לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

guns N roses


כשעזבת, גיליתי שלבך עשוי זכוכית

בעינייך נותרו עוד סימנים שבכית

כשעזבת, עמדתי בפנים חתומות

לבי היה עשוי פלדה, סביבו היו חומות

 

הגיטרה המשיכה לנגן כרגיל

חיפשתי למלא חלל, ביקשתי להכיל

וכמו פאזל, שום דבר לא התאים, לא התמקם

ניסיתי חזק, בכוח, עד שהתעקם

 

פנים זרות חייכו לעברי, המגע היה אחר

עלו בראשי תמונות, מיאנתי להיזכר

כפרפר על כל פרח, ממהר, לא שבע

נמשך לאחד ספציפי,

לא יעזרו גם עוד מאה

 

מסע ארוך, מרוב תשוקה, לא נחים

אבל זה כמו למצוא שאריות בתוך פחים

פוסע עד אלייך, עייף, שבור מהדרך

מבט מתחנן בעיניי, כורע על הברך


קבלי אותי לזרועותייך, אהיה כל מה שתבקשי

אעשה פרצוף טפשי, אדגדג אם תתעקשי

אתגנב בשבילך לנאס"א, אדוג לך כוכבים

אקטוף תריסר של שושנים ונוותר על הרובים

 

הושיטי את ידך, האמיני בי, בעיניים עצומות

את רואה את הפטיש? שברתי בו את יתר החומות

בניתי לך שער, יש רק מפתח אחד

אם רק תאמיני בי,

אם רק תושיטי יד...

 

מוקדש לאחת שלי @

אני חוזר לאט לאט ובמתכונת מצומצמת לכתוב שירים למי שמעוניין, מתוך חוויות אישיות, להעביר מסר בצורת שיר או/ו להביע רגש מסויים שאתם לא מצליחים לבד.
אנונימיות מובטחת.

אני לא מבקש תמורה כספית לכך,
רק הערכה ועזרה בקידום הבלוג דרככם [לייק, שיתוף וכו']

המייל שלי לבקשות
[email protected]


אה כן, ד"א, מה דעתכם על השיר? סבבי



נכתב על ידי , 9/4/2013 14:36   בקטגוריות בהקדשה מיוחדת, געגוע, הנצח הוא את, התחלה חדשה, עיניים, אהבה ויחסים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-12/4/2013 14:17



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)