לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

חץ מורעל.


למה כל כך קשה לאהוב?

מבולבלת, כועסת, רצה ברחוב.

אל תתנו יותר שאתאהב,

יש לי שק איגרוף בפנים,

מרוב מכות בלב.

 

נותנת את כולי, ונרמסת שוב בינתיים.

קופידון, תעמוד מולי,

אני רוצה לקשור לך את הידיים.

 

בחציך המורעלים, הפכת אותי חולה.

לאהבה צריך כללים, בלעדיהם היא קללה.

לכאב הזה אין סוף,יש רק התחלה.

רגש שורט,

החלמה לא קלה.

 

מאבדת אמון גם במי שקרוב,

זה המחיר ששילמתי, כשניסיתי לאהוב.

חצויה - כמו דף שנקרע והוא חסר ערך.

אכזבה היא עניין של בשגרה,

עוד אחת לדרך.

 

רוצה לחיות באגדה, רק ליום אחד.

לארוז הכל למזוודה ולא להרגיש לבד.

לחיות אהבה אמיתית, לא מתוך אינטרס.

כזו שהיא הדדית, שלא צפויה להיהרס.

 

לא מחפשת אביר על סוס, גם לא ארמון.

צריכה רק אותך כבר, שתצוץ.

האם ביקשתי המון?...



שיר שכתבתי למישהי שביקשה ממני במייל.

 

אחת שחוותה אכזבות יותר מאשר אהבות.

האהבה הראשונה שלה, ניצלה אותה.

השניה, היתה נסבלת אבל דומה לקודמתה-

ואילו השלישית, איבדה עניין ברגע שהיא התוודתה על רגשותיה.

  

היא מרגישה כאילו עולמה נפל עליה.

היא כבר לא מדברת עם החבר הכי קרוב שלה,

היא לא יכולה לסמוך על חברות.

כאילו העולם בוגד בה וכלום כמו שהיה.

 

מילה שלי,

  

לא כתבת מהו גילך, אבל אני יכול להבטיח לך, שהאמון באהבה יחזור אלייך, כי האהבה קיימת.

יש כאלה שנמצאים עם אותם בני זוג, כבר מהתיכון ונישאו והם יחד עד היום.

לעומת זאת, יש כאלה שאכלו הרבה מאוד אכזבות ולב שבור, עד שמצאו את ה-אחד שלהם [ויש שעדיין מחפשים, למרות הכל].

הכאב שלך הוא מובן לחלוטין.

הרי אם נעזוב את האהבה ונחשוב על משהו אחר שאנחנו מנסים שיעבוד ולא מצליח, אנחנו ישר זורקים לפח אחרי כמה ניסיונות וקונים חדש או שמוותרים על הרעיון ועוברים למשהו אחר. בשביל מה כאב ראש מיותר.

אבל כשמדובר באהבה,

אין אחד בעולם שויתר עליה לחלוטין, לא מאמין לזה.

המהות שלנו דורשת שנאהב ושנקבל אותה בחזרה.

כשלא מצליח וכל הזדמנות נהרסת, טבעי לחלוטין שנשלול כל דבר שקשור לרגש הזה,

עד שזה נכנס בנו שוב, גם בלי שנרצה.

  

את אותן חוויות של פעם, יש ללמוד מהן. להתחזק מהן, לראות דרכן מה כן עושים, מה לא.

משנים גישה, זה הבצפר שהלב שלנו מעביר אותנו.

לא להרים ידיים, אין לדעת מתי האהבה האמיתית והטובה תדפוק לנו בדלת ורצוי שנהיה בבית ולא נפספס אותה.

מי שלא מוותר על האהבה, האהבה לא מוותרת עליו.

  

לגבי החבר הקרוב וחברותייך-

אמון זה משהו נבנה,

תני לזה צ'אנס, נסי לתקן יחד איתם, תתגמשי, תגדילי ראש.

דבר טוב דורש עבודה קשה,

כי להתייאש זו לא הדרך.

  

מאחל לך המון הצלחה!חיבוק של הסוררת

  

מנויים שלי,

תקבלו בקרוב למייל מסרים חדשים שאני מקווה שתאהבו ותהנו מהם.

V

עריכה 12:12 - שלחתי הרגע תמונות מיוחדות ומדהימות ביותר. אסתכן ואומר שאולי התמונות הכי טובות ששלחתי לכם עד כה.

  

*ברוכים הבאים למצטרפים החדשים לטבעות הבלוג שלי!*

 

אני אבקר אצל כל מי שהגיב לי לפוסט הקודם. Done

 

משפט השבוע: "חיוך הוא מערכת התאורה של הפנים, מערכת הקירור של הראש , מערכת החימום של הלב ומערכת העצבים של הקנאים "

 

הרבה אהבה,

 


 

 

נכתב על ידי , 13/6/2011 03:00   בקטגוריות אהבה ויחסים  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-19/6/2011 18:17



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)