לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

מלכת הקרח.


אל תתנו לעיניכם להטעות,

"אל תסתכל בבקבוק"

מכסה את עיניי במשקפי שמש עבות,

מבקשת רק חיבוק.

 

החיצוניות היא שמבלבלת

ומדביקה עליי תווית.

הזדמנויות סוגרות בפניי את הדלת,

זו התמונה העכשווית.

 



 

שמה קוביות קרח בקערה

ולא מפסיקה להרהר.

האם זה מה שרואים בי כנערה,

ומה עם קצת יותר?

 

את האשמה תפילו על הטבע

ועל שטחיות זמנית.

מתעסקים במראה 24/7,

ומתרכזים בה בשנית.

 

"זו הקרירות שאת משדרת

ומעלה בינינו שאלות.

קצת מרוחקת, וכשאת מדברת,

את ישר מצליחה לבלוט.

 

 

 

"וכשכך זה די מרתיע

ומיד כבר מתחרטים.

מצד אחד רוצים להגיע,

מצד שני "זה לא מתאים..."

 

מרגישה בגללכם פספוס,

הכל נעשה לא קל.

רוצה לתקשר, אבל תמיד תפוס,

כמו טלפון שבור ומקולקל.

 

מבחוץ אולי תפגשו קרחון,

אבל אם תטרחו להתקרב,

תבינו שכלום מזה לא היה נכון

ותתחממו כמו משמש,

 

רק מתוך הלב.

 

שיר שכתבתי למישהי שביקשה ממני במייל.

 

לנערה שכתבה לי, יש מראה מטעה.

מראה של, איך שהיא מכנה את זה "מלכת הקרח"

וזה לא מה שהיא באמת.

 

אנשים נוטים לשפוט אותה, מבלי לברר אם זה נכון.

בנים חוששים להתחיל איתה, כי הם חושבים שהיא קשה להשגה.

מורים לוקחים אותה כילדה יפה ו... בזה זה נגמר.

חברות/ים לוקחים אותה כחרשנית, למרות שיש דבר כזה שאפשר להצליח למבחן גם בלי לחרוש שבוע לפני.

 

כשכולם רצים בסביבתה, היא נהנית ללכת לאט ולבהות באוויר, נרגשת בתוכה.

החברה רואה בה סנובית, אלה שלא ממש מתאמצים להתקרב ולתהות על קנקנה.

אלה שכבר מיודדים איתה ונהנים מחברתה, מתוודים בפניה שכך ראו אותה לפני ההיכרות ביניהם.

 

מילה שלי,

 

אני, אישית, הכרתי כמה אנשים בחיי, שבמבט ראשון, נראו לי סנובים, חשים מעצמם, עם האף למעלה.

עם הזמן שעבר, למדתי שמי שרוצה להכיר את הבן אדם הזה ולא רק מתוך היכרות שטחית או משמועות לגבי אופיו,

רק ירוויח מזה.

 

אני אספר לכם על ידידה שלי, כולה מקרינה קרירות וסנוביות, מפה עד אנטרטיקה צפון.

כשכל מי שמתקרב אליה, בלי יוצא מן הכלל, מתאהב בה מיידית.

 

אז מילה שלי לחבריה של מושא השיר ולכל קוראיי,

אל תשפטו אנשים כמו שאתם לא הייתם רוצים שישפטו אתכם.

 

...

אם הם לא עושים את הצעד,

תזמי את.

חצי צעד שלך, יביא לצעדה של אינסוף אנשים שרק ירוויחו מאישיותך המקסימה.

 

בהצלחה! חיבוק של הסוררת

ברוכים הבאים למנויי רויאל החדשים ולמצטרפים החדשים לטבעות הבלוג!

  

*בקרוב מסר חדש וטוב, יישלח אליכם למייל.*

 

אבקר כהרגלי, אצל כל מי שהגיב לי לפוסט הקודם. DONE.

  

משפט השבוע: "אל תסמכו על אף אחד ב100%, אפילו הצל שלכם יעזוב אתכם כשיבוא החושך"

 

 

זה הכל לבינתיים.

 

הרבה אהבה,

 


 

 

נכתב על ידי , 19/6/2011 21:36   בקטגוריות מיהו חבר?, עיניים, שחרור קיטור, בית ספר  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-23/7/2011 14:59



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)