לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

שאפו למי שעדיין מתחזק את האתר


באמת כל הכבוד

חשבתי הבלוג שלי נעלם


יש פה עדיין ותיקים מהתקופה שלי?

 

ד'א, מצטער שרק עכשיו אישרתי בקשות להצטרפות לטבעת

היו כאלה שכבר התייאשו אז לא ניתן לצרף אותם

 

יש מצב שאני מדבר לעצמי,

אז אני אחתוך

 

דרך הבטן, טליק מקום 1 בפעילים? המקום עד כדי כך נטוש? חחח

 

נכתב על ידי , 25/5/2017 12:26  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם כותבת.. ב-30/5/2017 08:31



322,292
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)