לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

open your eyes, just for a sec


אני כותב לכם, בניסיון אחרון,
אחרי שניסיתי בקול ויצא לי הגרון.
אני מרגיש כמו אוויר, ממש לא חשוב,
אף פעם לא שאלתם למה אני עצוב.
אתם מכנים אותי 'בלאגניסט', 'חצוף,'
אבל אף פעם לא הסתכלתם לי ישר בפרצוף.
נשבר לי, באמת שנשבר,
אני מחפש מכם יחס כמו מים במדבר.
נפרדתי מהחברה, נכשלתי במבחנים,
התנתקתי מחברים, מרגיש על הפנים.
פגשתי מישהו שהציע לי סמים.
רבתי אפילו עם הבן של השכנים.
הלב שלי שבור, איבדתי שליטה.
אני רוצה ללכת לישון, לא לקום מהמיטה!
זה לא בכוונה אני רוצה עזרה.
אבל כל מה שאתם רואים בי, זה רק 'הילד רע'!
אני צריך אבא שידבר איתי על הלב,
אני צריך אימא, שתחבק אותי גם כשכואב.
אני רוצה שתשאלו אותי למה אני עצוב,
אני רוצה להרגיש יקר לכם, שאני חשוב.
אני קרוב להרים ידיים, נעשיתי אדיש...
ואם אני אעלם ואלך מפה,
מישהו מכם ירגיש?


כתבתי את זה למישו ששלח לי מייל, אבל זה התפתח לכמה מיילים.
נער בגיל ההתבגרות שההורים שלו רואים בו רק את המורד והלא ממושמע, כשהוא מבקש רק רגע של הקשבה למה זה ככה ומתחנן בעצם לעזרה לצאת מזה, כי לא טוב לו גם המצב הזה שהוא נמצא בו.
יהיה בסדר כמו שאמרתי לך,
אולי במכתב זה יגרום למשו לזוז וסופסוף תקבל את מה שאתה צריך.
ובלי קשר לכלום, אני עדיין פה, לכל דבר ולכל שאלה או תמיכה.
תהיה חזק.



חדש!חדש!חדש!חדש!חדש!חדש!חדש!
שלום לכל קוראי הבלוג שעדיין לא נואשו וחוזרים לבקר ולהגיב
זוכרים את התקרית עם ה"נושא החם" ?
יש כאלה חושבים שאני ילדותי שנעלבתי.
אבל זה לא קטע של להיעלב.
לולא ראיתי בעבר מלא פוסטים שהשתייכו לנושא החם ולאחריו באותו פוסט דיברו על דברים אחרים [יותר משורה או שתיים],
לא הייתי כועס על זה שסוננתי.
אבל זה מכעיס שדווקא עם הבלוג הזה החמירו.
אבל התגברתי, ואני לא צריך ת'נושא החם.
מהיום, [לילה XD], לי יש נושא חם משלי .

בכל פוסט שאני אכתוב, אני אתן לכם אפשרות לכתוב ולחבר פוסט משלכם שעוסק באותו נושא שנכתב פה.
למשל,
היום כתבתי על מריבות עם הורים ומה זה גורם ומה זה מרגיש.
מי שיכתוב שיר/סיפור קצר/קטע/עצה משלכם להתמודדות וכל דבר שאני אראה שקשור לנושא הזה,
אני אלנקק את הפוסט שלכם פה.
[גם אם תכתבו אחרי זה באותו פוסט משו לא קשור[; ]

אהבתם?
תנצלו את הבמה שאני נותן לכם.
שלחו לי למייל ואם אראה לנכון, תפורסמו כאן עד הפוסט והנושא החדש הבא שאכתוב עליו.

פוסטים מצורפים:
"ועם הזמן, ועם הזמן הכול חולף.."



כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.



במסגרת הטבעת שפתחתי:
משהו טוב קורא פה

היום אני ממליץ על:
הבלוג שלה.
כנסו, תגיבו, תתרגשו ותאהבו.

* בנוסף, פוסט שעכשיו קראתי בבלוג של
Jaden :
מבוך. שווה קריאה! *


* פוסט/בלוג אחרון להיום, של ילדה סוופר כשרונית, היא מטריפה, אני בטוח שתסחוף גם אתכם:
כנסו לכאן, תגיבו ותהנו!


תצטרפו לטבעות שלי:

__מהלב אל המקלדת__

צוחק/ת לקשיים בפרצוף

משהו טוב קורא פה



בקשה לסיינים
אני פותח רשימה חדשה של סיינים.
מה זה סיינים? אין לי מושג, חח טוב יש קצת.
אתם מצלמים את עצמכם וכותבים על היד או... איפה שבא לכם חח הקדשה לי,
ואני שם אתכם ברשימה, יחד עם הלינק לבלוגכם [למי שיש.]
אהבתם? גם אני.
אחח איזה "מקוריות".
ראיתי אצל כמה ואני ממש אשמח לזה גם אצלי.
אז מי שרוצה, שישלח לי מייל או שיכתוב לי בתגובות.

סיין חדש באדיבות היפהפייה הזאת:



עוד סיין חדש, באדיבות גל המתוקה:



סיין רביעי של אפרת , יצא מדהים! :


כשאתם מכינים, בבקשהה תעשו את זה בגודל שאוכל להכניס לרשימות אצלי.



עד כאן להפעם...

שיהיה לכם סופ/שבוע מהנה ושזוף,
מהבלוגר שהחרים לאלתר את ה"נושא החם" מבלוגו
XD


נכתב על ידי , 13/6/2008 23:51   בקטגוריות אהבה ויחסים, חוסר ביטחון, עיניים, בית ספר, ביקורת, פסימי  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של RoNkA ב-22/6/2008 22:55



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)