לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

ליפה שלי -מוקדש-


השיר הזה כולו שלך מלאכית
מצטער על כל שנייה אחת שבכית
את החיים שלי את העולם
אוהב אותך יותר מכולם
את החלום, את הנסיכה
אתן לך את כל מה שאת צריכה
רק בך רוצה לגעת
רק אותך רוצה לדעת
רק איתך רוצה להיות
לא רוצה עם אחרת לחיות
את הסוף הטוב של כל סיפור
את היפהפייה שלי בלי צבע, בלי איפור
רק עיוור לא יוכל לראות
ת'אהבה שלי אלייך גם דרך קירות
הלב שלי עכשיו צורח, רוצה אותך
אוהב אותך בכל הכוח, אוהב כל כך
תודה על כל חיוך, על כל חיבוק
כשאת פה, לא שומר על איפוק
את הפרח, את הצוף
רק אותך רוצה צמודה אליי לגוף
מכור לריח שלך, זה ממכר
לבי אומר לך את האמת ,לא משקר!
אוהב אוהב אוהב עד השמיים
בשבילך אחצה יבשות, אצלול לתוך המים
אקנה לך הכל, תהי נסיכה עם כתר
לא רואה אחרת מלבדך ממטר
אמחה לך את הדמעות
אצחיק אותך שעות
אלך איתך יד ביד ברחוב
אחשוב עלייך, עד שלא אוכל לחשוב
לא רוצה עדיין לסיים את השיר
גם אם אהיה עני,איתך אני עשיר
בלעדייך, בתוך העולם אני אסיר
מלפנייך את הכובע שלי אסיר
אוהב עד השמיים וחזרה
איתך גם בטוב וגם ברע
אלחם בשבילך נגד כל צבא
מרועי שלך ,
באהבה



נכתב על ידי , 29/4/2007 16:08   בקטגוריות אהבה ויחסים  
120 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -Jolene- ב-24/12/2008 23:12



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)