לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

לא נותרה מזכרת.


 


לפני שאת הולכת, תני לי להבין

על הלב שלי דורכת, הוא מזמן כבר לא תקין

זורקת ושוברת, מחפשת עוד תמונה

מהאהבה לא נותרה מזכרת,

היא נדרסה בתאונה

 

את אוטמת את אוזנייך, כשאני מנסה לך להסביר

כמה ארדוף עוד אחרייך, בשבילך אני אוויר

צעקות ממלאות את החדר, שהיה מלא בחום

לא ראית אותי ממטר, אפילו לא אמרת אתמול שלום

 

 

על מה את עליי כועסת, אין לך זכות, הלב נשפך

את הזכרונות שלי דוחסת - למזוודות והשאר לפח

אל תמציאי לי תירוצים, קיבלת כל שרצית

אפשר לתקן רק אם רוצים

ואותי כנראה מיצית


אז לפני שאת הולכת, תני רק להבין

על הלב שלי דורכת, הוא מזמן כבר לא תקין

זורקת ושוברת, מחפשת עוד תמונה

מהאהבה לא נותרה מזכרת,

היא נדרסה בתאונה

 

תצרחי חזק, אני לא שומע, השכנים קנו כרטיס

על כל אחת כמוך יש עוד מאה, אני שם אותך בכיס

אל תשלחי אותי לעזאזל, כבר הייתי בו איתך

מהאהבה אלייך נותר רק צל,

פתחי את הדלת כדי שאברח

 

 

הדמעות שלך לא מזיזות לי, בואי אעזור לך להרוס

נשבר לי, לא נורמלי, הנה קחי, נפצי ת'כוס

קניתי בלי שביקשת "תביא", שלא תחושי שום כאב

עכשיו את יכולה לסמן לך "וי"

על עוד אידיוט שהתאהב


שיר שכתבתי מתוך בקשות המייל.

אין מה לדאוג, זה לא עליי.

 

***

 

זה מה שקורה כשנותנים יותר מדי, מבלי לשים לב אם הצד השני מחזיר בחזרה.

זו הבעיה באהבה,

כשמתאהבים חזק יותר מהצד השני, מרוב שנעשים עיוורים, מתעלמים מהנורות האדומות שנדלקות בדרך, מהחברים שמנסים להדליק פרוג'קטורים, כדי שאולי נראה יותר טוב,

עד שזה מתפוצץ ונתקלים בסלע ענק של המציאות.

 

צריך כל הזמן להיות עם האצבע על הדופק,

אני יודע כמה זה קשה.

אי אפשר להפסיק לאהוב מישהו כלכך מהר, גם אם הוא לא מחזיר אהבה או אדיש [ואולי בגלל זה].

אבל לפני שגם אתם תיתקלו באותו סלע,

עדיף לכאוב מפנצ'ר בגלגל מאשר מתאונה חזיתית.


בהצלחה!


 

אנחנו טסים הלילה לירח דבש,

אין לי מושג מתי בערך נחזור.

ונחשו מה, האקימוסית שלי ביטלה איתי דייט בים רק כדי שאסיים פוסט לפני

[היא בחרה את נושא השיר מהמייל].

ראיתם כמה אתם חשובים לה?

המנויים שלי יקבלו יותר מאוחר משהו במייל, כמו פעםסבבי

 

ביקרתי אצל כל מי שהגיב לי בפוסט של החתונה.

שוב תודה לכולכם.


סופשבוע נפלא,



נכתב על ידי , 16/8/2012 13:25   בקטגוריות משחקי כבוד, פרידה, אהבה ויחסים  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של inbar253 ב-4/9/2012 17:26



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)