לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

מסגרת גדולה


נטלי,


אני אוהב אותך!


בכל לבי
ונשמתי

אם לילדיי
[בקרוב לראשון בסדרה]
אישה דואגת
חברה
אשת סוד
מאהבת
אוויר לנשימה

החיים

תודה שאת עושה אותי מאושר כל יום מחדש

ולמקרה שתשכחי
אני פה להזכיר
כל SMS בשעות היום
כל זר פרחים בהפתעה לעבודה/לימודים
כל ביקור בהפתעה עם נשיקה בעורף
רק כדי לקבל את החיוך הזה
היפה
השובה
המבריק
הממכר
המחייה
שאני לא יכול יום בלעדיו

גם בריבים קטנים,
אי אפשר לא לנשק אותך אחרי 3 דקות

אני אוהב אותך
את הכי יקרה לי בעולם
תודה על הילד שאת נושאת לי
תודה על כל בוקר שאני מתעורר בין זרועותייך
תודה על כל לילה שאני שומר ועוטף אותך ומרגיש נשימותייך
את הריח בשיער, את העור


את האור שלי


אני אוהב אותך, אסקימוסית נסיכה שלי

שלך לנצח




נכתב על ידי , 17/2/2013 12:18   בקטגוריות אושר, בהקדשה מיוחדת, געגוע, הנצח הוא את, יום האהבה, אהבה ויחסים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-4/3/2013 09:30



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)