לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עדכון ישראבלוג


אוקי, אז כמו שהבטחתי, ביררתי לגבי מה שנאמר לי חודש שעבר על עתיד ישרא והחלטתי לשאול ישר את העורכת במקום לחיות מספקולציות מיותרות

פניתי למריאט, אישה נפלאה, דרך אגב, וזו תגובתה:


לא הבנתי איך ממה שאמרתי הבנת שהולכים להוריד את ישרא מהרשת? הכל נשאר כשהיה בתחזוקה מינימלית וללא שיפורים.

אתה יכול לקרוא כל מה שהיה פה לפני שנתיים ובזכות זה ישרא נותר באוויר. הכל בבלוג 5

 

 

חדשות מעולות

מבחינתי, שישרא ימשיך במתכונת כזו ולא שיירד בכלל מהרשת

מלכתחילה זה נשמע לי הזוי מדי

ההנהלה הייתה שולחת מיילים לבעלי הבלוגים על זה ולא מסתפקת בפוסט בבלוג 5, מאחר וישנם כאלה שלא נכנסו שנים לכאן ועדיין אין זה אומר שלא אכפת להם שהתכנים ששמו בבלוג שלהם, יימחקו בלא התראה

 

מצטער שהטעיתי אבל גם אני הוטעיתי

כשיהיה לי זמן אני אעבור בפוסטים בבלוג ההוא [5] ואקרא מה הלך כאן בישראבלוג במהלך השנתיים האלה

 

אגב, 

כשחזרתי פתאום אני קורא פוסטים של קוראות הבלוג שלי שכבר התחתנו

אה?

 

אחת מהן הכירה את בעלה כאן בישרא [ותיקה יקרה שלי]

 

למרות שהמון זמן לא נכנסתי והסטטיסטיקות של ישראבלוג כולו, ירדו, בעיקר בעידן האינסטגרם והפייסבוק, עדיין תמיד ארצה להיכנס לפה ולראות עדכונים של אחרים או להיזכר בקטעים שכתבתי מבקשות מייל, כמו כולם

בכל אופן, בכל פעם שאני חושב על זה, זה נשמע הזוי יותר ויותר. ישרא נשאר באוויר ויישאר ולא נראה לי שלמישהו יהיו טענות על כך שהתחזוקה ירודה

צריך להודות על כך בכלל שהוא עדיין חי ובועט

 

תמשיכו לכתוב, תיכנסו מדי פעם לאתר, גם מבלי לעדכן, נסו להרים את הסטטיסטיקות, תנו כבוד למה שישרא היה בשבילכם כל כך הרבה שנים

 

 

שיהיה לכולנו יומטוב ורווי תכנים 

רועי

[email protected]

 

* מי שרוצה לאמץ אחת מטבעות הבלוג שלי, שישלח מייל, כמו כן, רעיונות לטבעת חדשה

 

 

נכתב על ידי , 21/6/2017 11:13   בקטגוריות בשורות טובות, אופטימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בובוש3> ב-18/12/2017 07:52
 




נערך

עמכם הסליחה.

נכתב על ידי , 4/3/2014 01:18   בקטגוריות אושר, בשורות טובות, געגוע, יומולדת  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של super stupid ב-31/5/2014 04:19
 




דפים:  
322,290
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)