לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"הזמן שלך אוזל" + פרויקט חדש!


אתה גורם לי להתרחק לאט לאט.
אעלם מן האופק, ממש עוד מעט.
אני יודעת שזה לא בכוונה, אבל...
אפילו הפרח שהבאת לי כמעט ונבל.
כמו עיוור אתה מעדיף להמשיך,
ומי ידאג לך כשיתבייש כאן ויחשיך?

לפני שיהיה מאוחר מדי, בבקשה תקשיב,
את מה שיאבד, לא תוכל עוד להשיב.
תשמור עליי כדי שאמשיך להיות,
כי בלעדיי, לא תוכל לחיות.
אני עקשנית, לא מהר מוותרת,
אומר שוב בשנית, לא תהיה לך אחרת!

צא מהאדישות לפני שתצטער,
שפספסת הזדמנות כשבחרת לוותר.
לא אהיה כאן תמיד אם תמשיך לזלזל.
אז תפסיק כבר לחלום,
כי הזמן שלך אוזל...


כתבתי את השיר הזה על מצב המים בכנרת.
השיר בכוונה נכתב בצורה הזאת, כי אני חושב שהכנרת היא חיינו וכמו שאנחנו רוצים שהיא תמשיך להיות,
שתמשיך להעניק לנו, אנחנו צריכים לדעת לשמור עליה כדי שלא תיגמר.

פרוייקט המים חוזר בשנית לרויאל!


איך תהיו חלק ממשתתפי הפרויקט? קצת סדר בבלגן.

אני שמח שיש היענות ובלוגרים כותבים על הנושא.
אבל כדי להיות חלק מהפרויקט ואולי לזכות בקטע הכי טוב שיועבר במצגת ברשת, צריך לעשות כמה דברים.
בבקשה תעקבו:

כיתבו על נושא המים, אם בצורת שיר/סיפור, לא חייב חרוזים לא חייב עלילה.
קטע שלא ישאיר את הקוראים אדישים ויחזיר אותם אל קרקע המציאות כדי שידאגו לחסוך.
תוכלו לעשות גם מדריכים לחיסכון במים.


מי שכותב, חייב לעשות הפניה לכאן, כך יהיה לי קל יותר לקרוא שוב את כל הקטעים ולבחור מהם את הקטע שיוצג.

איך עושים הפניה?

1) פשוט תעתיקו את הקישור הזה בסוף הפוסט שכתבתם לפרויקט:
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=375595&blogcode=10488905

2) ליד זה כיתבו את הדבר הבא:

"גם אני משתתפ/ת בפרויקט מצב המים בבלוג rOyAAAL wOrld
אני מעביר/ה את הפרויקט ל _______ "[כאן אתם מציינים בלוג שאליו אתם מעבירים את המשימה]




איך מוש השור קשור למצוקת המים?
צפו וראו בעצמכם


צ'ופרים
מאחר ויש הרבה משתתפים, אני אתן צ'ופרים ל-3 מקומות ראשונים עם הקטעים הכי טובים.

מקום 1
הקטע שלו ייכנס למצגת, שתפורסם ברשת עם קישור לבלוגו + כפתור זכיה.

מקום 2
יזכה בלינקוק למשך 3 ימים ברשימות אצלי עם הכפתור הזה. + כפתור זכיה.

מקום 3
כפתור זכיה.

*לא צריך להיות בעל כישרון כתיבה אמנותי ברמה של רם אורן או אביב גפן,
העיקר שתכתבו ותראו מודעות, אל תצאו ידי חובה בזה ש"אתם לא יודעים לכתוב".
כל מי שיודע את הא"ב, כשיר להשתתף בפרויקט הזה.

עריכה:
5/2
מנויים קיבלו עכשיו אליהם: בדיחה+ תמונת הכפיל הזהה של ברק אובאמה.
מדהים כמה הם דומים|:



אז, תעבירו את זה הלאה, כי זה נוגע לעתיד של כולנו!

