לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

געגוע בשבילך, הוא....





געגוע סוחף נוגע בעצמות.
"בולע" כעסים ומחניק האשמות.
הגעגוע שלי בנוי מפעימות-
לב סדיר וקצב נשימות.

געגוע נטול הבטחות,
געגוע ספוג אנחות.
געגוע שנשבר,
ואת הכעס מנצח.
משכיח את העבר,
וסליחה שוב מנסח.

געגוע שמבטיח.
געגוע משכיח.
געגוע שבלב.
געגוע שכואב.

הגעגוע שלי, זה את.
אז תגידי לי ילדה...
התגעגעת?



שיר שכתבתי על געגוע, בכללי.
לפעמים געגוע הוא כלכך שביר, שמילה אחת בלבד, יכולה לשנות את המצב ובמקום הגעגוע, להשאיר שנאה וריחוק.

אז,
מהו בשבילכם געגוע?

*********
חדש!חדש!חדש!חדש!חדש!חדש!חדש!
הנושא החם של רויאל עדיין בתוקף.
כל מי שיכתוב בנושא "געגוע", לא חייב שיר עם חרוזים לא חייב קטע לאירוויזיון או לשבוע הספר.
כל פוסט שמדבר על געגוע, יוכל להתפרסם אצלי בפוסט הזה.
אז אם יש לכם קטע כזה שכתבתם פעם או שתכתבו עכשיו,
שלחו לי בקשה במייל ובמידה והוא מתאים, הוא יפורסם.
שלא כמו ב"נושא החם" של ישרא בלוג,
גם אם תכתבו אחרי זה משו לא קשור, זה לא מה שימנע ממני ללנקק את הקטע שלכם כאן.
אהבתם?

תנצלו את הבמה שאני נותן לכם.

פוסטים מצורפים:

1.
i miss you so.
- אלכס

2.הגעגוע בשבילי.
-engel1



במסגרת הטבעת שפתחתי:
משהו טוב קורא פה

קיבלתי מייל מאחת הקוראות המדהימות שלי,
ובו היא כתבה בנושא "מעשים טובים". הקטע לא התפרסם בנושא החם, משום מה, אבל אצלי אין דבר כזה שלא:
לחצו פה, "הפשטות שבטוב" - תקראו והכי חשוב- תגיבו !

**************************************************



*****************************************

בהמשך היום או הימים הבאים, אני אמליץ על עוד בלוגים/פוסטים.
אתם מוזמנים לכתוב לי במייל למה כדאי להמליץ עליכם כאן.



כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.



תצטרפו לטבעות שלי:

__מהלב אל המקלדת__

צוחק/ת לקשיים בפרצוף

משהו טוב קורא פה



בקשה לסיינים
אני פותח רשימה חדשה של סיינים.
מה זה סיינים? אין לי מושג, חח טוב יש קצת.
אתם מצלמים את עצמכם וכותבים על היד או... איפה שבא לכם חח הקדשה לי,
ואני שם אתכם ברשימה, יחד עם הלינק לבלוגכם [למי שיש.]
אהבתם? גם אני.
אחח איזה "מקוריות".
ראיתי אצל כמה ואני ממש אשמח לזה גם אצלי.
אז מי שרוצה, שישלח לי מייל או שיכתוב לי בתגובות.



עד כאן להפעם.
אני אגיב לכולם מהפוסט הקודם, וכמובן אבקר אצלכם.

מאחל לכם הצלחה בכל המתכונות/בגרויות ושאר ירקות.
תנצלו את החופש הבא עליכם לטובה -עד הסוף, כן?

אוהב,


נכתב על ידי , 18/6/2008 15:32   בקטגוריות אהבה ויחסים, געגוע  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסיכה על פוינט ב-24/6/2008 12:26



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)