לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ``. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יום נישואין שמח, בהקדשה מיוחדת


קראתי לך אהובה, ליטפתי את פנייך

לא הייתה שום תגובה, שוב רכנתי לפנייך

את לא יודעת זה כואב, הנשמה כולה

תרגישי,

זה הלב,

שם לנצח את נעולה

 

 

מי הכניס לך שטות לראש, אצא אתו לקרב

אותו מיד אבוא לפגוש, תגידי לי עכשיו

אני שלך, אל תטילי ספק ולו הקטן

תמים אני לא, גם לא מלאך

אך בטח לא שטן

 

 

אבל אני אוהב, אוהב, אוהב

די תפסיקי כבר לכעוס

במקום לשבור לי את הלב

בואי נשבור יחדיו את הכוס

 

 

לא אכפת לי מי צודק

לשווא הלא טורח

אם אין לי אותך כאן לחבק

 

 

אז מה שווה לי לנצח...


 

חח אז לא ככה תכננתי שיום הנישואין שלי ייראה...

 

אסקימוסית שלי, מקווה שאת עדיין מרשה לי לקרוא לך ככה

ט"ו באב, היום בו שמתי לך טבעת ונשבעתי לך אמונים. נשבעתי שאהיה איתך, כשטוב ובעיקר כשרע.

שנינו הבטחנו אחד לשניה לא לוותר. להתמודד. עם מצבי הרוח, עם המציאות החדשה. עם הילדים שיבואו בדרך.

הבטחנו,

ואני פה רק ממלא את ההבטחה שלי.

כבר לא משנה לי מי צודק, מי מגזים, מי הוזה ומי מחפש לצאת צודק.

כל עוד את לא עם הראש שלך עכשיו עליי, אני תמיד אצא מפסיד.

כל עוד את לא מחייכת ויוצאת בבוקר מהבית בלי נשיקה, אני מפסיד.

כל עוד אני מתגעגע...

 

אסקימוסית שלי,

בחרתי דווקא פה, במקום הזה שפעם ביקשת שאסגור [ולרגע גם עשיתי את זה],

בחרתי להגיד כאן, שאין לי עוד מישהי כמוך שגורמת לי לבקש סליחה גם כשלא עשיתי שומדבר, אין לי עוד מישהי שגורמת לי להיות עיוור לבנות אחרות בסביבה ואת זוכרת אילו עיניים היו לי...

אני את שלי מצאתי מזמן, זו אותה אחת שהביאה לי שני מלאכים מושלמים, שנשאה אותם בבטן תשעה חודשים והעניקה לי את המתנה הכי יפה בעולם שאי פעם יתנו לי.

אני מקווה שקראת את הפתק שתכף אשים לך בתיק, כדי שתיכנסי ולא אצא אידיוט גמור שכתב לשווא...

תדעי שאני סולח לך על המייל, בינינו, גם ככה שנאתי לכתוב שם.

אני מבין את הכעס שלך, אבל אני יכול להבטיח לך, בהן צדק, אף אחת לא היתה אפילו קרובה במילימטר בלתפוס את תשומת לבי ממך.

בכל יום את נעשית יפה יותר ויותר שאלוהים יעזור לי

אני כועס על עצמי שאת מפקפקת בזה. מחדל שלי.

הייתי עסוק בלהיות מושלם בשבילך, להספיק הכל, לדאוג לכל מה שצריך כדי להוריד ממך מעמסה

את עושה בשבילנו כל כך הרבה, שהרגשתי שאני לא תורם...

רק את יודעת מה עשיתי בשביל זה

אני לא מפרט כדי לצאת צדיק! אני רחוק מלהיות כזה, רחוק שנות אור!

אבל שתביני...

המציאות החדשה הזאת, לקח לי זמן להסתגל אליה, אני בטוח שגם לך.

אני מבקש סליחה, לא על מה שאת כועסת, כי לא עשיתי שום דבר בכיוון,

אני מבקש סליחה על זה שהייתי מטומטם מספיק כדי לערער בך את אהבתי האינסופית ובגלל זה הריב השטותי.

תכננתי בשבילנו שלושה ימים רחוק מפה, אימא שלי שמחה שהודעתי לה חגיגית שיהיו לה אורחים קטנים עד שנחזור

להכל דאגתי, גם לבוס שלך, קבעתי לו עובדה

השמפניה שם רק מחכה להיפתח

 

 

 

אני אוהב אותך,

התסלחי לי?...

 


 

 

אתם מוזמנים לנסות ולשכנע אותה שאני מדבר רק עליה בכל הזדמנות ובכל מייל ובכל תגובה אקראית בישרא, עד שבא לכם להרוג אותי

אולי לכם היא תשמע, כי כנראה לא הייתי מספיק משכנע עד היום

 

חג אהבה... שמח


נכתב על ידי , 11/8/2014 00:01   בקטגוריות בהקדשה מיוחדת, געגוע, הנצח הוא את, ט"ו באב, יום האהבה, פיוס, אהבה ויחסים  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בת מלך קטנה ב-19/8/2014 22:06
 



אני שובר את הכלים!+ עריכה


טוב, אולי רק את הכוס[:

 

 

אז מחר זה היום הגדול.

בחיי, אין לי אויר.

 

במשך הרבה מאוד פוסטים בתקופה האחרונה ובמשך השנים, סיפרתי לכם על האסקימוסית שלי, נטלי.

עם עליות ומורדות, כעסים, פרידה, אבל המון המון המון אהבה.

סיפור האהבה שלי איתה לא היה ממש מהאגדות.

