לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

חלמתי שקט.


את מזכירה לי את השמש, הקורנת שם מעל

חמה ומלטפת כמו יהלום יקר בהיכל

הדם זורם כנחל ישר מהלב שעוקף את קצב השעון

אדרנלין של סם טבעי, ממש כמו בלילה הראשון

 

כי כשאת מחייכת לי, כל העולם שלי קופא

 

יש בך מן רוגע, שכובש כל צונאמי מזדמן

כשאני אומר "אוהב אותך לנצח" את זורקת מיד "אמן"

קשה לחשוב איפה היינו לולא השמש מעלינו

לא רוצה לחשוב מה הייתי, אם לא היה עכשיו "שנינו"

 

חלמתי שקט, הוא היה רועש מדי ומלא שאלות

וכשהתעוררתי לצידך, היו רק תשובות שחיכו להתגלות

הבאת איתך מן קסם, עד היום אינני יודע בדיוק

אבל יש שם משהו,

שמרגיש לי כמו

ליפול מצוק

 

הרוח מסביב ותחושת המעוף

הרגשה שלא רוצים לשים לה סוף

הקסם הזה, שנמצא בכל מגע ומבט יפה


זה קורה לי, כשאת מחייכת והעולם שלי קופא



תמיד כיף לכתוב לאהובתך שיר.

 

 החודש אני חוגג 27

 אני זוכר שאמרתי פעם לדוד שלי "כבר בחרת בית אבות?" XD

אז אני הולך לחגוג לא רק יום הולדת, אלא גם הישגים

הצלחה בעבודה

יזם שאפתן שזוכה למחמאות מהבוס הכי קשוח בעולם [אבא שלי][יותר קשוח מזה, אין]

חתונה

ילד בדרך

קן מרווח ונוח

אישה תומכת

חברים טובים

ומשפחה שאני מאחל כזו לכל אוהביי

*כל זה, ממש לא היה לי מובן מאליו.

 

אז מה נותר לי לאחל לעצמי ליום הולדת?

שיימשך ככה,

כמו שזה.

לא רוצה/צריך יותר.

 תודה גדולה לאלוהים שבשמיים על כל מה שנתן לי.

 

P.S

נטלי ,

אני אוהב אותך.

 

 



נכתב על ידי , 3/3/2013 16:56   בקטגוריות אושר, בהקדשה מיוחדת, הנצח הוא את, אהבה ויחסים  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-6/3/2013 21:02



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)