כוכב
"בבקשה,
עשה אותי ראוי"



בשבילך...

נכתב על ידי , 5/5/2010 18:05   בקטגוריות בהקדשה מיוחדת, געגוע, הנצח הוא את, אהבה ויחסים  
152 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אגזוזי:) ב-15/5/2010 15:25



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)