כשנפגשנו לראשונה, לא בדיוק חשבתי "זהו, מצאתי את האחת"

ולא, לא בגללה, אלא כי הייתי יותר מדי עסוק בלחיות את חיי כפי שהיו. קשרים קלילים, ללא מחוייבויות, ככה חשבתי הכי טוב לחיות את החיים וליהנות מהם.

לאחר תקופה מסוימת, ראיתי שיש משהו שונה בבחורה הזאת, אבל פחדתי להודות בכך "מה אני צריך להכניס את עצמי עכשיו למונוגמיה, החיים שלי יפים כפי שהם"

ניסיתי להתכחש לרגש הזה, רגש שכמה שנים קודם עשה לי רע. מי שמכיר אותי מקרוב יודע, שאני שונא להיות בחוסר שליטה וכולם פה יודעים, שעל הלב- אין דבר כזה שליטה ואין נעליים.

הרגש מוביל אותך וקובע לך כללים חדשים.

אני אדם חזק, אבל נגד הלב שלי? אף פעם לא היה לי סיכוי.

 

היא ידעה משהו הרבה לפני שנפל לי האסימון ולכן, לא ויתרה, גם ברגעים שהייתי בלתי נסבל, לא מובן.

שלא תבינו לא נכון, זה לא אמר שהיא נשארה אדישה ולא כעסה, לא נפגעה ולא זרקה עליי צלחות [סתם, סתם, אבל מה שכן, הגיע לי]

למרות הכל, היא תמיד נתנה לי את ההרגשה שהיא כאן, גם אם לא במילים, ההרגשה תמיד היתה. לא יכול ממש להסביר את זה. תמיד היה לי את המקום הקבוע הזה בלב שלה, שאוכל לחזור אליו, לפעמים עם הזנב בין הרגליים, אוקי לרוב, אבל לחזור לבית חם, לא להטפות מוסר, לא לפנים אחרות, אלא לתוך זרועות שכל הזמן הרגשתי בהם אני. עם כל המגרעות, עם כל ההיסוסים. מקום שבדיעבד ידעתי שלא אוכל להתכחש לו יותר. זו היא, זו האחת, זו האישה שארצה להתעורר לידה כל בוקר. כן, אני הסטוציונר שאהב "לגוון" כל פעם ליד פרצוף אחר, להרגיש מגע אחר.

אנחנו מכירים 6 שנים, לא כל השנים האלה היינו יחד, עם כל הפרידות ופסקי הזמן [עכשיו אשתף אתכם במשהו. מרוב כל פסק הזמן שלקחנו, כל פעם שהיינו מתווכחים, לאחר כמה שעות הייתי מביא לה פרחים ופסק זמן והייתי כותב לה שזה פסק הזמן היחיד שאני מוכן אי פעם לתת לה].

 

אסקימוסית, הקוראים הותיקים יודעים למה אני כל הזמן מכנה אותה ככה ואני משתגע מזה, אני נושך שפתיים רק כדי להתאפק לא ללכת אליה עכשיו [ואני לא יכול, אגיד לכם בהמשך למה]

 

אני ונטלי שלי הולכים לבלות את ערב ט"ו באב, תחת כיפת השמיים, ביחד עם כל מי שאוהב אותנו ואנחנו אותם. משפחה, המון חברים והרבה מאוד כוכבים מלמעלה.

אחרי אינסוף הכנות, אנחנו מגיעים ליום הזה, שבו ארים מעליה את ההינומה, אתן לה לשתות יין, נחליף טבעות,

"אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי,
תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי,
אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי."

 

ואשבור את הכוס.

נסתכל אחד לשניה בעיניים שאני בטוח שלא יישארו גם לי יבשות, אני אחייך ואגיד לה בשקט "אני אוהב אותך", ספק אם תשמע מתוך כל ההמולה שתהיה, אבל כמו שתמיד ידעה לקרוא אותי, היא תקרא את זה מחר באותיות קידוש לבנה.

 

 

אני כותב עכשיו חצי בהכרה חצי בספק.

ארגנו לי אתמול מסיבת רווקים,שנמשכה עד השעות הקטנות, אחרי הפוסט לא תהיה לי ברירה אלא ליפול למיטה ולישון, אחרת אני אהיה מחר שפוך. ונגמרו לי הגימלים במחסנית חחח

 

ומחר, על הבוקר, מתחיל כל ה"בלגן".

אני רק מדמיין את הרגע שאראה אותה פעם ראשונה בשמלת כלה...

 

 

לסיום, קוראים וקוראות יקרים,

מקווה שתאחלו לי הרבה הצלחה ומזל טוב [ובמקום לשבור רגל, לשבור את הכוס! חח]

אני מאחל לכולכם כבר עכשיו חג אהבה שמח.

 






אוהב ומתרגש מאוד,


 

 

עריכה 3-8

 

וואו

ריגשתם אותי נורא עם החיבוק הגדול שהבאתם לי בתגובות ובלייקים!

כיף להיכנס למייל ולראות כלכך הרבה ברכות והשתתפות בשמחתי.

אני אענה לכולכם, מבטיח. גם אתן לכל אחד ואחת מכם ביקור, כמו תמיד. DONE וכרגיל, היה תענוג סבבי

 

תודה רבה לעורכי ישרא-בלוג על העלאת הפוסט ותודה מיוחדת גם לטליק, עורך הנושא החם.

חוויות וכל השאר, אספר בהמשך למי שירצה [לא התאפקתי ושיתפתי קצת בפייסבוק של הבלוג].

 

אוהב אתכם, תודה!

 

נכתב על ידי , 1/8/2012 09:24   בקטגוריות אושר, בשורות טובות, הנצח הוא את, התחלה חדשה, חתונה, ט"ו באב, אהבה ויחסים  
130 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-13/8/2012 14:17
 




דפים:  
322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)