לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

איזה לא רגיש אני, מגיעה לי אפליה.


לא יודע אם זאת אפליה, תחליטו אתם אחרי שתקראו הכל.

בפוסט הקודם כתבתי על גלעד שליט ואחר כך סימנתי V וביקשתי שיצורף ל"נושא החם" שכרגע הוא על זה.
פעם אחת העורך נכנס, לא ראיתי שהוסיף, לאחר מכן שוב נכנס ואז בדקתי, ו-לא כלום.
שלחתי מייל לטליק העורך והוא בתגובה כתב לי תגובה כאילו אני איזה שפוט שלו וש"שלחתי בקשה כבר 4 פעמים".
ולהזכירכם, זה קרה רק פעמיים ויש לי תמונות מסך מהסטטיסטיקות.

כתבתי מייל גם למערכת ישרא, ולאחר התגובה שלו אצלי, העתקתי את המייל השני לבלוג 5,
זו היתה תגובתם:


אילנהמשתמש מאומת(האתר שלי) , 19:27 10/6/2008:
הנושא החם לא נועד כדי לשמש כמנוף לפרסום של בלוגים אחרים, טבעות, סיינים (?!), הקדשות, תמונות של חברים ושאר דברים שכאלו, ובטח לא כשמדובר בנושא רגיש כמו גלעד שליט.

במידה וברצונך להופיע בקוביית הנושא החם, תתמקד, ואל תדחוף לאותו פוסט שלל נושאים אחרים שרוכבים על החשיפה שאתה מקבל מהדף הראשי.

-

מסתבר שאני אדם לא רגיש, טוב לדעת דרך אגב.
מיליון אם לא יותר פעמים, נתקלתי בפוסטים שצורפו לנושא החם כשלאחריהם יש דברים לא קשורים לנושא.
אותם סיננו? מה פתאום, חלילה וחס.

אני, ש90% מהפוסט הוא שיר שטרחתי וכתבתי מכל הלב לגלעד ורציתי אותו ב"נושא החם", הוא "לא רגיש" ולא ראוי מספיק.
אז לידיעתכם מערכת ישרא בלוג היקרים,
"כל" הנושאים הלא קשורים שמתחת להקשר של גלעד, הם דברים שאני מוסיף בכל פוסט.
וגם המלצות לבלוגים אחרים שגם אם לא תוסיפו אותי כ"תירוץ" לנושא החם, זה יהיה בכל פוסט שלי בבלוג הזה.
וככה כל השאר.

העורך הראשי טרח להגיב פה בנושא הרגיש בלי שום יחס לתוכן על גלעד [ואני פה לא הרגיש? תעשו לי טובה]

אפליה? לא במגרש שלי.

ואתם קוראיי היקרים,
החלטה שלכם אם הפוסט למטה ראוי להתפרסם בנושא החם או לא. כי רק דעתכם חשובה לי.
לא רוצים לפרסם אותי? לא צריך. אני אמשיך לכתוב פה למרות ניסיונכם הכושל לגרום לי ללכת מכאן.

בלוגר מאוכזב, שתהיו בטוחים שלא יעמוד בהשפלה נוספת וישלח פוסטים ל"נושא החם".

עריכה 11/6

ובמעבר חד,
קיבלתי עכשיו מייל שהייתי חייב לפרסם אותו גם פה.

תינוקת שנולדה לפני כמה ימים נמצאת במצב קשה מאוד!

בבקשה תתפללו לרפואתה של התינוקת,שרה חיה בת שרונה

בקריאת תהילים ובכל מעשה טוב שייזקף לזכותה


לרפואתה של שרה חיה בת שרונה-

"שיר למעלות
אשא עיני אל ההרים
מאין יבוא עזרי
עזרי מעם ה'
עושה שמיים וארץ
אל יתן למוט רגליך
אל ינום שומריך
הנה לא ינום ולא יישן
שומר ישראל
ה' שומרך ה' צילך
על יד ימינך
ה' ישמור צאתך ובואך
מעתה ועד עולם"


בבקשה תגידו את זה בכוונה חזקה ותעבירו הלאה



חשוב מאוד.
החלמה מהירה.

ואתם יכולים להגיב עדיין על הפוסט למטה.
נכתב על ידי , 10/6/2008 19:46   בקטגוריות גלעד שליט, שחרור קיטור  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)