לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

חצי ירח.


את שומעת בלחישותיי את כמיהתי למגעך.


את אומרת כי בלעדיי את מחפשת דרכים איך -


לעבור את שעות היום, לחכות שיגיע ליל.


את שפתיי רוצה לטעום,


והראש בי מהתל.


 


תני לי עוד דקה להסביר מה שלא יכול.


אי שם את מחכה, מפחדת שוב ליפול.


אוחז בכף ידך, אך לפעמים בעצמי נזרק.


מחליק, שובר את הלב,


מתהום נשלח מברק


 .


מתגעגע בדיוק כמוך, לא פחות אם לא יותר.


רוצה לחבק וגם לתמוך, לא רוצה שנוותר.


המרחק והתסכול, מוציאים מדעתי.


לעזוב הוא לא שיקול,


רוצה אותך איתי.


 


צועק את שמך וחוזר ההד, כלוא במציאות.


הלילה על הגעגוע שוב יורד,


רק שיגווע כבר וימות.


 


תני לי עוד דקה להסביר מה שלא יכול.


אי שם את מחכה, מפחדת שוב ליפול.


אוחז בכף ידך , אך לפעמים בעצמי נזרק.


מחליק, שובר את הלב,


התשמעי אם לך אצעק?


 


את מבקשת שנברח ולא נזמין שם אף אחד.


את השאלות נשליך לפח, נאהב עד שנרעד.


נהיה רק אני ואת, שטיח כוכבים וחצי ירח.


מראשון ועד שבת, נשתכר מאהבה -


לא נרצה להתפכח...


 


"אל תחשוב על כלום, אל תסתכל לצדדים",


הופכת בפניי קו ישר לעקום, מעלימה את הפחדים.


נאלם, פשוט לא יכול, מול עינייך הירוקות.


מפנה גב אל העולם, מרוב אושר -


רק בא לבכות.


 


תני לי עוד דקה להסביר מה שלא יכול.


אי שם את מחכה, מפחדת שוב ליפול.


אוחז בכף ידך, אך לפעמים בעצמי נזרק.


מחליק, שובר את הלב,


אך כשמביט בך, הוא נדבק.




שיר שכתבתי למישהו שביקש ממני במייל.


 


אחד שאוהב נורא מישהי ושניהם נלחמים בקשיים שיש להם בדרך,


הוא ביקש לא לפרט יותר מדי.


 


נשאר רק לאחל המון הצלחה סבבי


משפט השבוע: ידידה על האקס שלה - "הוא רצה סוף מהאגדות ...
אמרתי לו בוא נעשה סוף כמו של מרקו, תחזור לאימא"


 


 


בקרוב מסר חדש יישלח למנויים במייל.


 


אני אגיב, אבקר אצל ולכל מי שהיה אצלי בפוסט הקודם. DONE.


אשמח להתעדכן מה קורה אצלכם.


 


זהו, אבל רק לבינתיים[:


 


הרבה אהבה,



נכתב על ידי , 13/7/2011 23:19   בקטגוריות בהקדשה מיוחדת, געגוע, עיניים, אהבה ויחסים  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-24/8/2011 22:51



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)