לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2017

צליל תפוס



הטלפון משמיע הודעה, זה שוב ממך, אתה "אוהב"

"מתנצל", מבקש סליחה, איך שגלגל מסתובב

אולי תגיע לכמות ששלחתי כשלא התייחסת, חודשים

כשאז רציתי למות, כשראיתי את פניך בין אנשים

 

דמעות שנשפכו יכלו למלא ימים, עד שלא נשאר

בכל זכרונותיי השארת רק כתמים, חיוך עקום הפכת ישר

קראת לי "יפה" עד שקרעת אותי לחתיכות

הרגשתי לידך שקופה, עם פצע שרק התחיל להתאחות

 

מכל שקר, נבנה עוד קיר, חזק מקליפת ביצה

אתה בטוח מכיר, אתה מחפש בו עכשיו פירצה

היית רגיל לחומות מפלסטיק, שידעת לעקם

התירוצים נעשו כמו מסטיק, לעוסים מכדי לשקם


 

אתה כבר לא אביר על סוס, אין בך טעם אפילו כאורח

בתוך ליבי, אתה מזמן בחוץ, נעול היטב עם מפתח

הנה עוד הודעה נכנסת, דומה לקודמתה

אם פעם הייתי בוכה על האפרכסת,

יקירי, עכשיו זה אתה

 



 

שיר שכתבתי מתוך בקשה שקיבלתי במייל

 

איזה כיף להשתחרר מרגשות כואבים

זה פתאום להצליח לנשום מחדש,

להסתכל על העולם מחדש ולראות איך הוא מחכה לך,

עם עוד מיליון הזדמנויות שמחכות להתממש

רק לבחור

 

בהצלחה!


ד"א, אני רוצה לוותר על אחת מטבעות הבלוג שלי ולפתוח חדשה

מחפש רעיונות

וגם מישהו שרוצה לאמץ את הישנה סבבי




נכתב על ידי , 15/6/2017 13:21   בקטגוריות בגידה באמון, בגידה, התחלה חדשה, פרידה, אהבה ויחסים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של devil Angel That's me ב-21/6/2017 11:38



322,290
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)