לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויתם משהו והייתם רוצים שיהיה על זה שיר? כנסו לבלוג שלי ותנו לי לנסות לכתוב בשבילכם.

Avatarכינוי: 

בן: 17



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מכתב לרוה"מ, נתניהו.


אדוני ראש הממשלה
כאשר כאן זורים בהלה
אתה ממצמץ ומכביר במילים
יורים על המדינה טילים
ואתה שולח לבתיהם חיילים
[העיקר גייסת מילואים]

אדוני ראש הממשלה,
אני רק שאלה
הנה שוב אתה מגמגם כמו נ נח נחמ
איפה השקט שהבטחת, הביטחון, הנחמה?

הבטחת גם יד חזקה ומצח נחושה
בינתיים עוד אזעקה,
אדוני יצא, איך לומר... נמושה

אדוני ראש הממשלה
עוד נר נכבה, עוד משאלה
ילדים שנולדו למציאות של "צבע אדום"
מבוגרים ששמעו ממך פעם [אחרי פעם]
"נמצה את המבצע עד תום!"

אדוני ראש הממשלה
תחזיר רגע את הסרט להתחלה
אני בטוח ששכחת, כשהיית במיעוט
ש"ממשלה בראשותך תמוטט את הרשות!"

אז ברשותך, אדוני ראש הממשלה
אף אחד כבר לא מאמין לך לשום מילה
במה אתה שונה מאולמרט ולבני
בינינו, יכול להחליף אותך גם מספר 8, נמני

הנה, נשמעה עוד אזעקה בירושלים
לא ביטחון, לא שלום ולא נעליים
על גלעד שילמת קצת יותר מאלף אחמדים
כמה שווים לדעתך כעת חייהם של מיליונים בממ"דים?


אדוני ראש הממשלה,
מילה אישית?
תלה את הנעליים וקח את ליברמן איתך, תחסוך ממך את הפדיחות בקלפי.

*נ.ב, הרגע שמתי לב כמה התמונה הזאת רלוונטית,
ידיים שסביבן חבל, ברקע של שמיים עם עננים שבהקשר שלנו הם סימנים של יירוטי כיפת ברזל.

 שלך,פליט/שבוי, תבחר אתה,



 

נכתב על ידי , 22/11/2012 00:33   בקטגוריות אלימות, בגידה באמון, גלעד שליט, המלחמה בדרום, חוסר ביטחון, שבויים, אקטואליה, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shahar! :) ב-17/12/2012 18:48
 



המתת חסד לגלעד שליט?


אני כל רגע עורך את הפוסט השני והחלטתי להקדיש פוסט שלם לזעזוע שחטפתי הלילה כשנתקלתי בבלוג של מישי הזויה ו... אתם תגידו לי עוד מה.

מכירים את הרשימות האלה שנכתבות בהומור על "אנשים שיש להרוג?"
ובכן, יש אחת כזאת שהוסיפה לרשימה אחד כזה, או בעצם שלושה.
אחרי שתקראו [צילום מסך], אתם תבינו שאנחנו נושמים את אותו אויר מלוכלך של חארות במדינה.

שמתי בקישור, כי התמונה גדולה מדי וגם כי אני לא רוצה ללכלך את הבלוג שלי בזבל שלה:

לחצו פה.

בעד המתת חסד לגלעד שליט?

לחצו פה מה דעתה על "המתות חסד" והנימוק שלה לזה.

אני רק מקווה שיש רק אחת כזו במדינה הזאת שחושבים כמוה, אחרת מצבנו רע.
לא מאחל לה ללדת ילדים, שבמקרה, אחד מהם יהיה בשבי והיא תגיד "לא צריך, שיהרגו אותו, גם ככה יחזור לכאן עם טראומה, אין לי זמן לשקם אותו."
אני יודע שהדברים שאני כותב קשים,
אבל לי יש אח בצבא ואני בטוח שלרובכם יש חיילים בצבא, וכשקראתי את הפוסט ההוא,
אבדה לי כל טיפת הרגישות והאיפוק.



בקרוב שיר שלי, מקווה לחזור לשגרה של שפיות ושמישו יצבוט אותי ויגיד שמה שקראתי פה, הוא סתם חלום בלהות.


עריכה 21:00
אני רוצה כותרת בלוג חדשה ומעוצבת.
מי שיודע לעצב ומעוניין לעזור, שישלח לי מייל ואני אעביר לשם תמונות.
אך ורק תמונת כותרת מעוצבת לא עיצוב שלם.


תודה ענקית למעצבת כותרת הבלוג החדשה שלי:
רוכבת על סוסים לבנים.



שלכם,




נכתב על ידי , 29/7/2008 02:07   בקטגוריות גלעד שליט, שבויים, שחרור קיטור, ביקורת  
149 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-2/8/2008 21:02
 




דפים:  
322,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdevil Angel That's me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על devil Angel That's me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)