לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

היי, מישהו התגעגע? [;


חזרתי מחופשה מצרפת וביקור משפחתי אצל אחי המתגורר שם.

היה טוב וטוב שהיה.

עם כל המצב הבעייתי בארץ, רצית כבר לשוב הבייתה.

 

אני מודע לזה שלא כתבתי די הרבה זמן, אבל זה מחוסר זמן ענק.

בכל פעם שאני מתיישב לכתוב, צץ משהו ואני לא יכול לכתוב סתם כדי לצאת ידי חובה, לכן הפוסט מתעכב.

 

גם התגעגעתי אליכם ולבלוגים שלכם, אני מקדיש את כל הסופ"ש הזה, לביקורים אצלכם ואם הבוס למעלה ייתן אישור, אז גם לכתיבת פוסט חדש.

תיכף גם אאשר את כל ההזמנות החדשות לטבעות הבלוג שלי.

 

 

אז... מה קורה אתכם, תגידו?[;

נכתב על ידי , 24/8/2011 22:28  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-12/9/2011 15:28



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)