לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

רוצים שיר בהזמנה אישית? כנסו לפרטים


שבוע טוב חברים,


חזרתי מסופש קצרצר עם האסקימוסית שלי

אני שמח לבשר שהכל בסדר

עברנו רגעים מאוד לא קלים בחודש האחרון ואני מקווה שזה רק חישל את הקשר

אני עובד על חופשה מפנקת יותר, למרות שקשה לנו הרבה זמן בלי הקטנים

פעם בחודש לכמה ימים, רק אני והיא

אחלה עסקה![:


בינתיים אני הולך לבקר את המלאכים שלנו ולהתארגן מחדש

ואז קצת לים, כי מגיע לנו אחרי הכל[:


אתם מוזמנים לשלוח למייל החדש שלי בקשות לשירים

נא לכתוב בקצרה את התמונה הכללית ואני אנסה להכניס לכם את זה לשיר.

*הבלוג שומר על אנונימיות מוחלטת.


אז מי רוצה שהשיר הבא יהיה עליו/בשבילו?


[email protected]

נכתב על ידי , 17/8/2014 11:09   בקטגוריות בהקדשה מיוחדת, יהיה בסדר, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Litte Fairy ב-20/8/2014 18:34



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)