לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

צניחה חופשית


לפעמים קשה מאוד, בעיקר כשאנחנו בפסגה

את לקחי החיים להפנים וללמוד

כשאתה כובש לך יעד ואת -

את מטרתך משיגה

 

וכמו בסולם, דורכים על מי שעזר לעלות

כשהכל רק נראה מושלם

ואתה חושב שיש לך את התשובות

לכל השאלות

 

מי שהיה לך אתמול הכרטיס לאן שאת צריכה

היום בשבילך הוא סתם עול

שאת מסמנת ממנו שביל בריחה

 

מי שהושיט לך יד רק כדי שאתה תצליח

פתאום הוא לך מטרד

שיש לטאטא מיד מתחת לשטיח

 

זו שויתרה בשבילך, זה שבזכותו התקבלת

עכשיו אתם כמו מלכה ומלך

ואותם, השארתם למטה

 

החיים הם כמו גלגל וזה הלקח לבאות

אתמול היית על הגל

והיום הכל יכול לחמוק מבין האצבעות

 

מי שהתעלמת ממנו כל יום ולא התייחסת בשיט

תתכונן להגיד לו יפה שלום,

כל הדרך לתחתית

 


שיר שכתבתי על נושא שאני בטוח שקרה לכולנו ©

 

* מי שרוצה לכתוב קטע על הנושא, שיעשה קישור לפוסט הזה אצלו כדי שאבוא אני וכל השאר לקרוא.

מעניין אותי איך אתם רואים את זה מהעיניים שלכם,אם זה בעקבות מקרה שאתם חוויתם או אפילו מהצד השני, שלמדתם לקח מאוד כואב על בשרכם והיום אתם נוהגים לגמרי אחרת.

 

אשמח לעשות על זה דיון ולהוסיף גם את הלינקים לפוסט האישי שלכם לכאן.

 

***

 

*אני אבקר אצל כל מי ששהגיב לפוסט הקודם.

 

מייל לבקשות שירים: [email protected]

משהו קטן וטוב: הוספתי את הבכי של הגוזל שלי לפלייליסט של ריצת הבוקר ☺

 

עד העריכה ו/או הפוסט הבאים,

 מאחל לכם המשך יום מלא חיוכים ובשורות טובות

נכתב על ידי , 19/5/2013 17:02   בקטגוריות בגידה באמון, הזדהות, השינוי נמצא בידיים שלנו, מיהו חבר?, שחרור קיטור  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-23/5/2013 12:36
 



לחיי האהבה.



יוצאת אל המרפסת,
שואפת עוד עשן.
חולשה גדולה נתפסת,
בגלל זיכרון ישן.

שותה כוסית 'לחיים', לחיי ההווה והעתיד.
עוד אחת מתרוקנת ולבינתיים,
הזמן את שלו יגיד.


מי זו בראי? עיניי איבדו אור.
האמנם זה אפשרי?
ואולי יחליט לחזור.


אוחזת בחוטים,
של שפיות ושל כוח.
רגשותיי מלאים, סחוטים -
מ-ים דמעות
וניסיונות לשכוח.

בכיתי נהרות, בחרתי ב-לבד.
לא ידעתי להראות -
שום אהבה,
לאף אחד.

רסיסים חיפשו מקלט -
מאחורי מסיכה עם הבעה.
בחיוך שקרי מצאו מפלט,
לפחות עד לפעם הבאה...

מי זו בראי? עיניי איבדו אור.
מרגישה זה עוד טרי
בעורקיי, ממשיך לבעור.

הלוואי ויכולתי כבר,
להיפתח, להשתחרר.
וגם אם הלב שלי נשבר,
             ...תן שידביקו אחר


זה שיר שכתבתי בזמן שדיברתי עם ידידה שהפכה להיות מאוד חשובה לי.
מוקדש לך עם גדול.

הבטחתי לא לספר את מה שעומד מאחורי השיר, כי זה עניין פרטי שלה.
אני מקווה, דרך הפוסט הזה, שתמצאי את הכוח להשתחרר מחבלי העבר ולפתוח דף חדש.
גם אם מבחוץ זה מראה משהו אחד, אני מאחל לך מכל הלב, שגם מבפנים תקרני, כי את שופעת קסם ואת בזבוז גדול לכל בן זוג פוטנציאלי.
טוב, לא לכל, סיכמנו בלילה למי לא חח אבל ברצינות, לא לכל אחד, אלא לזה שיהיה ראוי לך באמת ויגרום לך אושר אמיתי מבפנים.

****************

אוקי, כמה דברים:
- זאת תקופה מאוד לא קלה בשבילי, אבל לא מצב שאני מגדיר אותו "על הפנים", אל דאגה, אני אופטימי זה למי שביקש לדעת מה איתי בזמן האחרון. אין מה להרחיב מעבר, כי זה זמני.
- ב12 למאי, שזה מחר, יש יום מודעות למחלת הפיברו, אני אתן לכם קישור לפוסט של בלוגרית שמסבירה ומביאה פרטים.
חשוב לכל אחד ואחת מאיתנו לדעת על ההשפעות שלה ובכלל, שיש דבר כזה.
זה ידרוש מאיתנו עוד יותר סובלנות וסבלנות לזולת, ללמוד טוב יותר על אופיה של המחלה ועל אנשים שחולים בה.
* אני מבקש מכל מי שקורא את זה, שבבקשה ימליץ על הפוסט שלה ל"המלצות העורכים" תודה לכל מי שגרם לזה לקרות[:
לחצו כאן לכניסה

- אני אבקר ואגיב אצל מי שביקר אצלי בפוסט הקודם. DONE
- היה לי עוד משהו להגיד אבל שכחתי, מקס' אני אעשה עריכה[;
-למנויים צפויים מסרים יפים בקרוב. להזכיר לכם, גם אם אין לכם בלוג, אתם עדיין יכולים להירשם כמנויים, כיתבו את המייל שלכם במלבן הריק מתחת ל"מצב רוח" ברשימות.

***
משפט השבוע: "לניסיון אין כל ערך מוסרי - אין הוא אלא הכינוי שנותנים בני האדם לטעויות שלהם" [אוסקר ו.]
***

עריכה 14/5
אני יודע שזה הבלוג שלי וזכותי לכתוב בו כל מה שאני רוצה ומתי, אבל בכל זאת, אני רוצה להתייעץ אתכם.
הייתם רוצים שבפוסט הבא יהיה קטע שיר עליי או קטע שיר שהוא חלק ממתכונת הבלוג ומבקשות גולשים במייל?

*גלעד שליט נמצא בשבי כבר 1,416 ימים*

שיהיה לכולנו המשך יומטוב ורגוע,




נכתב על ידי , 11/5/2010 08:07   בקטגוריות בהקדשה מיוחדת, געגוע, הזדהות, התחלה חדשה, יהיה בסדר, אהבה ויחסים  
159 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אגזוזי:) ב-18/5/2010 15:54
 




דפים:  
322,291
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)