נכתב על ידי , 2/2/2009 18:18   בקטגוריות אקטואליה, מצב המים בישראל, הכנרת מתייבשת, יהיה בסדר  
158 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   8 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט תאי ^^ ב-25/2/2009 21:07
 



היא פושטת את האדום ולובשת שחור


עליה-
אם לא נשמור,
היא תיעלם.
אם לא נדע לסגור,
אם נתעלם.
היא מתייבשת.
מתאדה לאוויר.
והיא מבקשת!
רוצה להזהיר.
היא משנה צבעים
ואם לא נקפיד,
יבואו ימים רעים
את הזכרונות עוד נספיד.
היא יפהפייה וצלולה,
נהנים שם לבקר.
כובשת ותכולה.
תהיה שם, תתמכר.
זה הרגע לפקוח עיניים,
ללמוד לחסוך תמיד.
עוד שנייה כבר לא יישאר לנו מים,
ולה כבר לא יהיה עתיד.
היא נעלמת לנו לאט לאט.
אל תהיו אדישים למצב.
תשתדלו לחסוך גם אם מעט.
ואל תגידו אחר כך,
תתחילו עכשיו!


עד מוצ"ש או ראשון, אני פותח בפרוייקט "כנרת-טיפות של אהבה".
מה זה אומר?
כל מי שיקדיש לה פוסט, יכתוב על מצוקת המים, יביא את הנושא עוד יותר למודעות האנשים בארץ [לא חייב בצורת שיר!]-
ילונקק כאן.
כשאתם מסיימים את הפוסט, תעשו לו הפניה לפוסט הזה כך אני אכנס ישירות בלי שתגידו לי לפוסטים הנ"ל ואלנקק אותם אצלי.
איך עושים הפניה לפוסט הזה?
לוחצים איפה שכתוב ליד התגובות למטה "קישור ישיר לקטע" ואז מעתיקים משורת הכתובת שלמעלה את הקישור החדש שנוצר.
את הקישור שמים בפוסט שהכנתם בנושא שביקשתי פה.
אני מצפה לכמה שיותר בלוגרים שיכתבו ויקדישו לכנרת הנעלמת שלנו טיפה של זמן והתייחסות.

תודה רבה מראש!


עריכה 12:00
הנה מצגת בנושא הכנרת, ממליץ לכולכם להוריד, לראות ולהעביר הלאה. כי מסר מועבר הכי טוב בתמונות:
לחצו כאן למצגת
המנויים כבר קיבלו, אין צורך להוריד פעמיים.

לינקוקים מצורפים:

1- מציאות אדומה שחורה- נדב:
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=78416&blogcode=9673638

2. כנרת אחרת- הרגלים רעים:
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=557412&blogcode=9686202



במסגרת הטבעת שפתחתי "משהו טוב קורא פה"
היום אני ממליץ על הבלוג הבא:
לחצו פה.
הרשימה אותי בצורה מדהימה עם הכתיבה שלה.



תודה ענקית למי שטרחה והכינה לי כותרת ראשית חדשה לבלוג:
רוכבת על סוסים לבנים.
והכינה לי גם חתימות ומפרידים חדשים אחרי שהחלטתי להפוך את צבע רקע הפוסטים ללבן.
את מדהימה ביותר.


כל מי שרוצה שאכתוב על נושא מסויים,
שקרה לו/קורה לו, אקטואליה, וכו'
מוזמן לשלוח לי מייל:
[email protected]
לא מבטיח שאצליח לעשות ממנו שיר, אבל מה שבטוח- אני אנסה.
בבקשה לא לשלוח לי מיילים למייל הישן של נענע!
את חלקם אני מקבל בג'יבריש. לשלוח רק לחדש של ג'ימייל שציינתי למעלה.

בקשר לתחרות המנויים שפתחתי בבלוג -הזה-
אם לא יהיו מספיק משתתפים, אני מבטל אותה.
התחרות נועדה בשבילכם .
אני מנצל את היותי בפעילים לטובתכם, אז תנצלו את זה.
גם מנויים חדשים יכולים עדיין להצטרף, עשו מנוי ברויאל וקבלו גישה לתחרות.
ד"א, מקווה שאתם אוהבים מה שאני שולח לכם מדי פעם



מילה אחת בקשר להתפטרות של אולמרט:
ברוך שפטרנו!
למי שלא הגבתי עדיין בפוסט הקודם, יקבל תגובה+ביקור אצלו בבלוג.
עד לעריכה או לפוסט הבאים,
סופשה מהנה וטוב לכולכם!
שלכם,




נכתב על ידי , 31/7/2008 00:00   בקטגוריות איכות הסביבה, הכנרת מתייבשת, השינוי נמצא בידיים שלנו, מצב המים בישראל, אקטואליה  
160 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מבקרת :] ב-10/8/2008 02:21
 



322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)