לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

דלמטים.


 

כל הזמן לקחת אותי כמובן מאליו

קיוויתי שזה יחלוף, אולי באיזשהו שלב

ענית לפעמים, כשהתחשק לך לגעת

הלב התמלא כתמים,

הסבלנות הפכה לפקעת

 

התייחסת כשזה השתלם, לרוב היית קיר

חיזרת ואז לחצת "התעלם", כשעבר אחד שאתה מכיר

התנצלת, הבטחת שאתה ישר כמו סרגל

התלבשתי והתבשמתי

ואז התקשרת לבטל

 

סיפור שלא נגמר, רק בשידור חוזר

כמו אתמול בטח גם מחר, תסחוט דמעות ותחזר

ואני, באופן לא ברור, טפשי ומבלבל

לוחצת שוב ושוב על הלחצן של ה"התחל"

 

כבר אי אפשר להדביק את הלב משבריו

כשלוקחים אותו עוד ועוד כמובן מאליו

ועכשיו, לקחתי אוויר, נעמדתי זקוף

מעתה אני הקיר ואתה הופך שקוף

 

נגמרו המשחקים בהם הובלת במרמה

תתכונן לצחקוקים, נעלמה אותה "תמימה"

תתנצל, תבוא על ארבע, מתאים לך דלמטי

תכתוב מכל הלב להבא, את השטויות ההן שמעתי

 

ממאוהבת לנכזבת ועכשיו זו הקלה

נדמה לי, כן אני חושבת

בשבילך זה הסוף,

לי רק ההתחלה



שיר שכתבתי למישהי שביקשה ממני במייל@

קשר מעורער שנמשך מעל שנה וחצי.
קשר שנפרם עוד מההתחלה, אבל צד אחד, הצד שלה, סירב להשלים עם זה.
עד שיום אחד,
נמאס לה והיא החליטה שמגיע לה יותר טוב.
תמיד היא ידעה את זה, אבל היא התקשתה לעזוב, כי פחדה שיישאר לה חלל.
חלל אותו בעצם יש לה כבר מעל שנה וחצי.

אני שמח מאוד בשבילך ומאחל לך -
הרבה הצלחה בהמשך!
חיבוק של הסוררת
תעדכני אותי כשיהיה חדש[;

מייל לבקשות שירים או ייעוץ חברי:

*נפתחה קבוצה חדשה בפייסבוק לעידוד הכתיבה והיצירתיות, הצטרפו וצרפו חברים:
https://www.facebook.com/groups/510931882277563/

משפט השבוע: "הכי קל להגיד 'קשה'"


נתראה בפוסט הבא?


נכתב על ידי , 12/4/2013 17:37   בקטגוריות התחלה חדשה, חוסר ביטחון, פרידה, אהבה ויחסים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-21/4/2013 18:52



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)