לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

SMALL memory


תחת אש לא מבחין בין שמאלן וציוני

עוזב הורים אחים אשה אז תגיד לי אדוני

כדי שתרבוץ שם במזגן ותוכל להשתלח

אני פה להגן ובשבילך אני עוד ״רוצח״?

 

לא אני יורה פה טיל לבית ספר ופעוטון

מי אתה אדון סמולן שמטיף לי בעיתון

אתה שם שמגרבץ ושולח חץ מורעל

אני ישראלי, אתה מקשיב? אך קודם כל חייל

 

אז אל תשפוט אותי שאני נכנס להילחם

אני לא צריך אישור גם לא את אהבתכם

לך תכתוב על שלט בעד שלום עכשיו

ובמקביל תתקע למדינה סכין קטנה בגב

 

אני רוצה לחיות בשקט לצאת ולבלות

זה לא נקרא לחיות ממש, כשיש עלינו מגבלות

לא אביא ילדים לתוך אזעקות רודפות חשש

לא אתן להם לחשוב ״אנחנו עם קטן, חלש״

 

אז אל תשפוט אותי שאני נכנס להילחם

אני לא צריך אישור וגם לא את אהבתכם

אני לא שש אלי-קרב ואתה צועק "פשיסט"

הם יורים ואני "פושע",עכשיו מי פה המסית

 

גם אני רוצה שלום, שוט מוודקה לא מרובה

אך בשביל עתיד ורוד אני יודע

צריך לוודא זאת בהווה.

 




 


 

 

"ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם"

נכתב על ידי , 20/7/2014 13:25   בקטגוריות בגידה, המלחמה בדרום, שלום בתוכינו ומחוץ, אקטואליה, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של I Was Here ב-31/7/2014 13:49



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)